Helló! 3 éve van '98-as 900-as Divim.Mikor megvettem,csörgött benne a lánc,amit a vezérműláncra fogtak.Gondoltam az még belefér cserébe,ami még nem egetverő összeg.Otthoni átnézésnél semmi gond nem volt vele,viszont a primer lánc verte a blokk alját,ami megnyúlt.Nem volt occó (52.000.- + posta) Ahhoz totál szét kellett csontozni a motort.
Honnan lehet észrevenni? Alapjáraton csattog a lánc.Ha világítást kapcsolsz refivel,megterheli a generátort és kicsit feszül a lánc,ez miatt megszünik a csattogó hang.
Amúgy a léghűtésnek köszönhetően minden kis ciripelő hang felerősödik,együtt lehet vele élni
Igazából a motorkódot nem néztem (kellett volna úgy látom), de talán amerikai verzió lehet mert az óra mérföldes amúgy a hangja jó csak a szokásos karbi dolog van.
Motorszám 4DG vagy 4LX? Az LX a fojtott változat, magasabb tetejű súber, ami miatt nem tudja teljesen felemelni, erősebb súber rugó, csak nagyobb vákuumnál húzza fel és a súbertű is más, ezek miatt 6-7.000 fölé nem forog ki, viszont addig szinte ugyan úgy motog mint a nyitott, alsó-középső tartományokban alig érezni gyengébbnek. A végsebesség ezenél tényleg csak 150 körül van.
Hello! Melyik 900-ra gondolsz? A régieken az általános átnézni valókon kívül semmi extra nincs, a kardántengely szöghajtását érdemes meghallgatni, hogy gyorsításkor ne adjon daráló hangot.
A Diviken ( 4KM ) viszont érdemes a szívócsőgumikat alaposan megnézni, mert a repedtek, kurva drágán adják hozzá az eredeti alkatrészt. Ha jól emlékszem, 110-130 EUR közt van darabja...
Jó hír viszont, hogy ha valaki nem rest és keresgél a világhálón, talál jó megoldást a javításra. :-)
Ezt leszámítva szerintem nem kell félni tőlük, nincs benne rizikó. Erős, nyomatékos gép, aki ezeket kedveli, megtalálja vele a számítást!
Hello! Melyik 900-ra gondolsz? A régieken az általános átnézni valókon kívül semmi extra nincs, a kardántengely szöghajtását érdemes meghallgatni, hogy gyorsításkor ne adjon daráló hangot.
A Diviken ( 4KM ) viszont érdemes a szívócsőgumikat alaposan megnézni, mert a repedtek, kurva drágán adják hozzá az eredeti alkatrészt. Ha jól emlékszem, 110-130 EUR közt van darabja...
Jó hír viszont, hogy ha valaki nem rest és keresgél a világhálón, talál jó megoldást a javításra. :-)
Ezt leszámítva szerintem nem kell félni tőlük, nincs benne rizikó. Erős, nyomatékos gép, aki ezeket kedveli, megtalálja vele a számítást!
Nem tudom, hogy 600 vagy 900-as rendőrdivi, de valószínű, hogy tényleg 20kW vagy legalábbis fojtva van valamennyire. A 600-as is simán megy 180-at. Az enyém legalább is pillanatok alatt ott volt.
Sziasztok!
Kisebb szerviz után (vezérműlánc csere, szelephézagolás, olaj gyertya csere...) most lett igazán hadra fogva a gépsárkány
és kissé szomorúan szembesültem vele hogy csak 150 kmh a vége. Papíron 20 kw de lehet hogy tényleg annyi, vagy rövid a lánc áttét?
Rendőr motor volt és a előző gazda szerint tudta a gyári 190 kmh-t.
Sziasztok, arról szeretnék infót kapni, akinek 900-asa van (divi) a hátsó kerékre tett-e valaki 160-as gumit? arra lennék kíváncsi elfér-e, nagyon köszönöm.
Na én a Pirelli Sport Demonokkal megszívtam. Egyáltalán nem jön be. Ha nincs legalább 20 fok stabilan akkor csúszkál az FJ mint az állat. Pl a "fehér aszfalt" egy katasztrófa vele. Pedig az FJ-1200 kipuffogókarcolásig dönthető vas ! Csak nem a Sport Demonnal...
Szia! nekem volt 600-as Divim is, meg most a 900-as. 2017. őszén én Dunlop gpr 300-ast rakattam rá előre-hátra, mivel akkor ez még új típus volt a piacon és nagyon kedvező volt az ára is. Korábban Metzeler volt rajta, az egy jól bevált típus, valamivel drágább árfekvéssel és használtam már Pirellit is. Én azt mondanám, hogy egy kicsit habitus függő az, hogy milyen a legoptimálisabb gumiabroncs. Normál használatra, úgy gondolom, hogy szinte majdnem mindegy milyen márkát választ valaki, az csak pénztárca függvénye, mert a piacon lévő szinte mindegyik típus alkalmas rá, Ha viszont extrémebb motorozásra gondol akkor érdemesebb talán a prémium kategóriák közül választani. Én a Dunloppal ez idáig elégedett vagyok, közel 12000 km van benne, ( Normál ugyanakkor tempós igénybevétel mellett,) és úgy vélem, hogy az idén kb 8000 km körüli futást még kibírja a hátsó. Az elsőn még alig látszik a használat nyoma.
Sziasztok!
Nemrégiben lettem egy "rendőr" divi tulajdonosa. Jön megy, Pöccre indul ellenben csörög :)
Szelephézag belőve, de sajnálatosan a vezérműlánc járja a végét. Sokat még nem tudtam vele menni ,de nagyon "tuti" moci.
Honnan lehet észrevenni? Alapjáraton csattog a lánc.Ha világítást kapcsolsz refivel,megterheli a generátort és kicsit feszül a lánc,ez miatt megszünik a csattogó hang.
Amúgy a léghűtésnek köszönhetően minden kis ciripelő hang felerősödik,együtt lehet vele élni
Köszi!
XJ900-hoz keresek km spirál meghajtót, valakinél esetleg elfekvőben egy?
köszi
A Diviken ( 4KM ) viszont érdemes a szívócsőgumikat alaposan megnézni, mert a repedtek, kurva drágán adják hozzá az eredeti alkatrészt. Ha jól emlékszem, 110-130 EUR közt van darabja...
Jó hír viszont, hogy ha valaki nem rest és keresgél a világhálón, talál jó megoldást a javításra. :-)
Ezt leszámítva szerintem nem kell félni tőlük, nincs benne rizikó. Erős, nyomatékos gép, aki ezeket kedveli, megtalálja vele a számítást!
A Diviken ( 4KM ) viszont érdemes a szívócsőgumikat alaposan megnézni, mert a repedtek, kurva drágán adják hozzá az eredeti alkatrészt. Ha jól emlékszem, 110-130 EUR közt van darabja...
Jó hír viszont, hogy ha valaki nem rest és keresgél a világhálón, talál jó megoldást a javításra. :-)
Ezt leszámítva szerintem nem kell félni tőlük, nincs benne rizikó. Erős, nyomatékos gép, aki ezeket kedveli, megtalálja vele a számítást!
Kisebb szerviz után (vezérműlánc csere, szelephézagolás, olaj gyertya csere...) most lett igazán hadra fogva a gépsárkány
és kissé szomorúan szembesültem vele hogy csak 150 kmh a vége. Papíron 20 kw de lehet hogy tényleg annyi, vagy rövid a lánc áttét?
Rendőr motor volt és a előző gazda szerint tudta a gyári 190 kmh-t.
Esetleg van valamelyikőtöknek, eladó kilométerórája, vagy műszerfala, 900 divire 1998-as.
Na én a Pirelli Sport Demonokkal megszívtam. Egyáltalán nem jön be. Ha nincs legalább 20 fok stabilan akkor csúszkál az FJ mint az állat. Pl a "fehér aszfalt" egy katasztrófa vele. Pedig az FJ-1200 kipuffogókarcolásig dönthető vas ! Csak nem a Sport Demonnal...
Egy nagyon jó barátom most vett egy 900-as Divit, kérdezte hogy milyen gumikat javasolnak rá. Vajon melyik a legjobb 2-3 típus ?
Tudtok esetleg Fehérváron olyan gumist, aki vállal és szerel motorgumit?
Nemrégiben lettem egy "rendőr" divi tulajdonosa. Jön megy, Pöccre indul ellenben csörög :)
Szelephézag belőve, de sajnálatosan a vezérműlánc járja a végét. Sokat még nem tudtam vele menni ,de nagyon "tuti" moci.