Helló! igen meg néztem és a hozászolásokat is elolvastam! szerintem menni fog a dolog mert nagyon meg tetszett! és szép a motorod is! írtad, hogy 2008 -ba nem volt semmi baja még használtad, csak a alap dolgokat cseréltél! ez természetes mint én más márkánál vez lánc oil gyertya szelep hézag állitás stb! és azóta esetleg volt valami probléma? és milyen ára gondoltál körül belül? de mint írtam a jövö év nagyon a elején szeretnék egy 450 wr-t ! lehet, hogy addig te sem adod el! eladás oka? rem akkor meg bombáznak sok-sok eladó wr-el!
helló na ez is jó dolog! gondolom a tágulási tartáj miatt! mert akkor ne tud meg milyen idegesítö ha rotyog a vized bent egy katlanba nem tudsz vele mit csinálni le nem álithatod mert az sem jó kihuzatni meg nem tudod, hogy legyen menetszél mert épp bent vagy egy árokba!
annyi baj legyen, hogy csak a gyertyát egye évente! gondolom nem a iridiumos gyertya megy bele csak mint a én CRF-be ami volt régen semmi más nem ment bele csak az, 8500ft és az évente 3-4 mat kajált meg!
Nekem több mint 3 éve van meg és nem volt semmi váltóbaja :) meg igazából semmise. Gyertyákat megkajálja évente :D Előttem lévő gazdája se nyúlt a váltóhoz, akinél 4 évig volt a gépem. Tehát ez 7év hibátlan működés.. előtte meg nem tudom mivolt vele. Ha ésszel használod a váltóját, meg amit a kolléga írt hogy nem rángattatod a gépet sztem sose szarik az be.
hát végül is erdöbe szeretném használni nincs értelme rendszámosnak lenni felesleges! na de ha csak azt találok majd akkor az lesz! ez nekem lényegtelen! persze ha rendszámos minden rendbe van papirjai és rajta a tábla az a hivatalos! de némely helyeken jobb ha nincs feltéve a rendszám a motorra! gondolom ezzel egyet ért egy pár endurós!
Gyönyörű szerintem még csak most lessz :) és így vettem már fekete ként és ezzel a felnivel én csak csinosítgatom meg polírozgatom :) de most nagy újítások lesznek jövő szezonra. azért vettem le a hírdetést is.
Egy szerelő barátom oldotta meg valami szerszám üzemben nekem :) felhegesztették lézerrel vagy mi a szösszel aztán helyzetköszörű és beedzették.
És igen számít hogy hogyan van használva...más motornál is előjön ez ha nem úgy használod.
Huha etöl féltem, hogy a 450 esnél is elö jöhet a váltó hiba, elöször csak azt hittem , hogy csak a 426-nál!? de aról is írt valaki, hogy 2 éve van neki 426-os és nem volt váltó hibája! ez tényleg lehet mulik azon amit írtál a megfelelö használat! na meg a jó olaj sem utólagos dolog! hol lehet felujitatni a váltó fogaskereket pontosan mit csináltak vele? van valami cim?
Persze válaszolok a tudásom szerint….és megszerzett tudásom alapján.
váltóval annyi szokott lenni a probléma hogyha nem megfelelően használják a gépet…magyarán 40 nél 5 be rángattatják a láncot akkor a fogaskerék kapcsoló körmei le szoktak törni…vagy kopni és így kidobálja sebességből nos nekem is volt ilyen problémám vele orvosoltam is feljavítással….10 ezer volt 2 fogaskerék javítása és 3 ezer a léptető villa….azóta is hibátlanúl megy ! egyébként ez a 13 ezres tétel ha újat veszem akkor 50 környékét képezi….
a vízre nem tudok mint mondani neked ! mert csak ismerősöm által elmondott tapasztalataim vannak e rész felől, nekem egy „tuning” nagyobb teljesítményű hűtő van felszerelve…nos ez nekem szerintem még túl is hűti a gépet,
tudomásom szerint a Yamaha az egyik leg jobban hűtött motor tehát nem sok esély van rá hogy felfőzd a vizet
Blokkjáról annyit hogyha cseréled normálisan benne a dolgokat de legalapvetőbben az olajat akkor megbízhatónak mondanám… de ezeket gondolom tudod mivel volt YZ-d is ha jól olvastam.
Alkatrészt lehet találni hozzá neten több oldalon is található vagy yamaha fehéréktől is le tudod rendelni hozzá. Az árakról nincs elképzelésem sem hogy más túpushoz mi mennyi én eddig csak hajtókart vettem bele 55 ért azthiszem gyújtást tekercseltettem újra 13 ért karbiba vettem alapjárat álítót ami kézzel tekerhező az azthiszem 7 ezer volt….
Helló! csak is endurózni! de mondanál vagyis írnál pár szót róla már mint eröl a tipusról! mert nem nagyon érkezik válasz! és nagyon érdekelne! a lentiekre ha válaszolnál köszönöm! és még majd el felejettem a alkatrész ellátást milyen gyors? és melyik képviselettöl lehet rendelni (érdemes)mert közelembe nincs egy Yamaha kereskedés sem!
Hát végülis lehet...mivel nektek nincs szabadon futó sem :/ egyébként én nem cserélgetném a tiédet....a te helyedben....nagyon szépen felújítottad most.
Sziasztok motor vásárlás elött álok! és nézegetem WR-450-t nem a elsö motorom lenne volt egy pár Husaberg, CRF , DRZ ,YZ, Husky , stb tisztába vagyok verseny enduróról beszélünk üzem órás motorol! na nem is ez a kérdés hanem olvastam vissza töbnek problémája volt a váltóval ez milyen gyakori egy 03 vagy 04 vagy 05-ös évjáratuaknál! és esetleg valami probléma fel merülhet-e? még! ja és nekem a Husabergnél erdöbe csiki-csuki szopókás helyen állandóan foralta a vizet elég rövid idö alatt! a WR-nél ez nem probléma? akinek van vagy volt légyszi írjon már blokjárol menyire megbizható meg az egész motorol meg köszönném!
Nekem 400F van,endurózok vele néha patakokban szopós helyeken,de a vizzel még soha nem volt gondom.
Hála Istennek
És igen számít hogy hogyan van használva...más motornál is előjön ez ha nem úgy használod.
váltóval annyi szokott lenni a probléma hogyha nem megfelelően használják a gépet…magyarán 40 nél 5 be rángattatják a láncot akkor a fogaskerék kapcsoló körmei le szoktak törni…vagy kopni és így kidobálja sebességből nos nekem is volt ilyen problémám vele orvosoltam is feljavítással….10 ezer volt 2 fogaskerék javítása és 3 ezer a léptető villa….azóta is hibátlanúl megy ! egyébként ez a 13 ezres tétel ha újat veszem akkor 50 környékét képezi….
a vízre nem tudok mint mondani neked ! mert csak ismerősöm által elmondott tapasztalataim vannak e rész felől, nekem egy „tuning” nagyobb teljesítményű hűtő van felszerelve…nos ez nekem szerintem még túl is hűti a gépet,
tudomásom szerint a Yamaha az egyik leg jobban hűtött motor tehát nem sok esély van rá hogy felfőzd a vizet
Blokkjáról annyit hogyha cseréled normálisan benne a dolgokat de legalapvetőbben az olajat akkor megbízhatónak mondanám… de ezeket gondolom tudod mivel volt YZ-d is ha jól olvastam.
Alkatrészt lehet találni hozzá neten több oldalon is található vagy yamaha fehéréktől is le tudod rendelni hozzá. Az árakról nincs elképzelésem sem hogy más túpushoz mi mennyi én eddig csak hajtókart vettem bele 55 ért azthiszem gyújtást tekercseltettem újra 13 ért karbiba vettem alapjárat álítót ami kézzel tekerhező az azthiszem 7 ezer volt….
remélem nem hagytam ki semmit sem :)
Lenne egy kérdésem. Volt neked az a magura radiális fékszett.Nem emlékszem,hogy konkrétan milyen Yz-re volt jó a radiális telópapucs?