Én Repsol 15w-45-öst használok.Elöl Heidenau gumi van,de hidegebb időben úgy éreztem,hogy viccelödni próbál,és néha új utakat próbálgatna. Ma én is beindítottam a mocit,mert már nekem is hiányzik a motorozás,de talán nem sokára...
Hello! Fel vagyok dobodva nem birtam magammal és egy honap után délután gurultam egyet a városban, pontosabban a H-D kereskedésig, csorgattam egy kicsit a nyálam az uj Rocker C nagyon állat. Na meg melegedtem egy kicsit aztán vissza a városba most megint birom egy darabig!
Szép napot!javascript:smile(document.frmmsg.body,'40
9;);document.frmmsg.body.focus()
javascript:smile(docum
ent.frmmsg.body,'40');document.frmmsg.body.foc
us()
Mint leendő Virago-tulaj, örülnék, ha lenne oldalunk.
Ákos
kerem szepen. tobb kerdesem is volna.
lassan en is azon morfondirozok, hogy elo lehetne venni a motort, na meg nem, de mar ugy 3 het mulva hatha. kezdo vagyok, mondjatok meg miket kell ilyenkor csinalni? a motort pinceben tartom, ahol ugy 4-5 fok van, sajnon az oldaltamaszon, mert kozepalvanyt nem tudtam osszeeszkabalni. az akut kivettem belole meg az osszel (fel fogom toltetni). elteveskor szinultig tankoltam. a gumikat gumivedo spray-el lefujtam, a fem reszeket wd40el. a motort hetente 1-2 metert arrebb taszitom, hogy ne ugyanott fekudjon.
mire kell figyelni amikor eloveszem? nyilvan visszaszerelem az akut... azon kivul? van valami tudnivalo?
a masik dolog. mar regebb felvetettem a temat, hogy csinalnek egy virago oldalt magyaruoknak. megvennem a nevet, muszakilag bezuemelnem stb. erdekelne titeket (blackieX mondta hogy ot igen, neki elore is kozonom a segitseget).
Sziasztok! Aktuális téma lassan az olajcsere. Irjátok meg milyen olajat használtok és mik a tapasztalatok. Én castrol 20-50-est használtam idáig, 3000km alatt 2dl-t töltöttem utána. A vasat 18 cfokon tárolom, 15 fok alatt nem nagyon járok vele. Érdekes jelenség viszont hogy hideginditás után kicsit járatatom aztán 1-esbe teszem a motor lefullad. Rájöttem hogyha melegités közben 2-3 szor behuzom a kuplungot pár másodpercre akkor nem fullad le.
Tudtok valami magyarázatot a dologra?
Sziasztok, már nekem is a guruláson jár az eszem, de mivel az 535-öm hiányt szenved bukocsöböl igy nincs pihentető lábtartom. Bekéne rá szereznem tud valaki segiteni ebben? Vennék bontottat is , esetleg bontó..?van ilyen?
Űdv a VIRÁGÓS társadalomnak! LÁtom megtorpant a forum! Felvetnék egy témát pl gumik , jőn a tavasz! Kinek milyen tapasztalata van? Gyártó-mintázat-útfekvés-stb No CSÁÁ
A nagyobbik elvileg a szilárd égéstermék, korom kifúvatására szolgál.
A kissebbikről fingom sincs, de ha a legmélyebb pontján van, akkor valszeg párátlanító.
sziasztok!
Addig dumáltatok a kipufogó berhelésről mig én is kiszedtem a csavarokat a csőből, amit a közösitő dob előtt találtam. Egyikben egy 6-os másikban egy nyolcas csavar volt. Sokkal hangosabb lett, olyan csattogos mivel a gáz egy része be sem megy a köz.dobba hanem itt távozik. Motorféknél meg szépen durrog egyet-egyet. egyébként 94-es 535-ösöm van.
A fesszabályzó témához: kiderítettem hogy a keeway fesszabályzó minimális melóval beépíthető ha beszerelem felteszek képet! Az ára neméri el a 4 rugót! A yamaha eredeti meg 33 felett van!
Kb. 500 ford/perccel kevesebbet pörög a gép 100-as tempónál, viszont a gyorsulása megszenvedni. A nyomaték kissebb lesz, az emelkedőkön vagy előzéseknél. Ezt a kálváriát végigjártam a 400-as Hondámmal, három lánckereket is kipróbáltam. Kis köbcentinél meg kell barátkozni a pörgős motorral, nincs mese.
Ismerősöm dolgoztatott velük, szép lett.
Elektrokor Kft
7630 Pécs, Edison u. 10.
Tel.: 72/53-44-08
Most találtam rá erre az oldalra, talán még időben a segítség.
Széles utat!