Tisztelt blackiex!
Szeretném kérdezni,hogy XV 750 /1996/blokból való kihajtásnál
/un.szögkihajtás/ kardán csapágyak cseréjénél a blokkot mennyire kell megbontani.Esetleg ezt a problémát mi idézhette elő és milyen következményei lehet./jelenleg 535-ös van,most nézegetek egy
750-est.
Válaszod előre is köszönöm.
Na ezt szeretném elkerülni, mert nem volt egyszerű felrakni sem :D
Én arra gondoltam, hogy a hátsó táskára teszek fényvisszaverőt, mert az takarja a gyárit, az ülés hátulján. Ködlámpákat meg leszedem a vizsga előtt, mert nem "E" jeles a búrája
Tavaly műszakiztattam.
A táskáé nem szóltak. De vennem kellet a hátsó lámpa alá, vagy felé egy plusz fényvisszaverőt.
Tavaly Brumi Robinzonon mesélte, hogy vele le akarták szedetni az első sárvédőről a díszt, s a lámpa szemöldökét, meg a bukón lévő lábtartót. Azt mondta a vizsgáztatónak, hogy akkor elviszem máshová műszakiztatni, és mindjárt meg felelt úgy is.
Igen én is legalább egy 1100-asban gondolkozom. De nem szeretnék öregebbet a mostani mocimtól. Tehát az 1100-as Virágó kiesett.
Pedig a formája annak tetszik a legjobban.
A 3. motoros szezonomat kezdem. Jó pár motoros találkozón voltam már. És mindig irigykedve néztem azokat akik régi is merősként egy kupacban voltak. Már a találkozó előtt ki van szalagozva a területük. S bográcsozástól kezdve, minden megy náluk. Jó lenne ha ez a Virágós társaság is egy ilyen összetartó csapattá alakulna. Motor márkától függetlenül. Hisz van aki motort vált időközben. Vagy ép nincs motorja. Egy motoros találkozóra akár kocsival is beengedik az embert. A motoros nem attól lesz motoros, hogy éppen van e motorja vagy nincs. Ez egy élet felfogás, élet forma. Talán a nomád őseink genetikájából fakad a szeretete.
Nekem lehet, hogy nem lenne HD, még akkor sem ha milliárdos lennék.
Engem nem vonzanak a státusz szimbólumok. A különbözetet inkább jótékonyságra fordítanám.
Még nem mentem HD-vel. de nem hiszem, hogy dupla akkora élmény lenne, mint egy más chopper.
Félre ne értsetek, nincs bajom a HD sekkel. Van egy pár HD-s haverom. Mind nagyon jó arc.
6,3-6,5 között szokott lenni amikor megyünk a találkozókra. A kalmi túrán valóban 6 alá ment a fogyasztása ez meg is lepte Jocó haveromat, de ott tényleg nyugisan gurultunk. Ma délután kipróbálom mi az a spinning a haver unszolására és akkor megdumálom vele ezt a próbát. Feltéve,hogy kapok levegőt egyáltalán. Az ő trudija 2003as még karbis. 1400cm3, és 28000km van benne. Valami 1,2m körül szeretné passzolni. Igaz nem hirdeti sehol.
Nagy örömmel kipróbálnám!
A fogyasztás tudtommal 5-6 l között van az intrúdernél. Természetesen normál 90-110 km közötti nyugodt tempónál. Ha húzza az ember a gázt akkor a motor meg szívja a brenyát.
Legalább is a teszteken ezt olvasom.
Jelenleg azon gondolkodom, hogy a motoromat cseréljem le vagy az asszonyt. Egy olyan nőre aki nem mer motorozni.
Ugyan is az 535-ösömnél szebbet nem igazán találok. Az asszonyomnál meg...
Hali,
Persze, az árcsökkenés még sokáig nem fog meglátszani a használt motorokon. Ráadásul az új csupasz HD-kre simán rákölti az árát még-egyszer a lelkes tulajdonos. És ezt eladáskor érvényesíteni szeretné (persze ez nem nagyon jön össze). Egy új VL1500-ra már nem sokat költenek, nem olyan "divatmajom" a hozzáállás, mint a HD-nél. Ennek ellenére egy dolog még van a HD mellett. Ahogy az összes legyártott autóból százalékosan ma a Rolls Royce van üzemben ma is (életben tartják a régi kocsikat), motorok között ez valószínűleg inkább a HD-ra igaz, mint s Suzukira..
KI
ui: ráadásul _szerintem_ egy vizhűtésés mocit ne keverjünk a chopperek közé.. .)
Kormos kolléga: aki újonnan vesz motort, az az ablakon dobálja ki a tízezreseket. Kigurulsz a szalonból, még át se fordult az óra az első számjegyen, durr. -20%-kal kevesebbet ér. A hitelre történő vásárlást inkább hagyjuk, a világ legnagyobb átb_szása. A legtöbbünket ezért a használtpiac érdekli elsősorban.
Az összehasonlítás amúgy annyira nem áll meg, a Yamahának nincs annyira fapados motorja, mint a legolcsóbb spori. Ez egyébként japán agybaj, hogy mindent tele kell pakolni a legújabb hülyeségekkel. LCD-s műszerek, injektor, anyám kínja... Pfff...
Ár-érték viszonylatra két példa, hasonló kategóriákban:
2000-es évjáratú HD Softail 2.4-2.6 misi, ugyanilyen idős Suzuki VL1500 1.2-1.3 misi.
1994-6 közti HD Spori 1.3 alatt nincs. XV 750 ugyanilyen korban 6-700 körül már elvihető.
Szerinted nekem nem HD-m lenne, ha nem épp két Virago-t vehetnék egy Spori árából? :)
Sziasztok
Sikerült ma kicsit szerelgetni a motort, elég jól haladtam vele. Elkövettek egy kis bakit, olajcsere közben nem tekertem vissza a leeresztő csavart és vagy fél liter új olajat öntöttem ki.
Viszont aminek igazán örülök, hogy sikerült megoldani a szivatóbowden problémát is. Holnap ha az idő is úgy akarja visszaszerelem a karburátort és talán be tudom röffenteni a gépet. Kíváncsi lennék a hangjára, nem hallottam még.
Barcsra menet vagy onnan jövet az 1.4es trudit kipróbálhatod. Abban ne reménykedj,hogy 4.5liter a fogyasztása egy ekkora gépnek. Ellenben mindegy neki,hogy 1 vagy 2 személy ül a hátán.
Igen szépnek találom.
Csak......
Talán feleslegesen, már egy kicsit nagy is. Da ha fogyasztása nem sokkal több mint az 535-ösömé, akkor nem lenne rossz. Csak hogy kardán helyet fogas szíj hajtja a kereket. No ez már nem igazán tetszik. Mondjuk nem ismerem, sem az előnyét sem a hátrányát.
Tényleg a szíj hajtásról mi a véleményetek?
Mostanában sok motor tesztről olvasok. De eddig az Dragstár1100-asról olvasom a legjobbakat.
Mondjuk jövőre lenne aktuális a motor csere, de előfordulhat, hogy még az idén megbolondulok.
Egy személlyel még tökéletes az én édes kis virgácsom, de az asszonnyal együtt már kicsit gyenge. No meg néha panaszkodik is, hogy hátul kényelmetlen egy picit.
No meg a telló is jó nagyokat rúg néha a hátsó felébe.
@thor535. Zsoccca kifejezte abbéli kívánságát,hogy legyen elég sátorhely a barcsi találkozón a viragosok egymás melletti elhelyezésére! Ezt el tudod rendezni?
Az előző kérdésemre ha tudja a választ természetesen elfogadom és megköszönöm.