Próbáltam:( Sajna nem segít, vagy legalábbis nem vettem észre, hogy bármennyit is segítene. Nem tudom mennyire kapcsolódik a problémához de a másik észrevétel: megyek az úton egyszer csak leáll alattam a motor mert tartalékra kell állnom. Ebben az esetben is viszonylag sokáig kell indítóznom akkor is ha PRI állásba teszem a csapot. Korántsem annyit mint amit lent írtam, de azért egyáltalán nem mondhatnám, hogy simán újraindul a motor, pedig van benzin a tankban.
Elparolog az benzin a porlasztobol. Tedd a csapot PRI allasba hogy szinten legyenek az uszok... aztan vissza ON - ba a csapot.... utana nyomhatod a start gombot.
Azt vettem észre, hogy ha huzamosabb ideig (5-7 nap) áll a motor akkor utána nagyon nehezen indul be, nagyon sokáig kell próbálkoznom az indítózással. Úgy értem, hogy tényleg nagyon sokáig szerintem ma legalább 8-10 perc volt mire végre beröffent a motor. (Természetesen nem folyamatosan indítóztam). Ha egyszer beindult akkor utána már nincs gond, be fog indulni megint, de mihelyt áll egy pár napot a motor akkor ugyanez a tortúra ismétlődik.
Ha valaki hasznos tippel / tanáccsal / tapasztalattal tudna ezzel kapcsolatban szolgálni azt megköszönném.
Helló! Köszi a tanácsot.
A telo szára hibátlan. Nincs rozsda semmi külsérelmi nyom. Neki fogok állni mert ez nem állapot. Műszaki végzettségem van szóval nem fog gondot okozni, és szervizes csinálta. 2*ugyanaz. Nem hiszem el hogy ha szetszedi akkora balfasz legyen hogy ne lássa hogy gond van vele. Tudtommal baleset nem volt a motorral, csak az első idomot "fényezte" le az előző tulaj szerintem valami modell festékszőróval, homokviharban, mínusz 5fokban. Tehát mocskos gány. A vázon és a villákon sem találtam semmi javításra utaló nyomot. A jozsikak meg tényleg elmehetnek a b.d. S Pi. Ba
Ott a csővel lesz a gond, ha valami szerelő cserélte 3x, nem a szomszéd Józsika, mert a Józsikák nagyon ügyesek, egy csomó módon tudják rosszul helyére tenni. Esetle még az alsó cső fészkével, ha valamikor ezelőtt a szomszéd Józsika nem akarta széthúzni a szimering cseréhez, mert azt hitte egyszerűbb kifeszegetni a szimeringet egy csavarhúzóval. Ilyenkor szokták a fészek peremét összebaxni és sérüléseknél képződő hegyek/élek felsértik a szimeringet beütéskor. A másik ügyes módszer, mikor satuba fogják a krómcsövet, az is nagyon hatásos módszer, sose lesz többet jó. De idővel a felverődő kövek, rozsdapötty stb is tud olyan kis felületi pittingeket okozni, ami aztán hamar kinyírja a szimering tömítő élét, az viszont természetes folyamat, korral jár. De ha görbe egy korábbi baleset miatt, az is okozhatja, főleg ha egyengették és nem sikerült megőrízni a kör keresztmetszetet a csőnél.
Sziasztok!
600as díva 93 as évjárat.
3X csinálták a telómat már 3 hónapon belül, szimering csere. Mindig ugyanaz.. 500 km múlva már engedi is az olajat
Nekiállnék Én magam mert lesz rá végre egy kis időm.
Valakinek esetleg egy szerelési útmutatója hozzá?
Köszönöm szépen előre is!
185cm magas vagyok, a divi plexije kb a nyakamra/államra viszi a szelet, amitől az egész sisak már 90-nél is úgy zúg mintha egy orkán lenne benne, csak akkor javul a dolog ha ráfekszek a tankra, dehát úgy meg nem lehet motorozni. Füldugó/maszk/bandana megoldást használom most és az hatásos, de kiváncsi lennék, hogy másnak van-e valami tippje ezzel kapcsolatban. (pl használ-e valaki ilyesmit: https://bit.ly/2H2Q19E)
(Gondolom drágább sisak = kevesebb szélzaj, de sisakot most nem tudok/nem akarok cserélni.)
Az első méret még istenes a 110/80 17-el, abból van. De a hátsó 130/70 18, az már nehezebb dió, az meg hogy elől hátul ugyan az a típus legyen, már le is szűkítette a kört , amiből a michelinre még szállítási időt se tudtak mondani az R17-nél. Így lett a gyerek motorjára Conti Gó, mert azt tudtak küldeni. Azt hittem egy kalap szar lesz, de az első útja az Eisentadt feletti szerpentire vezetett vele, azóta is peremig döntögeti és tök elégedett vele.
Hello. Az első gumim már erősen csereérett, viszont nem tudom, hogy milyet kellene vásároljak. Ha esetleg valakinek van tapasztalata és ha meg tudná adni a méreteket annak megköszönném. Nem az olcsófájin a cél, viszont nem is a legdrágább hanem a középkategória. Előre is köszi a tippeket.
Nincs. 94-ben (25 évvel, negyed évszázaddal ezelőtt!) ez még a legdrágább luxus túramotorok fizetős extrája volt, nem a belépő alsópolcos motorok tartozéka. Az xj6-okon már találsz, jó 10 évvel fiatalabb és 3-4x annyiba kerülőkön.
Sziasztok. Úgy látszik nem ment át az előző üzenetem, remélem nem kétszer jelenik majd meg hirtelen. Szóval egy 1994-es XJ600s diversion-t nézegetek megvásárlásra, az lenne a kérdésem, hogy ebben a motorban van-e már ABS fék.
Köszönöm a válaszokat.
Sziasztok. Életem első nagymotor vásárlására készülök és egy 1994-es XJ600s diversion-nel szemezek, viszont nem találtam arra nézve semmit, hogy ebben a motorban van-e már ABS. (Tudom, hogy a 900-as xj-ben van, de azt nem, hogy a 600-asba is tettek-e)
Megírná valaki?
Kösziiii!
A XJ900F (58l) motoromon elkezdett nagyon zajos lenni a vezérműlánc, ezért úgy döntöttem kicserélem.
Az lenne a kérdésem, hogy a láncvezetőket is érdemes ilyenkor cserélni, vagy elegendő a láncot?
Ha láncvezetőt is érdemes lenne cserélnem, akkor hol tudom beszerezni? Láncot találtam, de láncvezetőt nem találtam hozzá.
DID márkájú lánc megfelelő lehet?
akkor hosszú az áttételed, valószínűleg ez (is) lehet a gond
az enyémen gyári áttétel volt és 4000-t forgott 90-nél , 110 -nél pedig 5000-t hatodikban
azt nem tudom mennyit ment vére, mert sosem próbáltam, azt hiszem egyszer mentem vele 160-t de nem tudom akkor mennyi forgott
lehet, hoyg ötödikben tovább forogna elérné a vésebesséét, és a hatodik lenne egy "kímélő fokozat"
Ha valaki hasznos tippel / tanáccsal / tapasztalattal tudna ezzel kapcsolatban szolgálni azt megköszönném.
A telo szára hibátlan. Nincs rozsda semmi külsérelmi nyom. Neki fogok állni mert ez nem állapot. Műszaki végzettségem van szóval nem fog gondot okozni, és szervizes csinálta. 2*ugyanaz. Nem hiszem el hogy ha szetszedi akkora balfasz legyen hogy ne lássa hogy gond van vele. Tudtommal baleset nem volt a motorral, csak az első idomot "fényezte" le az előző tulaj szerintem valami modell festékszőróval, homokviharban, mínusz 5fokban. Tehát mocskos gány. A vázon és a villákon sem találtam semmi javításra utaló nyomot. A jozsikak meg tényleg elmehetnek a b.d. S Pi. Ba
http://www.manualedereparatie....
Én hasonló videó alapján csináltam meg Fz6-on.
Nem lehet h sérült a telószár azért engedi el az olajat?
600as díva 93 as évjárat.
3X csinálták a telómat már 3 hónapon belül, szimering csere. Mindig ugyanaz.. 500 km múlva már engedi is az olajat
Nekiállnék Én magam mert lesz rá végre egy kis időm.
Valakinek esetleg egy szerelési útmutatója hozzá?
Köszönöm szépen előre is!
Szerintem nemigazán lesz jó sosem Nekünk a gyári plexi. Kell rá venni nagyobbat
(Gondolom drágább sisak = kevesebb szélzaj, de sisakot most nem tudok/nem akarok cserélni.)
Köszönöm a válaszokat.
Megírná valaki?
Kösziiii!
A XJ900F (58l) motoromon elkezdett nagyon zajos lenni a vezérműlánc, ezért úgy döntöttem kicserélem.
Az lenne a kérdésem, hogy a láncvezetőket is érdemes ilyenkor cserélni, vagy elegendő a láncot?
Ha láncvezetőt is érdemes lenne cserélnem, akkor hol tudom beszerezni? Láncot találtam, de láncvezetőt nem találtam hozzá.
DID márkájú lánc megfelelő lehet?
az enyémen gyári áttétel volt és 4000-t forgott 90-nél , 110 -nél pedig 5000-t hatodikban
azt nem tudom mennyit ment vére, mert sosem próbáltam, azt hiszem egyszer mentem vele 160-t de nem tudom akkor mennyi forgott
lehet, hoyg ötödikben tovább forogna elérné a vésebesséét, és a hatodik lenne egy "kímélő fokozat"