Szétszedtem a karburátort ismét, kipucoltam a fúvókákat, de nem változott az eredmény. :( Megint csak nagyon-nagyon nehezen tudtam beindítani, kb. 40. indítózásra indult be, úgyhogy már bikakábellel segítettem autóról. Az a baj, hogy full szivatóval is épphogy nem fullad le a motor, persze ha bemelegszik akkor már nem annyira dadogós, de ha visszatolom akár a feléig megint leáll. Mind a két fúvókát amit ki tudtam szedni átnéztem, át is láttam rajtuk, nem voltak eltömődve, mégis úgy tűnik mintha nem lenne elég üzemanyag a gépnek.
Köszi. Most màr csak azt tudnám hogyan tudnák rendelni? És hogyan bányászom ki a karbiból
Márkaszervizben Debrecenben a Yamaha Máténál nincs ilyen? Brumi nem tudod véletlen, van infòd róluk milyenek?
Köszönöm a kimerítő válasz.
Most ép majdnem üres a tankom. kedden megtankolom és bele is teszem az STP-t. Remélem tökéletesen rendbe is jön.
Valószínűleg a téli állásban szűkült be.
Mindennek árt, ami nem tűri a túlmelegedést, túlnyomást. A kipufogószelep egy ilyen pont. De a hengerfejnek és a dugattyúnak is odaver, még át is lyukadhat a dugattyútető, persze ehhez azért már jóval durvább szegényítés és szélsőséges üzemviszonyok kellenek, mint ami nálad tapasztalható!
A fogyasztás kisebb, de nem jelentősen. Mivel csak az alapjárati fúvóka keresztmetszete csökkent, a főfúvóka nyitásáig van hatással erre, ezért durrog csak motorféknél (főfúvóka csukva, csak az alapjáratiról kap anyagot).
Az évek is beleszóltak, elvégre nem párhuzamosan létezett ez a sokféle.
81-83 közt: csak XV 750 és XV 920 volt
83-ban bedobtak egy kisebbet: XV 500 (nem volt kelendő, nem is készült tovább)
84-től lett: XV750 és XV1000 (+ az USA 700-as)
86 után: XV 750 és XV 1100 (a 700-ast 87-ben befejezték)
87-től jött az 535-ös, 88-től a 250-es, majd 1997-től XV125.
86 után az EU piaca/jogsi és biztosítási rendszere igényelte a kisebb vasakat, így lett a két kis XV. Először Európa, majd a világ többi része is kapott belőlük.
Az 535 pedig köztes megoldás akart lenni, kezdők és középhaladók részére. A 400-as kb. vele párhuzamosan készült, lényegesen kevesebb példányban, csak Japán részére.
Szerintem igen. A piac diktálhatta. A német piacra például készítettek nagy köbcentis choppert 20 kilovatra lekorlátozva. Hogy a B-s jogsival is villoghassanak.
Szerintem minden országba olyan méretű és teljeítmény motorokat gyártottak, amit az adott piac megkívánt. (A profit az eladás a lényeg)
Köszi az infó.
Akkor nem kínlódok a Metabond adalékkal. Most jut eszembe hogy ősszel a tele tankba tettem Metabondot.
Ezt a fehér STP-t benzin kutakon is lehet kapni?
Ha igen akkor, már haza felé veszek egyet. S jövőhéten ki is motorozok egy tank benzint . Kedd, szerdán jó idő lesz.
De a kérdés még mindig foglakoztat, hogy ez a szegény keverés, és durrogás árt-e a motornak?
Sokat agyaltam, mi ez a logikátlan hengerűrtartalmi változatosság a Viragonál. 125,250,(400belpiac miatt)500ok. De 535,700,750,920,1000,1100. Ez rengeteg változat. Szükség volt erre? A 700-esetében olvastam,hogy a Harley lobbi miatt volt rá szükség. De a többi? Nem hinném,hogy a piacok kívántak ennyi változatot.
Ahogy mondod: egy relé automatikusan lelövi a villanyt, ha megnyomom a Start gombot. És valóban MPH órám van, de úgy megszoktam már, hogy nem is kell másik. :)
Gondolom a tiéd már a korszerű indításkor kikapcsoló fajta. A Katana még nem olyan ezért én beépíttettem egy fel le kapcsolót,hogy csak az önindító terhelje az akksit. Most,hogy mondod tényleg nincs fénykürt. Nem nagyon érzem a hiányát. Nekem viszont kilométerórám van lévén az én gépem kanadai.
Egyetértek. Az enyém is US modell, nem tudom, mit szólnának az NKH-nál pl. a fénykürt és a helyzetjelző hiányához. Bár az előbbire legyintettek eddig mindenhol, utóbbira még annál is jobban, mert ahogy elfordítod a kulcsot, megy a tompított fény.
A felügyeletnél tényleg olcsóbb,de nekem nincs helyzetjelzőm(fehér) és a hátsó piros irányjelzőm is működik. Jogónak meg elég sok lámpája van,ezért nem érdemes kockáztatni.
Neked konkrétan fúvóka tisztító adalék kell. Hogy a Metabond levesed égésjavító vagy karbitisztító, azt neked kell tudni. Ha előbbi, akkor egy tanknyit mindenképpen csak STP-vel motorozz, majd miután helyre állt a rend, mehet újra a Metabond.
Én a Közlekedésfelügyelethez szoktam vinni (2010, 2012) ott négy-ötezer Ft között volt a vizsgadíj. Szervizben kb. a duplája. (Mifelénk Békés-megyében.)
Az alapjárati fúvókátok nagyon pici, a hazai benzin pedig szeret begyantásodni! A nagyon pici furatot könnyű eltömni, főleg ha évekig állt a bicikli, mint Kotama esetében!
Még mielőtt bárki nekiáll membránokat cserélni, gondoljatok a legalapvetőbb hibára!
Zsoccca: neked elég a fehér STP benzinadalék, az szépen ki fogja pucolni a fúvókádat.
Kotama: nem kell szétszedni nagyon. Leveszed az úszóház fedeleket (a motor bal oldalán van, a karbi feneke gyakorlatilag), leszeded a fúvókaházat és egy flakon kontaktsprével vagy karbipucoló sprével alaposan átfújkálod a fúvókákat. Kettőt-hármat visszalapozol, még kép is volt róla.
Kalmi már régóta nem válaszol,ezért én,ha nem gond. Egy ügyintéző cég a Bojtár utcában III.ker. Neked szerintem fölöslegesen messze van. A Piliskó pont fasza.
Nem úszod meg a teljes pucolást.