hát nem :) azt hiszem 2011ben adtam el.
Ha a karok konzoljait igazítod, akkor azzal lehet játszani a hézagokkal.
Én a gázkarnál nem akarnék 0,01 es hézagot, nehogy szoruljon.
A másik oldalon talán szebben állt.
Szaisztok! Akinek gyári markolat van a motoron, gyári kormánnyal, végsúlyokkal, azt tenne fel képet hogy néz ki? Az enyémen valami utángyártott markolat volt, nem gyári kormánnyal stb.. Szereztem gyári kormányt végsúlyokkal, de nem tudom milyen hozzú markolatot vegyek?!
Valszeg jól gondoltad. A benzincsap vákumcsövét is kicseréltem, mert jól nézett ki a vége, de olyan rideg fosnak tűnt, meg a karbikhoz menő cső végéből is levágtam vagy fél centit mert be volt repedve. Aztán gyetyákat kivettem és a karbikhoz menő csőbe dugtam egy vékonyabb csövet hogy azon engedjem menni a benzint. Párszor ráindítottam és szépen feltöltötte több mint félig a szűrőt. Most ha jár a motor akkor néha-néha kattan csak a pumpa és szépen telik utána a szűrő. Egyenlőre jónak tűnik, majd ha nem ls ilyen fos idő akkor megyek vele egy karikát és utána meglássuk :)
Ha nem telik fel, csak mondjuk félig van de úgy is marad, az oké. Az viszont, hogy konkrétan ki is ürül és fellevegősödik nekem azt súgja, hogy valahol luftod tud szívni a pumpa
Csak a benzincsapon próbáltam a három állást tesztelni, a csapra húztam egy benzincsövet és azt kannába engedtem. Amit nem értek, hogy ha össze van dugva minden, a benzinpumpa kimenete a karbikon van, akkor miért nem telik fel egyik állásban sem benzinnel a szűrő.
Ez az. PRI-ben.
A PRI a vakuumot kikerulo csatorna. ugyanolyan elotolto funkcio, mint a korabban vazoltak. Allo motornal is folyik. A masik kettot meg csak jaro motornal, a szivotorok vakuumja nyitja ki. Ezert lenne logikus azt meglesni.
Ha kifogy a szuro normal helyzetben de PRI allasban jol mukodik, akkor a csappal lesz valami. Pl. A vakuum nem nyitja ki a szelepet. Vagy kinyitja, de nem folyik be a nyilason. A PRI allas beomloje rendszerint a tartalekeval azonos, esetleg nezd meg, RES allasban mi tortenik. Ha ott jo, de ON-on nem, akkor a vakuum nyit rendesen csak az ON beomlovel van valami.
Ha RES-en is szar, akkor lehet a vakuumos membran a kaka, vagy pedig a vakuum utvonala van valahol eltomodve.
Na.. Új szűrő benn, új pumpa benn. Előtöltés /5mp/ továbbra sincs, csak menet közben kattog. Amit nem értek, hogy nem hajlandó feltölteni a benzinszűrőt normálisan, csak az aljában van valamennyi amit gondolom fel tud szívni a pumpa. Először próbáltam a karbikra menő csövet kivezetve pri állásban a csappal akkor feltöltött, és alapjáraton szépen ütemesen néha kattogott a pumpa csak. De valamiért kifogy a szűrő és egyre sűrűbben kattog a pumpa. Valakinek valami 5let, tipp, trükk hogyan "légtelenítsem"? :)
Az 5 sec. időzítő a gyújtásvezérlőben van, a relé meg egy jókora tizenakárhány lábú műanyag doboz, asszem 3EN-81950 kéne legyen. A kettő együtt hajcsa' a pumpát.
Őszinte leszek, nem értem igazán az elgondolást, hogy mi a túróért van vákuumos csap rajta, ha ott a pumpa. Jellemzően ha van pumpa, a csap sima manuális, vákuum nélküli ON-OFF-RES jelleggel.
Direktbe van kötve a műszer, így ahogy kapcsolom a gyújtást azonnal mér, nem késhetek le semmit :)
Na akkor megvárom az új pumpát és összerakva megnézem.. Egyébként egy sima vákumos benzincsapnál nem sok az 5mp működés? Ugye a morot nem jár, tehát benzin nem folyik a csapból mert nincs ami húzza.
Ha a karok konzoljait igazítod, akkor azzal lehet játszani a hézagokkal.
Én a gázkarnál nem akarnék 0,01 es hézagot, nehogy szoruljon.
A másik oldalon talán szebben állt.