Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hátsó henger még jobban el van zárva a menetszéltől. Szerintem nem azért melegszik.
De én is kíváncsi vagyok az okára.
Hú de le vagy maradva Már megint bele akarod rántani?Na errõl beszèltem az elõbb
Lehet , hogy hülyeséget írok, az nem lehet, hogy az első kerék miatt nem kap elég menetszelet a kipufogó könyök , és ezért túlhevül ?
A túlmelegedésre tippelek én is, de amikor a motort megvettem, nem volt elszíneződve az első henger könyök csöve, pár száz kilométer után színeződött el , pedig elég " nyugisan " közlekedek , nem ölöm a gépet, talán pár alkalommal karcoltam meg a 130-140 -et próbaképpen.
... azt amikor kinyitja a száját, elakad a lélegzet...

Meg még büdösek is a rothadt fogai !
A karbi beállításhoz valszeg köze van, ehhez nem értek. De nekem már sikerült vörös izzásig hevíteni a könyököt álló helyben fél gázon.
Szerintem nem feltétlenül kell meggyilkolni hozzá a gépet.
Nagyon szívesen!
Csak nem tudom hogyan csináljam. Mivel nekem nincs klasszikus előre tolt lábtartóm. Csak a bukó csőre van téve egy lehajtható plusz lábtartó.
Ne etesd a trollt! Elfogadja megeszi, böfög tőle... azt amikor kinyitja a száját, elakad a lélegzet...
Zsoccca!

Megtennéd, hogy az előretolt lábtartóról küldesz fotókat, közelebbről? A kialakítás, felszerelés érdekel!
Ide is jó, csak nehogy valaki belekössön.
Vagy ide: kordaz@indamail.hu

Előre is köszi!
Csak neeeeem?

Köszönöm, üdvözlöm!
Akkor üdvözöl Kabbeja
Szia
Mivel nem vagyok szakember, így én csak azt tudom mondani, amit nekem írtak erről amikor a motor vásárlás előtt álltam.
A kipu elszíneződésénél arra lehet következtetni, hogy párszor rendesen meg lett hajtva a gép. Ugyan is, a nagy hőterhelés okozza.
Annak idején én is néztem egy ilyen színes kipufogó könyékkel rendelkező virgácsot, de a gazdája azt mondta, hogy attól volt, hogy álló helyzetben melegítette, és elfeledkezett róla. Hittem is meg nem is.
Aztán tovább beszélgettünk, s megdicsértem a motort, hogy milyen szépen csillognak a króm felületek. Erre elmondta, hogy a fia érdeme, mert az ifjú titán is szokta használni a mocit, és időnként ő is takarítja le. No ekkor arra következtettem, hogy valószínűleg a suhanc hajthatta túl a gépet. S attól színes a kipufogó.
De ha netán más oka is lehet, akkor azt a többiek, aki tőlem jobban ért hozzá, úgy is hamarosan megírja neked.
Okés, Köszönöm!
elő......
Sziasztok ! A kipufogó elszíneződésének mi az oka ? Hallottam már helytelen szelep beállításról, túlmelegedésről , rossz benzin-levegő arányról . Mi a véleményetek ?
Egyébként akiket az elejétől fogva értékeltem itt azok most is halgatnak.Veszik az esetleges tanácsot kritikát,nem kötnek belém nem személyeskednek tehát nincs miért problémáznom velük.Csak az a pár hiperaktív izgága arc nem bírja és sajnos új arcokat is magukkal rántanak.
Oké
Holnap átveszem és postázom tovább. Figyeld majd a privát emailod.
A sértő személyeskedő megjegyzéseket mindíg ti kezdtétek én csak folytattam.Így volt ez a te esetedben is.Kéne gyakorolni egy kis önkritikát néha csak sajnos ez soha sem ment a magyarnak veszített is eleget és még most is veszít.
Autopályázni én sem szoktam, de addig még van idő és megdumáljuk.
Látod.Megint csak személyeskedni kezd figyelitek. Jobb lenne ha pihentetnél már.
Szia Sibra
A páromnak ismerős a nik neved. Kérdése a következő.
Elő szoktál fordulni a Holdudvaron?
Te sem látod a fától az erdőt.Egyébbként nem barátom a sógorom.
A kutyát nem érdekli,hogy te mit igényelsz de látom most sem hagytad ki az önfényezést a felsőoktatással .Mindíg be dood meg,hogy merre nyaraltál azt is.Ez olyan celebes.Egyébbként az oktatás szinvonala kezd nagyon LÚZER lenni és ez többnyire nektek köszönhető.
Sajnos ország szerte női motornak tartják a 750 alatti viragókat komoly motoros körökben.Szerintem erről már mindenki hallott.