Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És egyszercsak elromlott, vagy így vetted?
a súberkocsit ki sem vettem...
Tényleg eladóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
Nem fordítottad meg véletlenül a súberkocsi hátlapját?
yamaha wr426 nak a dobja van rajta a fúvókák méretét nem tudom de ahova a tű megy bele ott nincs is méretezés...
de igen lett 31 üóval ezelőtt de yamaha fehérnél csinálták...szal nem hiszem h el lenne álligatva! :/
Milyen dob van rajta? Főfúvóka és az alapjárati fúvóka méretei?
A "síktolattyú érzékelőn" ha állítasz azon csak tizedeket fordíts mert nagggyon érzékeny rá.

Vezérmü lánc nem lett mostanság cserélve rajta?nem-e el van téve ott valami egy foggal.(csak tipp)
Sziasztok! Már korábban is írtam ezzel a problémával,és egy rendes fórumos próbált is segíteni,szóval van egy wr 400am 2000es kiadású, nagyon egyben van a sárkány csak valamiért nem úgy muzsikált mint kellene,picit csattogott meg köpködte a gyertyát,álligattam a karbin de csak szabb lett és most bármit csinálok vele nem javul. nem áll le gázadásra viszont iszonyatosan csattog ill nagyon sokáig kell neki a szivató! de bárhogy álligatok a tűn vagy a csavaron semmi javulás! Megköszönném ha valaki írna valami okosságot v leírná nekem a gyári beállításokat is! Meg h a síktolattyú állás figyelőnek hogy kellene állnia mivel azon is lehet állítani... előre is köszi!
?
nemszabadsemmitse eltörialábad!
Heló!
Lenne pár(lehet hogy hülye)kérdésem 250es WRz-ről.
1997-99-es évjárat.
Pár napja már olvasgatok a fórumon,de csak az öregebb évjáratúakról írnak(95 és előtti) és azokról se sokat.
Itthon lehet ilyet szerezni?
Alkatrészt lehet hozzá kapni?
Mennyivel gyengébb ill. kezelhetőbb mint egy YZ?
Ha hozzá lehet jutni megéri a pénzét,vagy gyűjtögessek inkább egy gas gas-ra?
Hát igen sajnos ez ilyen.. mert sokan írják hogy full felújított meg megkímélt állapotú.. és közbe meg odavan szegény.
Annyiért 400as és 426os wr-t lehet már venni és még esély is van rá, hogy nem egy hulladék. De kell szerencse hozzá hogy ne nyulj bele a rosszba.
Az a baj mindenki mást mond és néha úgy belekeveredek, hogy na most mi is legyen.. Na szóval olyan 400- 500 körül gondolkoztam árban mert ahogy nézem e körül is mozog ez a két típus.
Mennyit szeretnél rászánni? Mert akkor tudok segíteni a döntésben, meg a fórumozó kollégák is.
Csatlakozom az előttem szólóhoz,sok ismerősöm van akinek drzje van és ha olajat cserélsz benne soha semmi baja nincs a mocinak! Én magam yamaha párti vagyok de tény,és minden hozzáértő osztja sztem a véleményem h a drz a legköltéghatékonyabb a teljesítményéhet mérten!
Nem hallottam jókat róla vagyis vegyes van aki szidja, hogy össze akad a vezérlés meg elreped a blokk van aki azt mondja elnyűhetetlen..
Lehet hogy a drz a te motorod akkor
Hát eddig TT350-esem volt az se volt rossz erőbe meg nyomatékba de combosabbat akarok annál kicsivel. Nekem az a lényeg mennyen is meg hát bírja ha gyepálom a száját neki
Ha lágyan akarsz endurózgatni akk XR de a WR sokkal crossosabb jobban ugrok és ugratni is nyugodtan lehet vele viszont sokkal kölcségesebb mint az XR!
Lehet 1.2 millába van, de van egy "uj" motorod.
Na,nem kell vacilálni ezt kell megvenni!Ez nem zsákbamacska nekem 1.200.000 ft nál lett kész
Ne hidd,h ez olyan mint a 2T,h évente dugó gyűrű csere.neeem
Ja bocs, hülye vagyok... Vmiért a vezérlésre gondoltam... De gondolom a futómű lett felujítva :) Reggel van még nagyon.