Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen ezt a nagyszerű választ
8.6 liter
Kedves WR tulajok ! had érdeklődjek már, hogy Yamaha Wr 450 F 2003 as típusú motoromnak az első teleszkópjába mennyi olaj kell száranként ?
1szer hajtókar kétszer dugó és vez lánc, szelepet nem cseréltem. Hangokat nem tudok leírni sajnos. Sosem volt olyan halk a blokkja mint az tesóm akkori wr400-ának.
Jogos a javítás ezt akartam írni csak túlbonyolítottam magamban
Karbi szinkront nehéz egyhengeres motoron csinálni, így inkább rossz beállításnak hívnám...
a "fekete" füst az nem olaj evés....az korom, rossz karbi szinkron és hideg van már a nyári beállításokhoz ha majd kékes fehéres füstöt fogsz látni akkor lesz olaj !
és az yz426 nak mennyire halk a motorja? ma néztem 1et és kicsit hangosnak találtam a 4 év alatt csak 1szer lett dugó és hajtókar cserélve? szelepek lettek cserélve?
150 üzemórát bírt a dugó meg 250et a hajtókar. Rendszeres olaj csere (castrol power1), és légszűrő tisztítás! Nem tudom mennyit bírt volna ha crossra használom, mert nem arra használtam
hello,köszi a választ
Az yz426f mennyire bírta endurózásra? vagy ugyan úgy kellett újitani mintha crossra használtad volna?
Van különbség. A váltó áttételek másak, meg a vezérlés. A wr endurózásra van hangolva,rövid egyes fokozattal, egyenletesebb nyomaték ladással, kevesebb lóerővel, ezért hosszabb életű a blokk. Yz 426 volt 4 évig és endurózásra használtam, nekem nagyon bevált.
Nem vagyok mindig gépnél...légyszi csörögj rám a 70-610-4629 számon...
vagy mail:
kis.zoltan80@gmail.com
Wr450-hez gyári eredeti yamaha vezérmúlánc eladó! Gyári bontatlan csomagolásban, nagyon kedvező árban!
érd.:
patvaros87@gmail.com
Évjárat? ár?
miért adod el, h Te tényleg ennyire rendbevágtad?
Kár,hogy csak 5 kilód van a vásárlásra az enyémet nyüstölhetnéd nincs füst és hidegen is elsőre berúgható,és a felújítás sem kamu
Lehet ez is h kamu a felújítás, bár a tag, elég normálisnak tűnik. Mutatott egy csomó alaktrészt is ( vezérműlánc, szelepek, tömítések, hajtókar), illetve tárcsák, láncszett , gumik is alig használtak a motoron. tudom , h ilyeneket be lehet szerezni. De a srác megbízhatónak tűnik. az tántorított el, h füstölt, a rendszám hátulja fekete volt! És miután megnéztem párat, azok is löktek ilyen fkete kormot, vagy füstöt.

93-as az Xt-m, az nem csinálja, bár most állítottuk be a karbiját...
Írtam mailt...kösz
irj egy mailt hátha tudok segíteni
zsolti.hollo@freemail.hu
irj egy mailt hátha tudok segíteni
zsolti.hollo@freemail.hu
Ja és a másik.. nehogy elhidd azt, hogy fel van újítva meg hogy alig van használva. Ez mindig átbaszás szokott lenni. Valszeg volt tiporva a lelke, azért vesz az ember versenymotort... persze a felújításra meg sajnálják a 300kilót. De ez csak saját vélemény.
Enyém is kicsap egy kis fekete kormot de nem füstöt nagy gázra. Az akár lehet az is, hogy a kipufogó rendszerben a lerakódott kormot fujja ki. De lehet a rossz keverék is. Összes eddigi 4t-m csinálta.
Ma megnéztem még 3 WR-t , 2 db 400 és 1 db.426-ot, és mindegyik füstölt üresben teli gázra, melegen.....Fekete kormos füst. Lehet, h csak a karbi szarul van beállítva, vagy még a meleg levegőre van belőve ? Ez normális ezeken a motorokon? Lehet mégis fasza a Szombathelyi? Tudtok esetleg róla vmit? KÖSSSZZZ

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_wr_426_f_re
ndszamos-6132221
Sziasztok
Érdeklődnék hogy mi a különbsége a Wr426 és a yz426f között
azon kívűl hogy az egyik enduró a másik meg cross
Motorikusan van különbség?
Full csak határban/erdőben/bányában/pályán megyünk...:)
Bátor vagy hogy ennyire figyelmen kívül hagyod a papírokat