Udv mindenkinek!
Kicsereltuk a fekpofakat,nem volt semmi gaz,viszont sajnos arra jottunk ra,hogy hiaba van szettoredezve az ora,az a resz meg mindig mukodik.A baj a kereknel lesz,mar ott nem forog a spiral.Ha valakinek van ezzel kapcsolatban otlete,szerelesi tapasztalata,az szoljon batran.
SZevasztok skacok. Siekrült rendelnem vezérmüláncot meg feszitöt. Bementem a volt munkahelyemre és rendeltem. A lánc már megjött 3 nap alatt már csak a feszitö hibádzik szal ha valakinek kell valami akkor megprobálok segiteni az alkatrész rendelésbe csak szoljatok emailba vagy telon!
nekem datk egy jó őtletet kocsinál...a a szintjelzőnél próbált rövidre zárni valahogy és ha a szintjelző telit mutat, akkor az óra illetve a vezeték jó....
Sracok,van itt egy angol nyelvu oldal,szerelesi tanacsokkal,kepekkel illusztralva.
Eleg hasznos lehet(29 fele gyertyakep,stb.) repair course
Ja,koszonom a manualt xxxx!
Szombaton fekcsere lesz,meg megnezzuk az orat is,spiralt,minden szart...
Mit gondoltok,uzemanyagszint-jelzo hibajat hol kell elkezdeni orvosolni?
A mutató az valósziű azért nem mozdul mert nem tudod olyan gyorsan pörgetni...:)egyébként az óránál szintén elvileg egy ugyanolyan csavaros módszernek kell lennie mindt a keréknél... és akkor már tudod ellenőrizni legalább a spirál állapotát...én az órát ilyenkor vastag celluxal ragasztottam össze, hogy ne ázzon:)
Igen,mi is arra gondoltunk tegnap,mikor beleneztunk.
Illetve nem biztos,mert ha kivesszuk a szalat alulrol es megforgatjuk kezzel,akkor kicsit mozog felul az egyik szamlalo.A mutato az nem.Valoszinu,hogy mar alul sem forgatja el.Szerintem mindket vegen gond van.A hetvegen jobban megnezzuk,meg fekbetetcsere is lesz.
A spiral az az oraban van magaban,nem?Azt kell venni,es az a resze letudva?Vagy ez nem univerzalis cucc?
Ja,2 honapja kikanyarodott elem egy auto,megdoltem egy cseppet,akkor jott szet az ora burkolata.A sebvalto kar is meggorbult kicsit,de szerencsere mas nem lett.
Neeeemmmm... a tiéd gyári...(márminnt xjr tomé gyári:)) mindha viszont elég nagy hézag lenne a felső gyűrű és az alsó "kupak" között. Lehet már kapott az órád, mindig ez kap elsőnek. Én is úgy vettem a redbaronba, hogy össze volt kókányolva az egész és szépen el volt rejtve egy "extra" nem átlátszó plexivel... azt az első kis dőlésnél darabokrahullott az egész.. csak a hátsó krómszínű búra db-ja volt annó 25 rugó. Utángyártott nincs, bontóba meg sehol sem találtam... a belső fődarabok ára is hasonló hororr...szóval a lámpád és az órád is gyári.
Az enyemre irtad ezt?
Nekem lovesem sincs rola,hogy csereltek-e rajta valamit.
Nem lattam itt ilyen mocit,1200/1300-ast is osszesen harmat.
Azt hittem,ez az ora az eredeti.Ami egyebkent mar vagy 3 honapja nem mukodik,se sebesseg,se kilometerszamlalo...
Dolgozom most 11 napot....úgyhogy nem nagyon tudok írni..egyébként míg nálam volt a moci -4év- egyszersem cseréltem rajta hátsó fékbetétet, úgyhogy lövésem sincs sajna...
Elore is kosz a manualt!
93-as az enyem,de ne faradj vele,beszeltem egy sraccal,egy ora mulva nekiesunk,aztan lekapjuk.
Nem lesz egyszeru,mert be van gyogyulva a csavar,ha jol lattam.
Vegeztem mara a meloval,see you tomorrow!
Kicsereltuk a fekpofakat,nem volt semmi gaz,viszont sajnos arra jottunk ra,hogy hiaba van szettoredezve az ora,az a resz meg mindig mukodik.A baj a kereknel lesz,mar ott nem forog a spiral.Ha valakinek van ezzel kapcsolatban otlete,szerelesi tapasztalata,az szoljon batran.