Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok viragosok! Tavaly én is beruháztam egy 400.-asra ! Gondjaim vannak a töltéssel! Valaki nem tudná megmondani mennyinek kell lennie a töltő feszelynek? Csak 30 évet hagytam ki a motorozásból de eljött az én időm! Kisebb alakításokat végzek ép a vason ha kész lesz majd teszek fel képet is! Ha valaki tudna fesszabályzót megköszönném! Azt hiszem az 535. azonos!
a fogyasztása nekem átlagban 5 liter körül volt. Ez nagybn fükka jobb csuklódtól. Tartósan két személlyel tartva a 120-as tempót feljebb megy a fogyasztás is. Volt olyan is azonban, hogy 4 literből kijöttem:)
sziasztok!
nekem is volt egy 535-ös Virágóm, tehát azt mondhatom, hogy az átlag túratempót lehet vele tartani,akár két személlyel is. viszont van egy haverom akinek 250-ese van egy kicsit megbuherált kipuffal, és olyan hangja van, hogy a nagyokat is megszégyeníti!
A gyári dobnak a kiherélése nem nagy cucc, és azért jelentősen öblösebb lesz a hangja!
Egy %35-ös Virágó motorikusan szinte elnyűhetetlen, köszönhetően a kerámia betétes hengereknek. tehát ha megkapja a megfelelő gondozást(nem tescó gazadságos olajat), akkor nagyon sokáig elmegy probléma nélkül
hali!
kösz. mások is ezt mondják ...meg sajnálnám is szét barbárkodni.
különben sem tudom ,hogy hogy jönne ki a végéből a szűkítő kultúráltan,
meg az igazság az ,hogy tavasszal úgy is eladó sorba kerül.
már hirdetem, aki megveszi biztos,hogy jól jár vele
nincs benn egészen 18000 km.
ha valakit xv 250service manual érdekel ingyen adok(igaz angol nyelvú)
Köszönöm a válaszokat!
Egyébként nincs chopperes ismerősöm, nem tudom hogy mennyi egy choppernél az átlag élettartam (km), mennyi a kényelmes utazó sebesség pl. egy ilyen 535-ös csodánál, mennyit fogyasztanak...stb.
Mesélnétek nekem erről egy kicsit?
Sztem 535-ös alatt felesleges. Nem elég mély a hangjuk a kicsiknek.
Sziasztok!
-A véleményetekre vagyok kíváncsi,-
Ér annyit a hang,hogy "kiheréljem" a kipufogómat,
vagy nincs nagy változás kár lenne bántani?
Köszönöm, megnézem
A 250-es Virago-k műszakilag nem problémás motorok. A másolataikat (keeway, Kymco, stb.) kerülni kell, az eredeti drágább, de megéri a plusz pénzt.
Ha kettesben tervezed a motorozást, Istvánnal értek egyet: az 535-ös a nyerő. Abból is ki lehet fogni egy olcsóbbat.
A biker-world.hu webáruházban szokott lenni nem túl gyilok pénzért.
hat, kerlek szepen, en is kezdo vagyok. en is 250est akartam venni, de (szerencsere) lebeszeltek rola, es 535ot vettem. en 90 kilo es 180 magas vagyok, es most mar belatom, hogy igaza volt annak, aki azt mondta, hogy a 250 kicsi. en feltem az 535tol, mert azt gondoltam, hogy tul nagy lesz nekem, de rajottem, hogy nem az.
Üdv Viragosok!
Kezdő motoros vagyok, és régóta vonz a chopperes életérzés. Most hogy itt a tél elgondolkodtam mociváltásban. Nézelődtem a 250-es viragok között (92-96os évjárat), mert egyszerű kis vasnak tűnik és naon mutatós, akárcsak a nagytesói, mellesleg egyenlőre többre nem futná. Nem tudom, hogy érdemes-e egy ilyet vásárolni kezdő túrázgatásra, mert van bennük már km bőven, és néha felpattintanám magam mögé a barátnőmet is. Vagy ne is álmodjak, hogy találok ebből egy olyat amit nem kell egyből felújítani? Tud valaki tanácsot adni ezzel kapcsolatban?
Előre is köszönöm!
Sziasztok.1989-es virago 535-höz keresnék membránt.Bontó cimet esetleg olyan kereskedést cimét kérném ahol emberi áron van.Köszönöm
Köszönöm Perol ,holnap megtekintem .
Kössz Attila! Az irányjelzővel kapcsolatban,a testelést ellenőrizd.Aztán az elektronikánál a A csatlakozást.A baloldali ovális doboz alatt van a tank melett.
Jó vasat mindenkinek .
Mikor kapcsolom az indexet ,először kattog ,aztán halványan villog , és csak utána villog teljes fénnyel .
Van valakinek tippje mi okozza ? Az akku fel van töltve .

Az akkut kivettem a csövek leszerelése nélkül , kicsit szoros de kijön .
Hello!
A kuplung és az első henger vezérlése.
Valaki bontotta-e le a jobb oldali deknit ,mi van alatta?
Igaz,de csöveket vissza szereltem, a tankot kannából vissza lehet tölteni,a tanács arra szólt,ha másképpen nem sikerül kiszerelni,mint nekem ,akkor az ember mire készüljön fel.
"Azt tanácsolom,hogy üres felsőtanknál bontsátok meg a csöveket,"

Ennek csak az a hibája, hogy tele tankkal illik tárolni a gépsárkányt a kotrrózió miatt.
B.U.É.K mindenkinek.Ma sikerült kivenni az aksit,a tanácsokat megfogadva készültem kannával ruhával a benzinfolyás ellen ,de mint sejtettem a felsőtankban nem volt anyag igy simán levettem mindkettőt.Ez után az aksit szépen kijött.Azt tanácsolom,hogy üres felsőtanknál bontsátok meg a csöveket,vagy készüljetek,hogy le kell engedni a benzint.A csövek meglazitás nem segitett, a csonkokon csak 4-5cm-t lehet mozogni.
Köszönöm a jótanácsokat! Ma nem hiszem,hogy nekilátok,de majd beszámolok az eredményről!
Feri
Perol jól mondja, de ha nincs benne egy kis rutinod, inkább mást ajánlok, mert ehhez gyakorlat kell. (az egyik kollégám arcába egy ilyen művelet közben robbant egy akku, szerencsétlen nem túl sármos azóta)

Illeszd össze a letört darabot a fent maradt csonkkal, és vékony fúrószárral fúrj lyukat rajtuk. A lyukakba finoman belehajtasz egy-egy belepasszoló vékony, hosszú csavart, hogy összefogja a csonkot a letört darabbal. Nem bombabiztos, de ha nem cseszteted, elbírja.
Ha stabilabb kötést szeretnél, vagy kockázatmentesebben forrasztani, vegyél egy-két eldobható viharöngyújtót (szúrólángos) és annak a lángjával forraszd össze. Az akkumulátornak azon műanyag részeit, amik a saruhoz közel vannak burkold le alufóliával, hogy elvezetődjön a hő és ne olvadjon meg. A forrasztás előtt sósavval vagy rozsdamaróval kicsit ecseteld le a forrasztandó darabokat. Ebben az esetben az akku nem lesz villamosan igénybevéve, és nem keletkezik durranógáz, ami a levegőbe repíthet.
Igen ez igy van !
Lapos elemből szedd ki a grafit rudat,hegyezd ki.tegyél rá egy száll vezetéket,kösd rá a másik pólusra és a saját áramával megtudod forrasztani ,pótolni forasztó ónt használj lehetőleg ne gyantásat.A kupakot vedd ki az akkuból!fontos.Régen igy javitotuk a letört akkutőkét,én autóvill.szerelő vagyok ha tudok segitek.Az akku kivetelhez nem kötöttem le a csöveket szűkőn de kijött az 535-ből.Szemüveget használj,és ne cigizz közben.