Sziasztok.
Honnan lehet beszerezni karburátor alkatrészeket? Xj 600S 1993 Mikuni 28-s karbi. Szívócsonk gumik, tolattyú membránok és tömítés készlet kell első sorban. Membrán látom szétszedhető de nem találok csak komplett tolattyúval.
Az az olajpumpa: fogalmazzunk ugy, hogy minden erolkodes nelkul tekerheto, az uzemszeru. Ha a tengelye nem tartja stabilan es lotyog (sugariranyu jateka van), akkor valami nem koser es lehet is egybol nezelodni masik utan. Ugyanez igaz akkor, ha elore-hatra csavargatva is azt erzed, hogy kottyan.
Halisten egy olajpumpa nem a vilag vege anyagilag, XJ-khez jo allapotu bontott szajre van szarasig, foleg a nemet ebay-en.
A kosár hátán levő kis fogaskerékre célzol?
Az az olajpumpát hajtja, a seeger levétele után a fogaskerék lehúzható a kuplungkosárról. Akkor kotyog, ha az elforgását gátló stift lötyög a furatában.
Ha ott van a kutya elásva, akkor:
A, bontott kuplungkosár, ami hátha nem zötyörög (ez elég lutri)
B, a stift cseréje egy vastagabbra (a furatának/fészkének a felbővítése mellett), vagy ehhez hasonló kisipari megoldás
C, együtt élsz a hanggal - természetesen csak akkor, ha nem olyan mérvű a lógás, hogy holnap kiszakad a helyéről.
Nagy valószínűséggel ez "természetes" hangja ennek a típusnak és ha tényleg az általánosan jelentkező dolog okozza a ciripelést nálad is, akkor nem káros a motorra nézve. Javaslom nézd meg ezt a videót: http://youtu.be/8oeMqM4fZXY
Köszi a tippet. Még megpróbálom az M6 menetfúrót bentről visszafelé tekerni és húzni. Hátha sikerül valahogy a 3-t megjavítani. 4-nél csak az utolsó 1-2mm-t kell letekernem hogy koppra menjen. Azt racsnissal megoldom. A 3 a kérdés. Jó lenne addig míg be nem indul. Ha beindult akkor majd leszedem a hengerfejet és javítom a menetet.
Szerintem csak finoman pucold meg a menetet.
Ha nincs megfelelő méretű/menetemelkedésű menetfúró, a régi gyertyát szoktam használni - dremellel bevágok 3-4 függőleges csíkot a menetbe. Kb. hasonlóképp, mint ahogy menetfúrón szokás a spén-hornyokat.
Zsírt húzok a vágásokba, hogy amit összekapar,az odatapadjon és ne az égéstérbe hulljon. Aztán érzéssel két-három menetnyit behajtom, majd ki, szükség esetén letakarítom és mehet még két-három karikával lejjebb.
Srácok! 3-4-s hengereknél a gyertyát alig lehet betekerni. Illetve be sem lehet tekerni. 1-2 tökéletesen szépen betekeredik és meghuzható. Valami ötlet? Átmeneteljem M10x1-l?
Átírás után kompresszió mérés. Ha van akkor folyt. Köv. szelepek ellenőrzése. Karbi szétszedés, ultrahangosban elmosom. Összerakom és megpróbálom külön gravitációs benzinadagolással indítani. Ha beindul akkor karbi le, szívócsonkok le. Tömítések javítókészlet csere. Új szelepfedél és csavar tömítés. Aztán újból össze és szinkron. Azután mehet a tank rozsdátlanítás és a többi szépítés-javítás. Gumicsere.
Sziasztok. Szert tettem egy 1993-s XJ600S-re. 80000km. Nem sok pénzért vettem de cserébe nem indul. Átíratás után megpróbálok életet lehelni bele. Állítólag egyszer próbálva lett, beindult de gázra leáll. Alapjárat volt. Most elvileg nem indul. Nem is erőltetem. Nagyon sokat állt. Ki volt vonva a forgalomból meg az előző tulajnál is 2 évet csak állt.
Sziasztok! A napokban jelentkezett az a furcsa hiba, hogy amikor üresbe teszem a motort, akkor leáll a fordulatszámmérő óra, és az üres lámpája sem világít. Kormány mozgatásra először még visszajött, aztán már hiába mozgatom, semmi. Hol induljak el a hibakeresésben? Köszönöm!
Szivocsonk elvileg itthon is kene legyen. RoadRider-nel vagy M0motonal kezdenem a keresest.
Honnan lehet beszerezni karburátor alkatrészeket? Xj 600S 1993 Mikuni 28-s karbi. Szívócsonk gumik, tolattyú membránok és tömítés készlet kell első sorban. Membrán látom szétszedhető de nem találok csak komplett tolattyúval.
Halisten egy olajpumpa nem a vilag vege anyagilag, XJ-khez jo allapotu bontott szajre van szarasig, foleg a nemet ebay-en.
Az az olajpumpát hajtja, a seeger levétele után a fogaskerék lehúzható a kuplungkosárról. Akkor kotyog, ha az elforgását gátló stift lötyög a furatában.
Ha ott van a kutya elásva, akkor:
A, bontott kuplungkosár, ami hátha nem zötyörög (ez elég lutri)
B, a stift cseréje egy vastagabbra (a furatának/fészkének a felbővítése mellett), vagy ehhez hasonló kisipari megoldás
C, együtt élsz a hanggal - természetesen csak akkor, ha nem olyan mérvű a lógás, hogy holnap kiszakad a helyéről.
Nagy valószínűséggel ez "természetes" hangja ennek a típusnak és ha tényleg az általánosan jelentkező dolog okozza a ciripelést nálad is, akkor nem káros a motorra nézve. Javaslom nézd meg ezt a videót: http://youtu.be/8oeMqM4fZXY
Ha nincs megfelelő méretű/menetemelkedésű menetfúró, a régi gyertyát szoktam használni - dremellel bevágok 3-4 függőleges csíkot a menetbe. Kb. hasonlóképp, mint ahogy menetfúrón szokás a spén-hornyokat.
Zsírt húzok a vágásokba, hogy amit összekapar,az odatapadjon és ne az égéstérbe hulljon. Aztán érzéssel két-három menetnyit behajtom, majd ki, szükség esetén letakarítom és mehet még két-három karikával lejjebb.
Nem ilyen a porlasztód, de kb ilyen alapossággal kell nekiesni, és eltakarítani:
https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.sportmotor.hu/albu...
A végén ha szerencséd van, talán nem fog falsolni.