Tegnap én is megszívtam, reggel sehogy sem akart beindulni másfél órán át rugdostam semmi.Szétszereltem összeraktam semmi,pedig volt szikra,de utolsó lehetőségként gyertya csere és azóta megint jó.Mindezt 8-tól 1-ig sikerült intézni REMEK.
Sikerült ma beállítanom a karbit, könnyen indul hidegen-melegen. Nálam is lesz tekerve a szarva, erre lett kitalálva! :)
Ha ugyanolyan gyertyát tettél bele(NGK CR8E) akkor, valsz karbi lesz. Sztem sokat kap, próbálj a karbi alján lévő csavaron állítani(nekem is ez segített). Betekertem teljesen és 3 teljes fordulatot vissza, persze a te motorodnál nem biztos h 3at kell. Ha ez sem segít akkor próbálj meg a tű-n állítani, a kis lemezt 1 max 2-vel lentebb tenni. Egyébként ha van gépkönyved annak a végén van egy táblázat ami segít a beállításban.
Igen. Találkoztunk párszor a gazdájával. Hát az a gép nem volt kímélve az tuti... De nem volt nála sokáig. Amúgy karburátor... Valamiért enyém hidegen nem indul be szivatóval mostanában, anélkül meg igen, csak leáll -.- Trükköznöm kell, tehát szivató nélkül megrug és egyből kihuzni ha beindult. Valakinek ötlete? Gyertya csere óta csinálja.
Szevasztok kollégák!Valakinek van már a motorjába autómata dekompresszor(vagy mi)? Kíváncsi lennék,hogy érdemes-e ezzel foglalkoznom a téli "szünetben".Amúgy mindenki jól van?
Szia
Első 17-3.5 hátsó 17-4.25 Minden megvan hozzá csak cserélni kell a kerekeket és kompletten a féket. Mivel wr-hez lett véve a kilométeróra hajtás is rajta van.
A múlthéten vettem egy '06-os wr450f-et!
Bár még nem sokat volt időm tesztelgetni,de a karbi beállítással nem vagyok teljesen megelégedve. Ha gázt húzok és elengedem nem esik vissza rögtön a fordulat(bowden szorulás kizárva), valamint melegen nehezebben indul(mint hidegen) önindítóval. Ha húzok neki egy kis szívatót, akkor könnyebben beröffen. Ezekből arra következtettem, hogy benzinben szegény lehet a keverék.
Mielőtt megnézném a gyertya állapotát, vagy szétszedném a karbit, megpróbálnék állítani rajta, hátha megúszhatom szétszerelés nélkül :)
A kérdésem az lenne, hogy a karbi alján (középen a henger felé) található állítócsavarral lehet-e a benzin-levegő keveréket állítani?
Illetve ha nem, akkor melyikkel? :) És, hogy tudtok-e nekem gyári értéket mondani ehhez?!(betekert állapotból hány fordulatot kell kitekernem?) Ja és hogy ha kifelé tekerem akkor adok neki több benzint?
Szóval ha valakinek volt hasonló tapasztalata és felvilágosítana ebben a témában annak
Pusztán amiatt kérdeztem, mert a srác vett bele amerikából egy komplett HotRod főtengelyt, illetve egy új vezérműlánccal lett összerakva. 25 óra alatt nem lesz szar egy hajtókar...
Hát öööö ezek mind kopó alkatrészek :D amit mindben kell cserélni idő után.....nos nem tudom hogy ebben ezek mennyit mentek már el. de majd most kiderül mit bír, annyit tudok mondani hogy a nem a váltó a legdrágább baja a motornak hanem a hajtókar volt az ami 55 ezer volt a váltó felújítás volt 13 ezer Ft és a vez lánc volt 15. jah és ami még volt az a gyújtótekercs tekercselése az is valami 15 ezer Ft körül volt
de végeredményképpen azt mondom hogy a yamaha jobb mint a Drz legalábbis nekem ami volt az szopatott feszt. Erőben súlyban menetdinamikában sokkal jobb szerintem
Elvileg 25....de én amikor néztem nem is mért a mérő....
egyébként a hajtókart én nem láttam hogy milyen volt mert akkor az 1 szer szerelőhöz küldtem mert nem volt rá időm szerelni....és ő mondta hogy szar. a lánc pedig akadt. tehát valahogy megnyomódott vagy valami...de lehet szerelés közben.
köszi zeher a tanácsot a vezérmülánc ne legyen gond szerintem senkinek mert nem nagy költés de egy váltó és egy hajtókar az már húzos, ez most köszönhető a super motorozásnak és egykerekezésnek vagy ez idővel elő jön?
ugyan én nem endúrózom vele....hanem Supermoto ként használom.
de szerintem a yami jó választás. nekem mióta megvan kellet cserélnem hajtókart...mert kopott volt....vez láncot...illetve újra kellet tekercseltetni 1 szer és a váltót újítattam fel..( felhegesztették leszköszörűlték STB....) ezek után mentem vele 2000 km et és eddig no problem vele pedig mondhatni kihasználom
szóval ajánlani tudom !
Egy gyors kérdésem lenne, hogy lehet megkülönböztetni a 2005ös wr 450et a 2006os évjáratútól? Külsőleg változott valami? Az az infóm helyes, hogy 2006tól van digitális műszerfallal szerelve?
Illetve olyasmit is hallottam, hogy az alvázszám 10. karaktere megadja az évjáratot!?
Ha ugyanolyan gyertyát tettél bele(NGK CR8E) akkor, valsz karbi lesz. Sztem sokat kap, próbálj a karbi alján lévő csavaron állítani(nekem is ez segített). Betekertem teljesen és 3 teljes fordulatot vissza, persze a te motorodnál nem biztos h 3at kell. Ha ez sem segít akkor próbálj meg a tű-n állítani, a kis lemezt 1 max 2-vel lentebb tenni. Egyébként ha van gépkönyved annak a végén van egy táblázat ami segít a beállításban.
Pár kép
Első 17-3.5 hátsó 17-4.25 Minden megvan hozzá csak cserélni kell a kerekeket és kompletten a féket. Mivel wr-hez lett véve a kilométeróra hajtás is rajta van.
A múlthéten vettem egy '06-os wr450f-et!
Bár még nem sokat volt időm tesztelgetni,de a karbi beállítással nem vagyok teljesen megelégedve. Ha gázt húzok és elengedem nem esik vissza rögtön a fordulat(bowden szorulás kizárva), valamint melegen nehezebben indul(mint hidegen) önindítóval. Ha húzok neki egy kis szívatót, akkor könnyebben beröffen. Ezekből arra következtettem, hogy benzinben szegény lehet a keverék.
Mielőtt megnézném a gyertya állapotát, vagy szétszedném a karbit, megpróbálnék állítani rajta, hátha megúszhatom szétszerelés nélkül :)
A kérdésem az lenne, hogy a karbi alján (középen a henger felé) található állítócsavarral lehet-e a benzin-levegő keveréket állítani?
Illetve ha nem, akkor melyikkel? :) És, hogy tudtok-e nekem gyári értéket mondani ehhez?!(betekert állapotból hány fordulatot kell kitekernem?) Ja és hogy ha kifelé tekerem akkor adok neki több benzint?
Szóval ha valakinek volt hasonló tapasztalata és felvilágosítana ebben a témában annak
ez jó cucc ha valakinek kell!
de végeredményképpen azt mondom hogy a yamaha jobb mint a Drz legalábbis nekem ami volt az szopatott feszt. Erőben súlyban menetdinamikában sokkal jobb szerintem
egyébként a hajtókart én nem láttam hogy milyen volt mert akkor az 1 szer szerelőhöz küldtem mert nem volt rá időm szerelni....és ő mondta hogy szar. a lánc pedig akadt. tehát valahogy megnyomódott vagy valami...de lehet szerelés közben.
de szerintem a yami jó választás. nekem mióta megvan kellet cserélnem hajtókart...mert kopott volt....vez láncot...illetve újra kellet tekercseltetni 1 szer és a váltót újítattam fel..( felhegesztették leszköszörűlték STB....) ezek után mentem vele 2000 km et és eddig no problem vele pedig mondhatni kihasználom
szóval ajánlani tudom !
Egy gyors kérdésem lenne, hogy lehet megkülönböztetni a 2005ös wr 450et a 2006os évjáratútól? Külsőleg változott valami? Az az infóm helyes, hogy 2006tól van digitális műszerfallal szerelve?
Illetve olyasmit is hallottam, hogy az alvázszám 10. karaktere megadja az évjáratot!?