Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kapcsrajz alapján csak annyit látok csak, hogy egy relé kapcsolja a pumpát, amibe a gyújtás 12V-ja megy be.
Nincs XJ-m, más Yamahákhoz vagyok szokva, de azokon kifejezetten az a módi, hogy kulcs ON, 5 sec-ig megy a pumpa, majd megáll. Csak akkor indul újra, ha jár a motor - mert pl. elborulás esetén az ember nem gyakran kapcsolja le a motort és a pumpa menne tovább, az aszfalton beterítene mindent benzinnel.
Nem tudom, hogy a vezérlő időzítője halt-e meg és az 5 szekundumos előtöltési szakasz hiányzik a működésből, vagy az van, hogy te elfordítod a kulcsot, nyúlsz a műszerért és mire odaérsz és rádugod, le is állt az 5 sec. előtöltés és már csak akkor hajlandó tápot adni a pumpának, ha jeladó érzi, hogy forog a lendkerék.
Köszi, én is így gondolnám helyesnek. Sajnos elpusztult a pumpa így csak a csatlakozókon tudok feszültséget mérni, de azon azt tapasztalom, hogy gyújtáskor nincs meg a 12V, csak ha teker az onindító. Figyelheti azt valami hogy fennvan-e a szivattyú vagy nincs?!
A pumpának mennie kéne, amint elfordítod a kulcsot és a leállító gomb a jobbsó kormánykapcsolón RUN avagy ON állásban van.
Sziasztok!

Látom igen halott ez a fórum, de azért megpróbálom. Elektromos üzemanyag szivattyúnak kellene-e gyújtás ráadásakor 12V-ot kapni, vagy csak indítózás közben?

Köszi
Köszi, ránézek akkor :)
A szelepek felől hallható csattogás/kopogás,bármi lehet: Akár láncfeszítő,de lehet hogy egy szelephézag ellenőrzés/állítás nagyban javítana a zavaró zörejen. 24.000 Km után már aktuális az állítás. Én most csináltattam,mindegyikebe új lapkák kellettek. Most gyönyörűen ciripelnek,ahogy kell! Karbiszinkront is csináltam,mert 1-2 hét állás után kicsit nehezen találtak egymásra a hengerek. Na olyankor nekem is volt valami kopogásszerű hang. Azóta megszűnt minden! Szépen indul,hidegen/melegen egyszerre mind a 4 henger.
Jó estét,mindenkinek! Van egy remek 99 es évjáratú 600 N motorom,és egy olyan kérdésem lenne,hogy honnan tudnék szerezni egy használt,vagy ha minden kötél szakad akkor egy új komplett fordulatszámmérőt? Legutóbbi kirándulásom során,megálltam Tapolcán tankolni,és mikor indítottam,a fordulatszámmérő tovább pihent a 0 árnyékában. Alig vártam hogy hazaérjek,és kiderítsük a hibát. Egy barátommal megnéztük az órából kijövő vezetékeket,amikben nincs hiba. vagyis az órán belül van valami gebasz. Ha esetleg valami ötlet,vagy tipp lenne,azt megköszönném.
Sziasztok!
Friss Divi tulajként a kupplung zörgést már elfogadam, de talán nekiállok orvosolni.. Már amennyire lehetséges.
Ami viszont zavarja a fülem és tapasztaltabb tulajok tanácsát kérném, az a szelepek felöl meleg motornál is hallható "csattogás, kopogás" nem tudom melyik szó jobb rá. Olvastam rről is olyat, hogy láncfeszítőt kivéve és megpucolva, átmozgatva lehet elmúlik ez a jelenség?!
Vagy egyszerűen csak nézzek szelephézagot? Mennyire bajos ha így járok vele, mert még nem tenném le a vasat ha nem muszály .)

Előre is köszi a segítő válaszokat.

ThUnDeR
Szia,

igen, 3 napon belül elvitték.

Üdv:
Balázs
Ilyen gyorsan elment?
Sziasztok!

Sajnos fájó szívvel, de eljött a pillanat amikor el kell válnunk. Nekem sok örömteli motorozást okozott, jó lenne, ha rendes gazdához kerülne!

https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xj_600_s/yamaha_xj_600_s_garantalt_kilometer_megkimelt_egyedi_megjelenes-17441649

Márkánál maradok, csak kicsit újabb változatban (Tracer 7).

Üdv:
Balázs
Sziasztok!Valakinek véletlenül nem lenne egy bontott kilóméterórát körbe vevő műanyagja (ami persze nem törött) 2000-es Diversion xj900s-hez.Vevő lennék rá...
Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek egy bontott, nem rozsdás üzemanyagtankja 95'-ös, 600-as Diversionhoz? Vevő lennék rá.
Sziasztok. Múltkor voltam az ónodi vásárban és láttam XJ600-ra való oldaldobozokat. Konzol nem volt. Fogalmam sincs, hogy elvitték-e vagy sem, ott lesz-e legközelebb vagy sem, de ha valakit érdekel akkor szóljon itt a fórumon aztán hátha valahogy el tudjuk intézni.
Nem teszik a szine! :)
https://www.hasznaltauto.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

Van három is.
Sziasztok. Keresek Yamaha XJ 600 S motorkerékpárt első nagy motornak lehetőleg türkiz színben. Ha lenne valakinek eladó vagy tud valakinél akkor megköszönném az infót. Email: gorej@freemail.hu
Az most nem lényeg,mennem kellene intézkedni és nincs mivel. Nagyon kérem ha valaki tud segíteni,csörgessen.
Mi lett ezzel? Ütvecsavarozó okozta?
Sziasztok! Kérem ha valakinek van 1 belső kuplung agy jelezzen. Nagyon-nagyon fontos !!! Tel: 20 492 65 20. Nagyon köszönöm előre is ! A motor Yamaha xj 900 F 4BB , 1991-es.
Köszi Mindenkinek! Már sikerült szerelőt találni. Nála a gépezet. Az alátét vagy pogácsa méret meg azért lett volna jó, mert eléggé be van táblázva az ember. Gondoltam, jól megesztergálom, ő meg belerakja és kész. Nem akartam időt húzni, hogy szedje szét, mérjük le, esztergálás, odavivés, összerakás. Legalább két nap... De a teleszkóp most akkor így marad.
Ahhoz, hogy kicsereld a szimmeringet nem kell szetszedni. Az olajcserehez se. Ha darabjaira szedtek, elmostak ahhoz keves az 1 ora

Szimmeringet cserelni es olajat leereszteni lehet 1 ora alatt

De akkor darabjaira is szedtek es/vagy el Is mostak?
Alátét: Hogy beszereld a elkészített alátétet, ahhoz meg kell nyitni a telot...ha meg van nyitva, akkor meg megméred a rugó külsö -belsö átméröjét. A hosszát meg az emlékeid szerint megválasztod, vagy csinálsz pár pogácsát /alátétet, aztán behangolod. De ha hosszú terveid vannak, akkor kell bele venni egy progresszív rugópárt, akkor még ehet motorozni is lehet majd vele, mert lehet ez a mostani rugó már elfáradt, össze van ülve. Ez mérhetö a szerviz manuál adatai alapján, hogy mi a limit.

Porlasztó: Ha se képességed, se tapasztalatod, se ismereted, se infód, se szerszámod, se szemed hozzá, akkor most mégis hogyan akarod megoldani?

Ennyi video közül tudsz választani:

https://www.youtube.com/result...

https://www.youtube.com/result...

Neked más típusu a porlasztód, de kb ilyen mikor el van takarítva:
https://www.sportmotor.hu/albu...
A szivatónál a dugattyú tömítese azonos, suzukinál tudsz venni 4-5€ darabja.

Mielött szétszeded meg kell nézni, hogy nem falsol-e. Járó motornál pl féktisztító spray-vel oda kell fújni a pillangók tengelyéhez. Ha változik a fordulatszám, akkor szopás...

Itt 5 hozzászólással lejebb a nevem alatt ott link a szervizkönyv letöltéséhez. Abban benne van a porlasztó részletes ismertetése, tisztítása, beállítása, tömítéscserék, szinkronizálás.
...de szerintem ez egy picit nagy falat neked, de nem olyan nehéz felnöni a feladathoz.

https://www.motor-talk.de/bild...
ööö... Szokták mondani, hogy azt hiszel amit akarsz. Ott voltam és néztem: kicserélték a szimmmmmmmeringet és olajat is töltöttek bele. Hogy mennyire szakszerűen az persze a "ki tudja" kategória. Mindenesetre nem hinném, hogy máshol háromszor ennyiért jobb munkát végeznének.
Hogy mennyire kell szétszedni az orrát, hogy a két villacsavarhoz hozzáférj? Eldöndöntöd. Ha csak szimmeringet cseréltek azt szétszedés nélkül ki lehet pattintani a helyéről. Az olajcsere meg igy néz ki. 1 óra alatt nem hiszem, hogy szétszedték, elmosták és a szimmmeringet is cseréltek.

http://youtu.be/BlEG3-_FdEw