Ez tulajdonképpen a klasszikus utazóbőröndökön található, magába a csattba beszerelt übergagyi zár. Újkorában sem hiszem, hogy ne lehetett volna kinyitni egy gyufaszállal. Viszont az jó ötlet, hogy egy másik zárat tenni rá ezt meg hagyni ahogy van.
Nem látom a képen milyen a zár,de a givi dobozokhoz én az 500 forintos zárboltban kapható zárakat szoktam befaragni.A nyelvet is át kell rakni.
Valami ilyesmi: https://hu.planet-gates.com/pr...
Sziasztok. Sikerült szert tennem két darab oldaldobozra (XJ600) amiben viszont a zárak hát khm.... mondjuk úgy hogy *zárt sem érnek. A zárnyelv javarészben egyáltalán nem fordul, mondhatjuk, hogy kuka az egész. Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e kapni és lehet-e házilag cserélni ezt a zárat?
Belekukkantottunk a gyermekem motorjába némi szelephézag elleőrzésre, és ha már úgyis megvolt bontva, akkor kiugrottak a karbik is, hogy megszabaduljon a 25kw-os kiscsikó némi fojtogató érzéstől.
A neten fellelhető leírás szerint ez gyermekien egyszerű, le kell kicsit rövidíteni a súber tetején a műanyag ütközőt és kicserélni a pilot jet-et egy 17.5-re a mi 12.5-ünk helyett. http://www.sauerland-mopped.de...
Le is kaptam a súber tetejéből ahogy kell, aztán visszatettem hogy lássam, így most mennyivel nyit jobban mint eddig. Hát egy kibacott milivel se, mert csak most nézem, hogy itt eddig sem a súber ütközött fel, hanem a rugó, ami teljesen összeülve is 7mm-el magasabb mint a súber tetején az ütköző. Magyarán tökmind1, hogy mekkora a a műanyag ütköző a súber tetején, akár növelhetném is 5mm-el, mert a rugó koppan fel előbb mikor teljesen összeül. Van valakinek nem innen onnan hallomásból, hanem saját forrásból vagy legalább saját szemmel látott tapasztalata arról, hogy a nyitott változatnak esetleg ennyivel rövidebb a rugója is? A rugó cikkszáma biztosan nem egyezik a különböző teljesítményű variánsoknál.
Köszönöm! Az ábrákon a levegőben lóg mindkettő, viszont a karbi szereléses résznél a kettő össze van kötve, ezért ne mtudtam ,hogy most akkor melyik a helyes.
Nem is szokták "bekötni". Mint te is irod, szellözö csö. Vagyis valahova egy be van rögzitve a vége. oldalról nézve egy "U" alakot ír le a csö, és lefele néz a vége, hogy nem potyogjon bele szemét, és ne ázzon be. A porlasztó uszóházait szellözteti, mert ha zárt lenne nem tudna benne a folyadék mozogni a nyomás ellenében. Egyes esetben boruláskor, ezen folyik ki az üzemanyag, mely így meg tudja akadályozni, hogy motor tovább kapja az üzemanyagot, és még oldalára borulva ilyenkor már jellemzöen szárazra futott siklócsapágyakkal tovább járjon...
Köszönöm, ezt megtaláltam, csak pont nem látszik benne, hogy hová mennek ezek a csövek a karbiról (valami szellőző csőnek írja, csak az enyémen nincs bekötve...).
Sziasztok!
Yamaha xj 600 51j-m van, 1984-es. Akinek hasonló van, meg tudná mondani, hogy a karbsor hátulján lévő csövek hová mennek? A középső a benzincső, azt tudom :) , de a két szélső hová megy? Köszi!
Üdv Hölgyek/Urak! Sajnos borultam, motor eleje oda lett. Én is lábadozom még, de a család nem enge többé két kerékre, így elaó lett a gép, törötten.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xj_600_s/yamaha_xj_600_s_diversion-15002998
Sziasztok!
Egy XJ900F (58l) motorom van és elkezdett picit szivárogni a motor olaj a főtengely végénél bal oldalon, a gyújtás jeladónál. Nézegettem hogy milyen szimering van itt és volt olyan alkatrész bolt ami normál szimeringet hozott a típushoz amit csak ki kéne venni és benyomni az újat de láttam olyat is aminek a külső felén van egy kis perem. Ha ilyen van benne akkor azt gondolom nem lehet a blokk szétszerelése nélkül kicserélni. Ha megoldható akkor elkerülném a blokk teljes szétszedését.
Van valakinek tapasztalata ezzel? Milyen szimering kell ide? Cserélhető a blokk szétszedése nélkül?
Helló!
Nekem a szénkeféje volt elkopva úgy viselkedett mintha az aksi lenne gyenge az elejején aztán már néha nem akart indítani. Vedd ki 2 csavar tartja össze nézd meg hogy nem kopott e teljesen el a szénkeféje. (Kábel felfekszik a tartóra) Gyorsan megvan és legalább egy lehetőség kilöve.
Megoldódott vettem 7e egy ráncfelvarrott utángyártott fesszabajzót már van benne 500 km és hibátlan, remélem legalább egy évet kibír. De már jön a tartalék 3 e eBay ről.
Kb 1 hete láttam először spurit egy benzinkúton (biztos ott volt korábban is, csak nem vettem észre) és még nevettem is magamban, hogy ki tud ilyen marketing bullshit-et kitalálni, hogy "az autó energiaitala"? Ezek szerint mégis jó valamire?
Mivel van olyan motorom ami akar egy evet is all , teszek a benzinbe spuri adalekot, fel van bakolva aksi kiveve. Ha kozeleben vagyok felpumpalom a gumikat meg toltom egy kicsit az aksit. Mivel tucat szam bontott szett motorblokkokat engem ezzel a mikor csereljek olajat szezonon kivul jol meg tudnak nevetetni. Az utolsoba több viz volt mint olaj a leengedeskor belul megis minden fenyes volt. Ha nem ontesz vizet az egesterbe nem fog tonkremenni.
Akkor meg a kabelt kene ellenorizni az inditomotor es a relè között. Lehet el van torve, szakadva, oxidalodva. Ideiglenesen kivalthatod egy bika kabellel.
Általában akkor van ez a kerregés amikor nagyon gyenge az akksi. Amikor a starter szolenoidja behúz akkor nagy áramot vesz fel, a gyenge akksi feszültsége leesik és még a relé is elenged. Miután a relé elengedett nincs már áramfelvétel emiatt újból zár a relé, a szolenoid újból megpróbál behúzni amire megint leesik a fesz stb...
Ha több relével is ugyanezt csinálja akkor szerintem az indítómotorral lesz a gond, pl tekercszárlatos. Persze ez csak tipp, lehet más baja is.
Valami ilyesmi:
https://hu.planet-gates.com/pr...
Nincs valakinek elfekvőben első lámpa 97-es 900 Divihez?
A neten fellelhető leírás szerint ez gyermekien egyszerű, le kell kicsit rövidíteni a súber tetején a műanyag ütközőt és kicserélni a pilot jet-et egy 17.5-re a mi 12.5-ünk helyett.
http://www.sauerland-mopped.de...
Le is kaptam a súber tetejéből ahogy kell, aztán visszatettem hogy lássam, így most mennyivel nyit jobban mint eddig. Hát egy kibacott milivel se, mert csak most nézem, hogy itt eddig sem a súber ütközött fel, hanem a rugó, ami teljesen összeülve is 7mm-el magasabb mint a súber tetején az ütköző. Magyarán tökmind1, hogy mekkora a a műanyag ütköző a súber tetején, akár növelhetném is 5mm-el, mert a rugó koppan fel előbb mikor teljesen összeül. Van valakinek nem innen onnan hallomásból, hanem saját forrásból vagy legalább saját szemmel látott tapasztalata arról, hogy a nyitott változatnak esetleg ennyivel rövidebb a rugója is? A rugó cikkszáma biztosan nem egyezik a különböző teljesítményű variánsoknál.
Yamaha xj 600 51j-m van, 1984-es. Akinek hasonló van, meg tudná mondani, hogy a karbsor hátulján lévő csövek hová mennek? A középső a benzincső, azt tudom :) , de a két szélső hová megy? Köszi!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xj_600_s/yamaha_xj_600_s_diversion-15002998
Egy XJ900F (58l) motorom van és elkezdett picit szivárogni a motor olaj a főtengely végénél bal oldalon, a gyújtás jeladónál. Nézegettem hogy milyen szimering van itt és volt olyan alkatrész bolt ami normál szimeringet hozott a típushoz amit csak ki kéne venni és benyomni az újat de láttam olyat is aminek a külső felén van egy kis perem. Ha ilyen van benne akkor azt gondolom nem lehet a blokk szétszerelése nélkül kicserélni. Ha megoldható akkor elkerülném a blokk teljes szétszedését.
Van valakinek tapasztalata ezzel? Milyen szimering kell ide? Cserélhető a blokk szétszedése nélkül?
Eladó 600-as Divi karbi membránok, szakadásmentesek, a tűket is adom vele.
10 ezer forint/darab,
36202500418
Nekem a szénkeféje volt elkopva úgy viselkedett mintha az aksi lenne gyenge az elejején aztán már néha nem akart indítani. Vedd ki 2 csavar tartja össze nézd meg hogy nem kopott e teljesen el a szénkeféje. (Kábel felfekszik a tartóra) Gyorsan megvan és legalább egy lehetőség kilöve.
Ha több relével is ugyanezt csinálja akkor szerintem az indítómotorral lesz a gond, pl tekercszárlatos. Persze ez csak tipp, lehet más baja is.