A fokolható tengelyek " sport " gépekbe szokott bekerülni.... többlet teljesítmény végett illetve más fordulatú tartományra kalibrálni a motort.... előző márka társ jól írta ha vezérműláncot cserélsz akkor csak azt kell....nem kell vele tengelyt vagy mást cserélni. én magamnak szerelem a motort ! ha egy kicsit is értesz hozzá és nem félsz hogy olajos lesz a kezed akkor magad is meg tudod csinálni.
Most lett meg a rendszám rá, de még utcán nem használtam, igazából erről nem tudok véleményt mondani.Esetleg majd nyár végén :) De amúgy semmi bajom nem volt még vele. Talán annyi hogy ez is meg a régebbi wr400 is érzékeny volt a hőmérséklet változásra. Télen és nyáron kicsit tekergetni kell a karbit hogy szépen induljon és ne puffogjon gázelvételnél. De ez kb 3 perces beállítás.
most néztem,hogy neked is ilyen géped van,milyen véleménnyel vagy róla?Alapvetően megbízható?Én inkább utcán sm-ként szeretném használni...rossz tulajdonságait le tudnád írni,mert inkább az az érdekes és nem a jók..bocs hogy ennyit kérdezek,de nem akarok már motort szerelni,max csak szervizelni...
aha köszi ,akkor azért így más a dolog....
még mire oda jutok ugyis sokminden változik,de ha bevásárolok ide úgyis felteszem...
amugy aza fokolható az nem az öregebb példányokon van,hogy azzal fojtsák vissza a vezérléssel a különböző égtájakra a gípet?
szólj ha rosszul írom!
Nem kell fogaskereket cserélni a vezérműlánccal! A wr 450 gyári veztengelyére préselve van a fogaskerék, otthoni körülmények között tényleg nem tudod cserélni. A fokolható tengelyről két csavarral levehető... Én még nem találkoztam olyannal hogy a fogaskerék hamarabb elkopott volna mint a bütyök.
Azt szeretném megkérdezni tőletek,hogy a wr 450-esk vezérműlánc fogaskerekei tényleg nem cserélhetők?Csak vezérműtengellyel illetve főtengellyel együtt lehet cserélni?Mert gondolom ,ha megérik a lánc cserére akkor illik új fogaskerekeket is adni hozzá,de így azért az eléggés megnyomja a számla végösszegét,vagy annyira kemény lenne ,hogy csak a lánc nyúlna illetve kopna....Gondolom azért egy főtenygely több láncot is ki tudna szolgálni...
Azért elmélkedem ilyeneken,mert szeretném idén lecserélni a masinámat és az egyik kiszemeltem egy 06-os wr 450....de így azért nem akarok vezérműlánconként 200ezret fizetni....
kb. 10 éve van a családban yzf és\vagy wrf és még se váltó se kuplung probléma nem volt egyik motorban sem. Az hogy mi mennyi üzemórás nehéz megmondani, de friss felújítás után a wr többet elmegy mint egy yzf, de kevesebbet mint mondjuk egy xl600. Persze ez nagyon függ a használattól és az ápolástól. Ha rendesen bemelegíted, olajat cserélsz és légszűrőt tisztítasz a wr meghálálja.
Kérdeztem,semmi nincs meg a kicserélt dolgokból.minden a szerelőnél maradt.hát nem tudom.A wr426 nak is gyenge a váltója mint az yz-nek?ezek is üzem órásak? bocsi a sok kérdésért
Hát az nem egyszerű dolog, hacsak nincs valakinek elfekvőben. Esetleg a Fehér-t megkérdezheted, hátha akad nekik valahol a műhelyben egy. :)
De sztem legjobb lesz ha megnézed az ebay-en!
Sziasztok. Eladom a mocim. Gondoltam beirom ide is, hátha kéne valakinek xr 400r.
ha esetleg akarna valaki, az irjon a : sangi86@freemail.hu -ra
kösziiii
Eladó Csissz Polír Akra Off Road Rendszer !
http://www.kepesmotor.hu/offro...