Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na helló minden viragosnak!
Elkészült a bukócső! Remélem teccccik!?
Ma Én is felébresztettem egy kicsit téli álmából a sárkányt,de sajnos itt is esik!
Köszönöm szépen!
Sokat segítettél!
Mifelénk sajnos esik ezerrel...
Azért egy kicsit beindítottam a fekete szörnyet, a hangja kárpótolt valamelyest. :)
Ez annyira nem egyszerű. A fordulatszám egy kövér gáz után egyből vissza kell essen az alapjárat közelébe. Ha ez lassan történik, szinte biztosan fals levegőt szív a motor vagy az alapjárat szabályozó csavar (gyarorlatilag a gázbowden végállás-beállító csavarja) van túlságosan betekerve. A fals levegőt szívhatja sok helyről, ellenőrizd végig a karburátorok szívócsonkjait, a légszűrőre menő gumikönyököket. A leggyakoribb oka ennek az, hogy apró repedések vannak a szívócsonkon, amiken keresztül a henger közvetlenül szív be egy csomó felesleges levegőt, ettől pedig a motor addig pörög, amíg a benzin hiánya miatt egyszercsak leesik alapjáratra. Javasolnám, hogy vegyél WD-40 spray-t vagy szilikonolaj spray-t és járó motornál fújj rá a szívócsonk gumi részeire. Ha a fordulat esése javul vagy megszűnik, esetleg bubrékozódást látsz valahol, akkor megtaláltad a bajt.
Ami a gyertya beköpését illeti, a tűszelep cseréjét követően mindig újra be kell állítani az úszóház benzinszintjét, mert a régi, kopott szelep nem ugyanott zár, mint egy vadi új. Valószínüleg túl magas a benzinszint az úszóházban, ezért köpi az egyik gyertyádat. Ami a légszűrőt illeti, a teljesítméycsökkenés oka ez lehet.
Amit csinálnod kellene:
1. letöltöd a szerelési kézikönyvet a motorhoz innen: http://rickhill.com/download/D...
(ne tévesszen meg, hogy XV 750 van írva a honlapon, az 535-ös is benne van külön fejezetben)

2. Beállítod az úszószintet a könyv alapján a gyári értékre.

3. Ellenőrzöd és a könyv alapján a helyére teszel minden gumi csatlakozó könyököt a légszűrőtől a karbin át a hengerig. A csavarkötéseket, bilincseket jól meghúzod.

4. Ha a fordulatszám esése még problémás, a fent említett spray-k valamelyikével lokalizálod a hibahelyet és vagy beragasztod (benzinálló szilikonpasztával) vagy lecseréled az adott csatlakozó gumielemet.

Ha gond vagy kérdés van, írj.
Kösz Szépen.
Remélem úgy lesz.
Sziasztok Club társak!
Hogy meghozzam a kedveteket felteszek egy-két képet, mert ilyenkor is lehet ám motorozni!javascript:smile(document.frmmsg.body,'22
');document.frmmsg.body.focus()Hiába van tél, meg hideg!
I love VIRAGOjavascript:smile(document.frmmsg.body,'15
9;);document.frmmsg.body.focus()
Vira-gó-nyúl
Sziasztok!

Lenne egy elég egyzserű kérdésem, de sehogy nem bírok vele megbírkózni. Van egy Xv 535-ösöm. A fordulat nem ment vissza kellő sebességgel, ezért mások tanácsára leszereltem a karbit és kicseréltem a tűszelepet. Szépen visszaraktam, de a probléma nem szűnt meg, ugyanúgy hosszú a fordulat visszaesése.
De ez csak az egyik gond. Amióta levettem a karbit, nem úgy megy a moci ahogy eddig. Valószínü, hogy a légszűrőnek a gumi csatlakozóját nem tudtam rendesen visszarakni, de ötletem sincs hogy hogy lehetne azt a helyérepattintani. És olyan mintha beköpné a gyertyát is az egyik hengerben. ez lehet az oka? A motor teljesítménye kb a negyedére csökkent most...
Előre is köszi a segítséget ha valaki tud
Üdv:
Péter
Igen, már többször vettem a termékeikből, Magyarországon több webáruház is forgalmazza a termékeiket.
Pl.: bazismotor.hu
Én ajánlom.
Ha vigyázol rá, kimegy veled a világból. Nem hiszem, hogy lesz vele gond. Sok kellemes kilométert!
Szevasztok!
Végre elkészült a motorhibás Viragom.
Fel lett fúrva,új dugattyúk,gyűrűk, hajtókar siklócsapágyak,új főtengely görgőscsapágyak és új szelepszárszimeringek. Ja és az olajszivattyú is fel lett újítva és a hajtóláncát is kicseréltük.
Remélem,hogy most egy jó ideig nem kell hozzányúlni.Küldök egy képet a vasról.A nagyfiam feszít a gép mellett.
Peace minden motorosnak!kaptam kezbe egy nemet katalogust,mindenfele motoralkatreszel,es motor kiegeszitokel.a nettes cumuk www.louis.de azt szeretnem kerdezni,hogy minosegiek,es gazdasagos e innen rendelni cuccokat...?koszonom a segitseget.es minden Viragonak jo teli pihenest;) Peace
KÖSZÖNÖM.
Igen. 1:4 áttételű az is.
Sziasztok.Az érdekelne,hogy a Yamaha rd 250 km-órája müködi-e a virago 535-ön.A válaszokat előre is köszönöm
Amen
És téle havonta egyszer beindítja 10 percre, hogy ne dögöljön meg a karbiban a nafta és tavasszal pöccre induljon.
És nem hagyja sárosan napokig a garázsban,és megjáratja hetente legalább egyszer még télvíz idején is.
Igaz Zoli?
Tudjátok fiúk ,aki a VIRAGO-T SZERETI ROSSZ EMBER NEM LEHET! :)
Helló Gyurago!
Hát mintahogy a Viragozoli neve is mutatja, Ő egy virág ezért kell neki egy váza! Egyébként meg azért kell neki váza, hogy végre rá is tudjon ülni ne csak nézegesse!
Vira-gó-nyúl
Az üresállás jelző lámpát működtető kapcsolóval van a baj. Amikor a kapcsoló aktív, nem csak a zöld lámpa világít, hanem egy diódás egységet is kapcsol, ami vagy letiltja vagy engedélyezi az indítást. Mivel nem mindig érintkezik tisztességesen, ezért időnként azt hiszi az elektronika, hogy sebességben vagy és úgy szeretnél indítózni. Az üresállás jelző kapcsolót úgy találod meg, hogy a motor bal oldalán az akku körül megkeresed a világoskék vezetéket és azt követed a blokkig.
Minek a Zolinak váza,bele akarja tenni a viragot?
Köszi Gyurago a Tippet !
De a Hunyap barátunk ajánlott egy műhelyt ahol tökéletesen javítják vákuummmal. Már meg is néztem a képeiket tökéletes. Mellesleg Te is fel tehetnél a Vasadról egypár képet! Ja és amíg el nem felejtem Virágozolinak meg van a váza 99 Eu-ért. Szerinted nem mázlista?Képzeld senki nem licitált rá!
Na csá. Vira-gó-nyúl voltam.
Kedves Hunyap !
Nagyon szépen köszönöm a horpadás javítási tippedet, megnéztem a homlapjukat és igazán bizalomgerjesztőek a fényképeik az eseteikről. Szerintem tavasszal első utaim eggyike hozzájuk fog vezetni, mert már unom ezt a kis szépséghibámat, sajnos így vásároltam a motort. Köszönöm mégegyszer neked!
Vira-go-nyúl voltam.
Gondolom, valamiért azt érzékeli, hogy sebességben van, és akkor nem lehet indítani.
Próbáld meg behúzott kuplunggal!