kerem szepen, en mar alig ertek valamit. en 30 eves hulye weblapkeszito vagyok, szuperkezdo motoros. mindentol megijedek. ezert vagyok ovatos :) sotetben felek, vilagosban gyanakszom...
ellemben, most nagy hulyeseget fogok kerdezni. nagyon kezdett zavarni, hogy effektive nem ertek semmit a motorhoz (jo, azt tudom, egy negy utemu motor hogy mukodik, de kb. ennyi). vane valami jo konyv, kezdonek, ahol legalabb azt megerti, mi hogyan mukodik, mi mivel van osszefuggesben stb.?
ps. ertsem tehat azt, hogy a tokere teves jo megoldas?
Az lenne, hogy nem érne le az egyik kereke!
Azért, mikor emeled, nem árt, ha valaki segít megtartani!
Mitől ilyen népszerű most ez az állvány dolog?
Több optimizmust! Lesz még jó idő!
kerem szepen. mi lenne, ha a motrot (535) megemelnem a motor also felenek kozepetol, kocsi emelovel, aztan szepen kemeny fabol egy kis "toket" raknek alaja es arra raengednem?
Ugyanilyeneket 10 körül vesztegetnek "univerzális motoremelő" címszóval. A vicc, hogy egy combosabb deszkából és egy vascsőből fél óra alatt összedobható. Mázli, hogy nekem van középállványom, mert az olajkarter púpjára feküdne fel a cucc, azt meg nem szeretném. Bölcsővázas gépekhez tökéletes.
Na helló mindenkinek!
Mivel csak oldaltámaszom van, így szerény személyem egy ilyen "középállványt" alkotott a GÉPhez a téli tároláshoz, lánczsírzás....stb-hez. 1/2"-os csőkeret, 250 mm magas, 500 mm széles, a kar behajtható és 600mm hosszú. A lényeg, hogy a függőlegestől kb 10 fokot dőljön hátrafelé, a kar pedig ugyanannyit kifelé. Nagyon könnyen megemelhető vele a moci és stabilan tartja.
Széles utat!
Elszakadt, a szabadonfutó három csavarja. Ha szerencséd van akkor csak a három csavart kell cserélni. + egy új tömités.
Azt azért meg kell jegyezni, hogy ennek a hibának már réges régen igen jellegzetes hangja van.
sziasztok
van egy jamaha virago535-os szépségem és valoszinüleg hogy tönkrement rajta a szabadon futo tudtok valahol utángyártotatt és kb az ára mennyi lehet.
Köszönettel egy hölgy motoros
tehat: uresben van a motor. mondjuk villanyrendornel. kene indulni. kuplung be. kapcsolas lefele. semmi. nem megy sebessegbe. 20 centit elobb lokom a motort. bemegy sebessegbe. es tovabbmegyek.
"megmozgatom kicsit, es akkor mukodik."
Mit, az önindítót?
"de neha ures jaratbol nem tudom sebessegbe tenni csak ha megmozditom a motort."
Ezt nem nagyon értem, mert fogaskerekek mindíg forognak a váltóban. azt nem próbáltad, hogy mototr mozgatás helyett egy kicsit ráengeded a kuplungot egy pillanatra, és utána váltasz?
Noss, kerem szepen, lehet, hogy nem vagyok epeszu, de az elmult heten cca. 500 kilometert motoroztam, annak ellenere, hogy az ido nem eppen a leg ragyogobb, de nem birtam leszallni rola... Most viszont mar azt hiszem, vege lesz, mert tenyleg hideg kezdett lenni. A kovetkezok a tapasztalataim (es kerdeseim):
1. ugy tunik, hidegben az onindito mintha vacakolna, azaz egyszereun nem indul. megmozgatom kicsit, es akkor mukodik. ez akkor tortent, ha 2-4 fok kozott volt a homerseklet.
2. valoszinu az en butasagom, de neha ures jaratbol nem tudom sebessegbe tenni (utkeresztezodesben, villanyrendornel ez nem kellemes...), csak ha megmozditom a motort.
Írd meg feltétlen , mi a reakció mert nekem is van egy kis 6-os csavar alul, de amikor ki akartam venni korábban, beletört. Hiába befújtam, meg megütögettem, annyira be volt rozsdálva, hogy eltört, mikor azt hittem, hogy meglazult. Ha neked hoz eredményt, akkor én is kifúrnám.
Ki vettem, alapjáraton hallani hogy valami szuszog lent is de sajna Győrben elkezdett csőpőgni az eső proba elhalasztva kőszi mégegyszer a segitséged....
Tekerd ki és nézd meg, tart-e valamit az a csavar, azaz van-e egyéb szerepe. Ha nincs, akkor indítsd be és ha elégedett vagy a hanggal, akkor hajrá.
Valószínüleg évjárat függő a dolog.
ellemben, most nagy hulyeseget fogok kerdezni. nagyon kezdett zavarni, hogy effektive nem ertek semmit a motorhoz (jo, azt tudom, egy negy utemu motor hogy mukodik, de kb. ennyi). vane valami jo konyv, kezdonek, ahol legalabb azt megerti, mi hogyan mukodik, mi mivel van osszefuggesben stb.?
ps. ertsem tehat azt, hogy a tokere teves jo megoldas?
tisztelettel
modi istvan.
Azért, mikor emeled, nem árt, ha valaki segít megtartani!
Mitől ilyen népszerű most ez az állvány dolog?
Több optimizmust! Lesz még jó idő!
Ez még "szebb" mint az enyém!
Köszönöm szépen István a szervizkönyvet.
üdv.Móni gyulárol
Mivel csak oldaltámaszom van, így szerény személyem egy ilyen "középállványt" alkotott a GÉPhez a téli tároláshoz, lánczsírzás....stb-hez. 1/2"-os csőkeret, 250 mm magas, 500 mm széles, a kar behajtható és 600mm hosszú. A lényeg, hogy a függőlegestől kb 10 fokot dőljön hátrafelé, a kar pedig ugyanannyit kifelé. Nagyon könnyen megemelhető vele a moci és stabilan tartja.
Széles utat!
http://modi.planet.ro/Yamaha.z...
itt van szerviz konyv es hasznalati utmutato is. remelem segit
tisztelettel
modi istvan
köszönöm szépen a segítséget de a szervizkönyvet képtelen vagyok letölteni a motoros.hu oldalrol
Azt azért meg kell jegyezni, hogy ennek a hibának már réges régen igen jellegzetes hangja van.
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/?sid=8
d70ca5e0da89b672db49feda8265b23
szivbeteg az 535-ös öm nem indul. A lenkerék mögöti fogaskerék nem tekeri a fötengelyt,szerintetek mi a gyogymod?
elöre is köszönöm a segitségeteket
van egy jamaha virago535-os szépségem és valoszinüleg hogy tönkrement rajta a szabadon futo tudtok valahol utángyártotatt és kb az ára mennyi lehet.
Köszönettel egy hölgy motoros
Mit, az önindítót?
"de neha ures jaratbol nem tudom sebessegbe tenni csak ha megmozditom a motort."
Ezt nem nagyon értem, mert fogaskerekek mindíg forognak a váltóban. azt nem próbáltad, hogy mototr mozgatás helyett egy kicsit ráengeded a kuplungot egy pillanatra, és utána váltasz?
Noss, kerem szepen, lehet, hogy nem vagyok epeszu, de az elmult heten cca. 500 kilometert motoroztam, annak ellenere, hogy az ido nem eppen a leg ragyogobb, de nem birtam leszallni rola... Most viszont mar azt hiszem, vege lesz, mert tenyleg hideg kezdett lenni. A kovetkezok a tapasztalataim (es kerdeseim):
1. ugy tunik, hidegben az onindito mintha vacakolna, azaz egyszereun nem indul. megmozgatom kicsit, es akkor mukodik. ez akkor tortent, ha 2-4 fok kozott volt a homerseklet.
2. valoszinu az en butasagom, de neha ures jaratbol nem tudom sebessegbe tenni (utkeresztezodesben, villanyrendornel ez nem kellemes...), csak ha megmozditom a motort.
tudtok hozzaszolni?
tisztelettel
modi istvan
Valószínüleg évjárat függő a dolog.