Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

A múlt héten eladtam az XJ-t . Amit nem adtam oda az a színtelen irányjelző búrák .
Eladók , ha érdekel valakit . E jeles garnitúra, izzókkal (4 db) 5000 Huf-ért vihető+posta .
Ez érdekes nekem 4500 at és kipörgethetem amíg bírja
3500 at. Ami nem tetszik hogy 7500 nél többet nem nagyon akar forogni 6-.ban :/
90-nél 6-ban mennyit forog?
szomorúság de rá kell jönnöm hogy tényleg ennyit megy. Tény 120 as túrás tempót birja csak idegesít hogy hol a tartalék hát sehol...
Szerintem meg én naponta 12x megtudom csinálni az asszonyt, és mikor 70 éves leszek, ezt még űberelni is fogom. Lódított a tisztelt eladó, a 20kw-os meg pont ennyit kell hogy tudjon, vagy még ennyit sem.
20 kw papíron de rendőr motor volt és az előző gazda szerint ment 190 et.
De nagyon rövidellem az áttételezést...
nem fojtott változat? Hány le a forgalmi szerint?
Sziasztok,
Valakinek nincs érthető képe a 600 as divi 95' vezérlés jelekről? Számomra nem egyértelmű a service manual féle és gyanítom nincs teljesen jelen a vezérlés. Nem akar 150 km/h tól többet menni.
Mai eset, amikor a nyergesvontató úgy érzi, hogy rád kell húznia a kormányt, megtol a kerekével te pedig az árokban landolsz: https://drive.google.com/open?...

MINDIG VISELJETEK VÉDŐFELSZERELÉST!
'94-es divihez keresnék a hátsó lámpa feletti műanyag idomot (a rajzon 12-es számú: https://www.motorcyclesparepar...)

Ha esetleg valakinek porosodik otthon egy ilyen és megválna tőle kérem szóljon. A színe mindegy.
(ha kétszer jött ki a komment akkor bocs)
Az sem ilyen egszerű, mert ha megyek, akkor a saját motorommal, nem az xj-vel. Túl lassú meg gyenge az nekem, de legalább jó halk, mert a térdemmel befogom a fülem menet közben.
A kupolaőröket nem irigylem, de azért nem kell teljesen lemászniuk, félútona kávézóban van budi. De azon jól szórakoztunk, hogy lefelé az utolsó 50 lépcsőfok előtt van kiírva hogy vigyázz, lépcső. Kösz b+, eddig észre se vettem!
400 lépcső, az 40 lépcső! Gondold el, hogy a teremőrnek ezt naponta meg kell tennie. És ha még pisilnie is kell.... Legközelebb előtte fuss fel a tűztoronyba tízszer, hogy ráedzél.
Majd ha megint jössz Dorogra haverkodni, akkor megbeszélhetjük a próbát.
Szerintem a gumi alatt alumínium lesz . Sejtésem lehet róla csak ....
Alig egy hónapja kaptam kis híján infarktust a baziklika kupolájának megmászása közben, vannak Dorogon meg pesten cimborák, akikkel összejárunk ha tehetjük, de hogy mikor járok arra legközelebb, azt nem tom. Azért köszi a felajánlást.
Fiam éppen tegnap volt ott valami koncerten. Mivel dolgozik, így már nem az egész Volton fesztiválozott, csak kisfeszültségen. :-)
De ha éppen Esztergom fele motoroztok egy kis pilisi levegőért, esetleg a jövő heti sörfesztiválért, akkor állok rendelkezésre.
Oemparts rajzai meg számai alapján nem jó, de ha nincs messze, egy próbát megérhet. Merrefelé vagy? Mi Sopronban.
Házi csomagtartóval kapcsolatban egy másik ötletem, hogy veszek két gyári utaskapaszkodót, lefejtem róla a gumit és az alatta lévő fémhez hegesztek/csavarozok valami vasat. Az a gond, hogy fogalmam sincs mi van a gumi alatt, van-e benne elég anyag ahhoz, hogy a tervezett manőver megoldható legyen. Ezzel kapcsolatban nincs valakinek tapasztalata?
talán már kicsit pókhálósabb. :-)
Nekem van egy, de 900-on volt, nem tudom, hogy mennyire kompatibilis a 600-sal. Ha igen, odaadom.
kell négy esztergált darab , meg egy ügyes hegesztő , aztán fenn is van .
Lehetséges, miénk 2001-es.
Szerintem ez évjárattól függ. Én '94-es xj600-ast csak ilyesmi üléssel láttam, de pl '96-ost meg mintással.
Köszi, de ez így ránézésre nem gyári, a mi huzatunk mintás, nem ilyen sima egyszerű, ez már valszeg valami áthúzott, esetleg átalakított, az meg nem kell.
Nem saját hirdetés, csak pont láttam ülést is: https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_xj_600_Diversion_alkatreszek_91983344.htm