Sokat kap(hat). Nézd meg a service manualt, hogy menniyre kell a pilot csavarokat kicsavarnai (általában 2+1/4-ed, de ez motoronként változhat. Akkor sikerült jól beállítani (persze műszerek nélkül nehéz) ha melegen rárántod a gázt olyan 2 ezres fordulat körül és nem csuklik el. Ha alatta is szeretnék ezt elérni, akkor ahhoz már múszerekkel egyszerűbb.
Erről jut eszembe. Teleszkópszimeringezésre kértem ajánlatot:
- 3 óra munkadíj (8000Ft+áfa / óra) + 6000Ft anyagköltség, 3 hétre vállalják
- 3 óra munka + anyagköltség ("kb 20-25 lesz), "kb 2 hét"
Na mondom ez se olcsó. Felhívtam a műhelyt ahonnan vettem a motort pénteken, hogy hétfőn nem tudnának-e ránézni. Mondták menjek, van szimering is a polcon.
Igaz messze volt (oda vissza 300km) viszont cserébe 1 óra alatt beletteték az újat, 10eFt-ot fizettem. Persze, hogy mennyire lesz tartós az kérdéses, de gondolom pont annyira, mintha ugyanezt máshol tették volna bele 3x ennyiért.
Sziasztok! Első teleszkóp olajcserejekor a MAMI-s kiscsavo kivett belőle két darab alátét szerű valamit. Azt mondta, ezt azért szokták beletenni, hogy keményebb legyen.
Sajnos elkevertem valahová. Viszont így ha raulok a motorra, lebukik az eleje. Gyorsitaskor meg szinte egykerek érzés, úgy megemelkedik.
Tudja valaki ennek az alatetnek a méreteit? Eszterganyolnek gyorsan.
Köszönöm
Más. 2 éve nem motoroztam, egészségügyi problémák miatt. Most elővettem a gépet. Szetszedtem a karbit, amennyire mertem. Nem nagyon, nem értek hozzá! Kifujkaltam levegővel, kitakarítottam amit tudtam. Osszeraktam. Korábban csak szivatoval indult és kellett még legalább 5 percig. Most szivato nélkül. De miután beindult, harmadaig kb rá kell húzni a szivatot, szintén vagy 3-4 percig. Azt nem tudom normális dolog, hogy ilyenkor hol pörög mint a hülye, millimétert visszaveszek, majdnem leáll. Majd hirtelen megint pörög 3 ezer körül. Ez korábban is így volt. Nem lehet stabil fordulatot elérni a szivatoval! De a lényeg! Szóval szépen indul, jár. 3 ezer körül elkezd fulladni, hörögni. Ha egy leheletnyi gázt még huzok - mintha turbó lyuk lenne - fél, 1 mp-ig semmi, majd hirtelen felpörög 4000-re vagy fölé és onnan megy megint szépen. Menetközben elég ilyeszto a bologato elejével, mikor így megtaltosodik. Mi lehet a baj? Facen kérdeztem. Mondtak kehelycsovet. Nem tudom mi az? :-) Mondtak tű problémát. Ezt se nagyon tudom sajnos, hogy hol vagy mi? Aztán egy szerelő aki sajnos el van havazva, szerinte csak a keverék szabályzó csavart allitsam be. Minden hengernel utkozesig be, majd 2,5 - 3 fordulatot vissza. Nem is találom ezeket a csavarokat! Egy másik szerelő szerint, mivel sokat állt, a benzinből lerakódott minden sz.r. Ezért kell egy uh-s tisztítás a karbinak! Természetesen a régi benzin le lett cserélve, tank atmosva, bevonatolt a belseje. Olaj és szűrők is cserélve vannak. Bocs a hosszert! Ha valaki tudna segíteni, teló alátét vagy tavtarto (?) méret ügyben, illetve, hogy mi okozhatja a fulladozast? Köszönöm
Szia, Igen aktuális még. Ilyenről sem hallottam még, hogy kehelycső talán ebből is látszik mennyit értek hozzá. Ez a cucc végülis hol van? A telón belül? Nem tudod esetleg honnan lehetne szerezni? Előre is köszi.
Sziasztok. '94-es XJ600s-hez keresnék teleszkópszárat. Az enyém sajnos úgy látszik megadta magát. Tavaly töltött bele a szerelőm új olajat meg rakott bele új szimeringet, de szólt, hogy garanciát nem vállal mert elég rossz állapotban van a teló. Úgy látszik eddig bírta mert az egyik oldalon sajnos ismért elkezdett belőle folyni az olaj.
Igen, és?
Ez nem a körszelvény keresztmetszetü "klasszius" o gyürü. Ezt egy csapágy -tömítés technikai szaküzletben nem kapod meg. Gyáriban lehet megrendelni. Nem a világ pénze az a 2db. Nekem 6db ilyen különleges tömités van a hf-nél. 5€ db-ja...
Sokat nem érdemes vele szórakozni, ilyenkor szoktak odagányolni valamit egy tubus tömítöpasztával, aztán ugyan lehet nem folyik majd, de a hengerfejbe-vezertengelyhez sem jut fel majd az olaj...
A külső átmérője 18 mm a belső 16 mm a magassága 8 mm ez egy rövid gumi cső ami a henger jobb oldalán van és tőmítí az olajfolyást azoknál a csöveknél ami összeköti a hengerfejjel,a hengert,én olaj folyás miatt szedtem szét a motort.
- 3 óra munkadíj (8000Ft+áfa / óra) + 6000Ft anyagköltség, 3 hétre vállalják
- 3 óra munka + anyagköltség ("kb 20-25 lesz), "kb 2 hét"
Na mondom ez se olcsó. Felhívtam a műhelyt ahonnan vettem a motort pénteken, hogy hétfőn nem tudnának-e ránézni. Mondták menjek, van szimering is a polcon.
Igaz messze volt (oda vissza 300km) viszont cserébe 1 óra alatt beletteték az újat, 10eFt-ot fizettem. Persze, hogy mennyire lesz tartós az kérdéses, de gondolom pont annyira, mintha ugyanezt máshol tették volna bele 3x ennyiért.
Sajnos elkevertem valahová. Viszont így ha raulok a motorra, lebukik az eleje. Gyorsitaskor meg szinte egykerek érzés, úgy megemelkedik.
Tudja valaki ennek az alatetnek a méreteit? Eszterganyolnek gyorsan.
Köszönöm
Más. 2 éve nem motoroztam, egészségügyi problémák miatt. Most elővettem a gépet. Szetszedtem a karbit, amennyire mertem. Nem nagyon, nem értek hozzá! Kifujkaltam levegővel, kitakarítottam amit tudtam. Osszeraktam. Korábban csak szivatoval indult és kellett még legalább 5 percig. Most szivato nélkül. De miután beindult, harmadaig kb rá kell húzni a szivatot, szintén vagy 3-4 percig. Azt nem tudom normális dolog, hogy ilyenkor hol pörög mint a hülye, millimétert visszaveszek, majdnem leáll. Majd hirtelen megint pörög 3 ezer körül. Ez korábban is így volt. Nem lehet stabil fordulatot elérni a szivatoval! De a lényeg! Szóval szépen indul, jár. 3 ezer körül elkezd fulladni, hörögni. Ha egy leheletnyi gázt még huzok - mintha turbó lyuk lenne - fél, 1 mp-ig semmi, majd hirtelen felpörög 4000-re vagy fölé és onnan megy megint szépen. Menetközben elég ilyeszto a bologato elejével, mikor így megtaltosodik. Mi lehet a baj? Facen kérdeztem. Mondtak kehelycsovet. Nem tudom mi az? :-) Mondtak tű problémát. Ezt se nagyon tudom sajnos, hogy hol vagy mi? Aztán egy szerelő aki sajnos el van havazva, szerinte csak a keverék szabályzó csavart allitsam be. Minden hengernel utkozesig be, majd 2,5 - 3 fordulatot vissza. Nem is találom ezeket a csavarokat! Egy másik szerelő szerint, mivel sokat állt, a benzinből lerakódott minden sz.r. Ezért kell egy uh-s tisztítás a karbinak! Természetesen a régi benzin le lett cserélve, tank atmosva, bevonatolt a belseje. Olaj és szűrők is cserélve vannak. Bocs a hosszert! Ha valaki tudna segíteni, teló alátét vagy tavtarto (?) méret ügyben, illetve, hogy mi okozhatja a fulladozast? Köszönöm
Letölhetö a szervizkönyve, abban minden szükseges info benne van.
Itt meg több xj szervizkönyv van ha az elsö nem lenne jo:
https://www.manualedereparatie...
https://www.rodeoride34.hu/gya...
Ez nem a körszelvény keresztmetszetü "klasszius" o gyürü. Ezt egy csapágy -tömítés technikai szaküzletben nem kapod meg. Gyáriban lehet megrendelni. Nem a világ pénze az a 2db. Nekem 6db ilyen különleges tömités van a hf-nél. 5€ db-ja...
Sokat nem érdemes vele szórakozni, ilyenkor szoktak odagányolni valamit egy tubus tömítöpasztával, aztán ugyan lehet nem folyik majd, de a hengerfejbe-vezertengelyhez sem jut fel majd az olaj...
https://www.bike-parts-yam.com...
itt rendelheted:
https://www.rodeoride34.hu/gya...
Hova kell pontosan? A hengerfej alatt csak a hengerfejtömitést látom. A 4-es vagy 21-es?
https://www.partzilla.com/cata...
https://www.partzilla.com/cata...
(Félinformációkból nehéz jó eredményt kihozni.)
Tölök tudsz gyár alkatrészt rendelni a cikkszám alapján.:
https://www.rodeoride34.hu/gya...