A technológia adott, már csak normális idő kell és kihozom a vasat. Elég ritka darab,még Blackiex elismerését is megkaptam. Az pedig nem semmi. A kettes képen a bajuszos úr a márkatársad Robin62, mellette(mögötte)kalmi79, szemben tomy,balról pedig két H-D-s srác. Ők voltak a tökéletes példája annak,hogy nem a ruha(motor)teszi az embert. Közvetlen rendes arcok voltak. Semmi nagyképűség hasonló sztereotip baromság.
Sajnos igazi mélyhangok csak nagy ládából és nagy mélyhangszórókból jönnek. Meg kell vizsgálni milyenek a jelenlegi hangszórók, mekkora hely van mögöttük, lehet e esetleg valami komolyabbra cserélni. Első körben egy jó fejegység és jó (tényleg jó) hangszórók beépítését javaslom. Ha nem elég, utána még lehet kiegészítő sub-ban gondolkodni.
Egyébként ez csak egy "eltartó" konzol lesz, a táskát nem ez fogja tartani. Alul a derékszügő hajlítást csak azért csináltam, hogy azért tudjon támaszkodni is....
nagyon köszönöm az észrevételt, valóban teljesen igazatok van.
Újat csinálok, gyakorlatilag nem került semmibe, csak a szomszédom hegesztése volt a segítség. Szóval vaskosabb köracélból csinálom, és teljesen eltartva a rugótól. Nekem egy viszonylag kis táskám van, így itt lesz a helye továbbra is, de kijjebb hozom a rugótól, tehát a rugó síkját abszolút nem fogja érni.
Adott egy Mazda 5-ös egyterű. a gyári hangrendszer nem sokat ér, a fejegység cseréje szinte kivitelezhetetlen. a hangszórók elhelyezése katasztrófa.
91, vagy nagyobb érzékenységű első szettel még lehet valamit kezdeni, ez meg is van egy Blau Velocity kétutas komponens szett által. Színpadkép, még csak - csak lesz, de a mélyeket ki kellene csalogatni. A gond az, hogy nagy helyet nem tudok feláldozni, tehát nagy láda kizárva. Jó hely arányokkal elvileg így is lehet ügyeskedni, hiszen nagyobb a tér, mint egy átlagos autóban. Elég lehet-e egy ilyen a nagyon alacsony frekvencia tartománynak ?
- ezt milyen erősítővel kellene meghajtani?
- az alsó középtartományt hátra lehet e "tenni" a hátsó tengely mögött elhelyezkedő gyári hangszórók helyére? - ennek a meghajtása a fejegység dolga lenne a gyári hangszórókkal, egy aluláteresztő szűrővel...
Az eredeti hangszórók érzékenysége elvileg 90 db-s
Vettem egy 99-es Clio-t.
1.6 benzin, automata!
Tudom beteg összeállítás, de imádom. Megy mint a golyó, és rohadt kényelmes az automata városban. Egyetlen hátránya, hogy városban benyeli a 9-10 litert, de nem megyek vele sokat (kb havi 500 km), úgyhogy belefér. Maradt még 300 ezer ft, abból meg feleségemnek átvettük anyukám 96-os 1.2-es fapados B corsa-ját, ami 10 éve van a családnál, és kifogástalan állapotnak örvend! Úgyhogy most az egy nagyobb értékű kocsi helyett van két sokkal kisebb értékű, de mindketten autózhatunk, és van motor is, igaz nem HD, ahogy terveztem, de legalább nem "másnak" készítem a virgácsot, hanem ki tudom élvezni a munkám gyümölcsét.
El vagyok havazva. Két munkahelyen dolgozom, emellett a van egy pár itthoni hangfalas melóm (privát hobbi), és ha minden jól megy, Július elején érkezik első gyermekünk. A virgács még messze a késztől, de alakulgat. Márciusban tuti nem tudunk még együtt gurulni, akármilyen jó idő is lesz, de Április elejére mindenképpen szeretnék elkészülni vele!
Üdv mindenkinek!
Örömmel látunk a Virágósok között!
Nem vagyunk elvakult virágósok. Minden normális motorost szívesen fogadunk.
Van közöttünk olyan aki virágósból let Dragos, s van akinek már motorja sincs, de semmi nem probléma. Szívesen látunk itt is, és a találkozókon is minden havert.
Pl. Az ősszel volt egy Virágós gurulás a Börzsönyben, és a Pilisben, és ott is volt a Harly-től kezdve az intrúderig minden. És így volt a túra az igazi.
Egy pár fotó a túráról.
Itt egy használt, most még alacsony az ára de nem sokidő van a licitből és kilehet polírozni a rozsdát. mégis gyári és csak föl kell szerelni és csomagtartó is van hozzá. http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
semmi gond, a 2-es nyíl eggyel feljebb kerül, és mindjárt meg is oldódik a dolog :)
azért jelöltem ezeket a lépéseket., mert ha csak a nevedre nick-re (pl a hsz felső sorában) kattintok,nekem nem ajánl fel szerkesztési lehetőségeket...
Ja meg most látom,hogy a teló elé kerül a táska ami előbb utóbb radirozni fogja a bőrt.A táskatartók a teló mögé készülnek álltalában,de végül is mindenki maga dönt.
Ez a táskatartó több mint gyanus.Bár a felfogatásnál látni nagy távtartókat ami azt sugalja,hogy mégis jó.Meg azt is sugalja,hogy megpakolt táskánál bukkanós utakon szépen lassan befog görbülni a kerék felé.Azért ne így legyen,,,,de így fog lenni.
Remélem sikerül feltenned képeket a Katanárol,kíváncsi lennék rá!
Igen emlékszem a túrátokra,ha jól rémlik raktál is fel egy csomó kisvideot,én meg megnéztem mindet!
nagyon köszönöm az észrevételt, valóban teljesen igazatok van.
Újat csinálok, gyakorlatilag nem került semmibe, csak a szomszédom hegesztése volt a segítség. Szóval vaskosabb köracélból csinálom, és teljesen eltartva a rugótól. Nekem egy viszonylag kis táskám van, így itt lesz a helye továbbra is, de kijjebb hozom a rugótól, tehát a rugó síkját abszolút nem fogja érni.
91, vagy nagyobb érzékenységű első szettel még lehet valamit kezdeni, ez meg is van egy Blau Velocity kétutas komponens szett által. Színpadkép, még csak - csak lesz, de a mélyeket ki kellene csalogatni. A gond az, hogy nagy helyet nem tudok feláldozni, tehát nagy láda kizárva. Jó hely arányokkal elvileg így is lehet ügyeskedni, hiszen nagyobb a tér, mint egy átlagos autóban. Elég lehet-e egy ilyen a nagyon alacsony frekvencia tartománynak ?
http://www.pioneerelectronics....
- ezt milyen erősítővel kellene meghajtani?
- az alsó középtartományt hátra lehet e "tenni" a hátsó tengely mögött elhelyezkedő gyári hangszórók helyére? - ennek a meghajtása a fejegység dolga lenne a gyári hangszórókkal, egy aluláteresztő szűrővel...
Az eredeti hangszórók érzékenysége elvileg 90 db-s
1.6 benzin, automata!
Tudom beteg összeállítás, de imádom. Megy mint a golyó, és rohadt kényelmes az automata városban. Egyetlen hátránya, hogy városban benyeli a 9-10 litert, de nem megyek vele sokat (kb havi 500 km), úgyhogy belefér. Maradt még 300 ezer ft, abból meg feleségemnek átvettük anyukám 96-os 1.2-es fapados B corsa-ját, ami 10 éve van a családnál, és kifogástalan állapotnak örvend! Úgyhogy most az egy nagyobb értékű kocsi helyett van két sokkal kisebb értékű, de mindketten autózhatunk, és van motor is, igaz nem HD, ahogy terveztem, de legalább nem "másnak" készítem a virgácsot, hanem ki tudom élvezni a munkám gyümölcsét.
Ha rajtam múlna lenne. 12-15 fok között száraz időben már baromi jókat lehet motorozni csak fel kell öltözni
El vagyok havazva. Két munkahelyen dolgozom, emellett a van egy pár itthoni hangfalas melóm (privát hobbi), és ha minden jól megy, Július elején érkezik első gyermekünk. A virgács még messze a késztől, de alakulgat. Márciusban tuti nem tudunk még együtt gurulni, akármilyen jó idő is lesz, de Április elejére mindenképpen szeretnék elkészülni vele!
Üdv mindenkinek!
Nem vagyunk elvakult virágósok. Minden normális motorost szívesen fogadunk.
Van közöttünk olyan aki virágósból let Dragos, s van akinek már motorja sincs, de semmi nem probléma. Szívesen látunk itt is, és a találkozókon is minden havert.
Pl. Az ősszel volt egy Virágós gurulás a Börzsönyben, és a Pilisben, és ott is volt a Harly-től kezdve az intrúderig minden. És így volt a túra az igazi.
Egy pár fotó a túráról.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
azért jelöltem ezeket a lépéseket., mert ha csak a nevedre nick-re (pl a hsz felső sorában) kattintok,nekem nem ajánl fel szerkesztési lehetőségeket...