Az az igazság, hogy mindenképpen egy eredeti érdekelne.
De akár melyik bontót hívom mindenhonnan elhajtanak. Szóval ha esetleg valaki tud róla, hogy ilyen 84 körül virágot bontanak valahol, vagy tud egy ilyen órát, azt nagyon szívesen venném.
Ti azért csaktöbb alkatrészről szereztek tudomást.
Köszi előreis
Üdv: Zsolti
Az az igazság, hogy nagyon szeretnék egy eredetit. Volt egy perec ezzel a motorral, nem lett semmi baja hála a hátsó táskatartónak, és a bukócsőnek elől, csak a bukócső fele elkopott, meg a km óra darabokra tört.
Sziasztok!
Valaki remélem tudna segíteni. Az egyik gyerekkori barátom apukájának szeretnék segíteni.
Két motorról keres szervízkönyvet vagy leírást, és a neten nem találtam sehol, ezért kérem a ti segítségeteket.
Piaggio NRG MC2
Yamaha virago XV 535 (2001-es)
Erről a két gépről lenne szó. Aki tud segíteni, azt kérem az ismail@freemail.hu címre írjon. Köszönöm
A viragoról találtam volna leírást, itt a szervízkönyvek között, de jelszót és felhasználó nevet kér és nem tudom mik azok.
Hali!
Eredetileg két változat van ugy tudom, egy 34 LE -ös ami inkább német piacra készült mert ezt lehetett vezetni az ottani kis jogsival. Ez le van fojtva vlszeg a porlasztonál de elképzelhető hogy a kip. is változtattak, azt olvastam egy oldalon hogy a szervizek jo pénzért megszüntetik a fojtást. A 46-bol lett késöbb 44 LE ugy hogy nagyobb kip. került rá a körny. véd. szigoritások miatt. Eleinte volt egy 500-as tipus is 27 LE- vel de ebböl már nemigen találni. A 43 szerintem elirás.
Sziasztok.Az lenne a kérdésem,hogy a 89-es yamaha virago XV535 karburátor membránja helyettesíthető e valamelyik más típuséval.A válaszokat előre is köszönöm
Hi!
Azt szeretném kérdezni, hogy miért van az 535-ös motorból több fajta lóerős?
Találtam: 34, 43, 44, 46 lóerőseket. Mi a különbség? Fojtás van bennük, vagy más porlasztó? gyújtás? gondolom maga a blokk nemigen különbözik (furat-löket)
Akkor azt a fakót jobban meg kell nézni. Egyáltalán forgalom képes e. 130 nál pont ugy kell állnia min 50 nél. Kerék problémákból előfordul egyfajta un szitálás de az már 100 alatt is kiszűrhető ugy elölről jön mint hátulról.
Hali!
"száz főlőtt ráz a gép" ezt hogy érted az egész motor vagy csak a kormány? Én nem éreztem rázkodást minimális rezgés van de ezt a V 2-es motor konstrukcioja adja.
sziasztok, kérdésem lenne kiprobáltam a kollégám viragoját 535, én nagyobb vasat hajtok mellesleg, nos 100 környékén már ugy ráz a gép hogy nincs szivem huzni neki tovább, lehet hogy csak én érzem igy vagy van valami tipushibájuk ezeknek a motoroknak.
Lapar ,Blackiex
Köszönöm fiúk ! Akkor ez permanens mágnest v. állandó gerjesztésű elektromágnest jelent ? Így már nem is olyan bonyolult a helyzet .
Már csak a feszszabályzó elektromos jellemzőit kellene ismerni . Ezekről tudtok valamit ?
Bocsánat, az elősző hsz-em Robertoboy-nak szólt!
Ez viszont valóban Mócsingnak: nem ismerem a rajzot, de mivel nem dinamó, gondolom, igazad lehet, és nem a gerjesztést szabályozza.
Van itt egy olyan topic is, hogy Kischopperek- Virago/ Shadow.
Ott találsz róla pontos infokat, akár tőlem is, de ha nem tudnád megkeresni, akkor leírom majd megegyszer, ha fontos.
Megnéztem a Virago elektromos rajzát . Jól látom hogy a feszszabályzó nem a generátor gerjesztését szabályozza ,hanem egyszerű soros áteresztő szabályzó ?
De akár melyik bontót hívom mindenhonnan elhajtanak. Szóval ha esetleg valaki tud róla, hogy ilyen 84 körül virágot bontanak valahol, vagy tud egy ilyen órát, azt nagyon szívesen venném.
Ti azért csaktöbb alkatrészről szereztek tudomást.
Köszi előreis
Üdv: Zsolti