Sziasztok. Kellemes meglepetésként ért, hogy a monokey/monolock dobozok és platnik nem drágák ezért szeretnék én is hátsó dobozt szerelni majd a motoromra. Ami fejtörést okoz az az, hogy milyen felfogató konzolt vásároljak a divimre. Ha valakinek van ebben tapasztalata (Magyarország/ebay/aliexpress/amazon.de stb), akkor kérem ossza meg velem. Köszi.
84-es divi nics, 92-ben jelent meg. A régi xj 600-nak kevés köze van az újhoz, a nevén kívül. Legegyszerűbb ha megnézed oempartson hogy egyeznek-e a cikkszámai, vagy legalábbis nagyon hasonló, akkor van rá esély.
Ha jó szakihoz mész, akkor a "fekete, műanyag plexitartó bizbasz"-ból is tudni fogja, hogy mi az.
Próbáld meg megjavíttatni. Vannak ilyen szakik, akik nem csak a törést tudja rendbe hozni, de még a hiányt is pótolják, mint nekem a műszerfal burkolatot, ahol a csavar lyukának csak a fele volt meg.
'92-es xj600s-nek rezonál a plexije. Az 5 (vagy 6) imbusz csavart kihajtva levettem a plexit és... na ezt majd próbálja meg mindenki értelmezni: szóval nem csak a plexi jött le, hanem az ahhoz illeszkedő fekete műanyag is ami egyébként a műszer fal fölött, a plexi alatt van. Ezzel nincs is hiba, szerintem a plexi és ez a műanyag együtt jön le. A probléma, hogy ennek a műanyag a két felső csavarnál törött, nem fogja rendesen a csavarokat és emiatt rezonál az egész. Vajon mi lehet ennek a fekete idomnak a neve és hol lehet kapni?
Mi is nemrég vettünk egy Xj600-at a gyereknek, most kezdtük használni hogy megjöttek a jóidők meg a jogsija. Én 1x nagyon régen kipróbáltam egyet vételi szándékkal de az (így utólag már csak a lelakott gatya állapot miatt) egy szar volt, nehézkes kormányzás, gyenge kelletlen motor, szar fék, lényeg a lényeg, teljesen kikerült a látómezőmből, elkönyveltem magamban hogy ez egy szar motor. Aztán most A2-höz keresgélve belebotlottam megint a gyereknek és ez meg kellemes meglepetés volt. Még lefojtva is jól megy, kiváló a fogyasztása(4liter) a futómű kezes, kényelmes, a fék akkori mércével teljesen jó, mai szemmel is használható, de azért gyenge pl az én motorom 12 dugós tokico-jához képest. De alapvetően ez egy remek kis kezdőmotor, nagyon jól néz ki, jól használható mindenes, gyereknek is tetszik nagyon. A másik fiamnak sajnos egy GS500-at sikerült venni, akkor még jó ötletnek tűnt, de most, hogy az xj-t látom mire képes ugyan azon az áron, hát, nem volt egy jó választás, minél többet megyek vele, minél jobban megismerem, annál inkább az a véleményem, hogy az tényleg egy szar motor. És nem az állapot miatt, rendbe raktam vétel után, minden rendesen működik rajta, de 2 ligával lentebb játszik mindenben az xj-hez képest. Kicsit se szeretem. Szerencsére a gyerek teljesen kezdő, így neki tetszik, majd egyszer megszabadulunk tőle, ha már megtanult rendesen motorozni, kezdő motornak meg elmegy.
Üdv mindenkinek
Zoli vagyok,44 éves,Most lettem gazdája egy 2001-es 600 Divinek
34000km-es megkimélt fajta.
Az érdekelne,hogy Pest környékén tudtok-e jó motorszelelő kollegát,akivel kicsit jobban ráncba szedetném,mert vagy 3 éve állt a gép.Megy működik,de lenne szerintem dolog vele
Üdv Zoli
Sziasztok!
Boldog tulaja lettem egy 1983-as XJ750S-nek, és már sokadik napja keresem kutatom a kézikönyveit, de az internet legmélyebb bugyraiban se találtam, csak a Secahoz meg Maximhoz. Van esetleg valaki aki tud linket a könyvekhez? Előre is köszönöm!
600-ast nem ismerem menettulajdonságra.900-ast nem kell pörgetni nyilvánvalóbb,hogy menjen.Fő szempontot amit figyelembe vettem a kardán hajtás.Évente azt a 2-3 dl olajat lecserélem,azt jóvan.
Háát igazából nekem is az anyagiak miatt jutott eszembe a típus és főleg az érdekel, hogy mennyire van bontott holmi ha megadja magát vagy megtöröm. Agyalok a 600-on is abból jóval több van és persze bontott cucc is csak ugye a 900 az 900.
Nem lebeszélni akartalak.Át kell nézni tényleg vásárlásnál,hogy megéri-e a későbbiekbeni foglalkozást vele.Nekem sajna anyagiak nem engedték fiatalabb gép vásárlását.Állapotához képest meg vagyok elégedve a sajátommal,pedig nem egy szépség A-B-be elvisz 2 személlyel,megpakolva,ha kell.
https://www.ebay.com/itm/Givi-...
Mindkettőre szükség van, külön külön egyik sem jó semmire.
https://www.kfm-motorraeder.de...
Próbáld meg megjavíttatni. Vannak ilyen szakik, akik nem csak a törést tudja rendbe hozni, de még a hiányt is pótolják, mint nekem a műszerfal burkolatot, ahol a csavar lyukának csak a fele volt meg.
Vajon honnan lehetne ilyet szerezni? Mi lehet a magyar neve?
'92-es xj600s-nek rezonál a plexije. Az 5 (vagy 6) imbusz csavart kihajtva levettem a plexit és... na ezt majd próbálja meg mindenki értelmezni: szóval nem csak a plexi jött le, hanem az ahhoz illeszkedő fekete műanyag is ami egyébként a műszer fal fölött, a plexi alatt van. Ezzel nincs is hiba, szerintem a plexi és ez a műanyag együtt jön le. A probléma, hogy ennek a műanyag a két felső csavarnál törött, nem fogja rendesen a csavarokat és emiatt rezonál az egész. Vajon mi lehet ennek a fekete idomnak a neve és hol lehet kapni?
Köszi!
ujra nyeregben..
...bemutatnám a szépségemet
2001/4 ,34000km,
S-Divi
Zoli vagyok,44 éves,Most lettem gazdája egy 2001-es 600 Divinek
34000km-es megkimélt fajta.
Az érdekelne,hogy Pest környékén tudtok-e jó motorszelelő kollegát,akivel kicsit jobban ráncba szedetném,mert vagy 3 éve állt a gép.Megy működik,de lenne szerintem dolog vele
Üdv Zoli
Hétfőn hívlak.
Van müszerfalam.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Boldog tulaja lettem egy 1983-as XJ750S-nek, és már sokadik napja keresem kutatom a kézikönyveit, de az internet legmélyebb bugyraiban se találtam, csak a Secahoz meg Maximhoz. Van esetleg valaki aki tud linket a könyvekhez? Előre is köszönöm!