Üdv Mindenkinek!
Én is kivettem az akumlátort,de sajnos az eggyik saru a furat mellett eltörött. Van valakinek ötlete,hogy hogyan lehetne visszavarázsolni?Még nagyon jó az aksi,és ha valahogy meg lehetne menteni,akkor nem szeretnék újat venni!Előre is köszi!
BUÉK!
Köszi a jótanácsokat,ma már nem tudtam kipróbálni,de a tapasztalatokról beszámolok,ha sikerül teszek fel képet.A véleményem szerint a vastagabb csövön folyik le az anyag az alsó tankba a vékonyabb csövön a levegőnek kell vissza áramolnia,az magasabban van.Ha szerencsém van kevés benzin van fent mert az utolso tankolás után 175 km mentem.
Megnyugtatlak: ha az olajteknő nem repedt meg (egyébként csak a motor súlyától nem lehet baja), akkor minden oké. Behorpasztani nem tudod, mert öntvény. Ha nem törik el, akkor örökös darab.
A túrával kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, a munkahelyemtől függ. Per pillanat még az sem biztos, hogy lesz állásom...
A virago honlapba besegítek szívesen, a tudásomra és tapasztalataimra, valamint az angol nyelvtudásomra számíthatsz.
kerem szepen, hasonlo dologgal szembesultem. a kezikonyv szerint ki lehet venni az akut, szerintem nem, csak ha leveszed a ket csobol legfalabb az egyikte. persze ha nem akarod feszegetni (en nem akartam). benzincsap nincs, tehat ahogy levetted, duvad a benzin... en ugy oldottam meg (kerlek ne kacagjatok ki) hogy egy cernaval megkotoztem a slag veget, es ahogy levettem, azonnal felemeltem a veget es a tukorhoz kotoztem. igy cca. 2-3 deci benzint locsoltam el... ha a pot tartaly slagjat veszed le, akkor a masikon a benzin vidaman omlik, a motoron vagy micsodan keresztul, tehat a vastagabb csovel kell kezdeni...
hat, remelem segitettem.
mas. 1. nyugtasson meg valaki: a suket fejemmel autoemeleovel megemeltem a motort az olajteknotol alatamasztva, mert azt hittem fel tudom tamasztani. nem tudtam, visszaeresztettem. ugye nem tettem kart a motorban?
2. felvetettem az otletet, hogy esetleg a nyaron gyertek erdelybe turazni. ha volnanak jelentkezok, akkor nekifognek megszervezni...
3. azon gondolkodtam, szivesen csinalnek egy virago oldalt, magyarul. a domain nevet megveszem en (virago.ro) azert ro mert erdelyi vagyok es igy konyebb nekem. az oldalt az en szervereimen tarthatnank, es muszakilag en karban tartanam, elkeszitenem stb. erdekelne titeket? nyilvan segitseg kellene nekem, a tartalmi reszben, hogy eljen az oldal... termeszetesen tudnank forumot is csinalni stb. erdekel ez titeket? mondom, en a muszaki reszet intezem...
Utánaolvastam a kézikönyvben, elvileg az 535-ös akkuja feletti benzincsöveket bilincsek tartják a helyükön. A könyv szerint nem kell megbontani a benzinvezetéket, csak ki kell bontani a bilincseket, a csöveket pedig szét kell húzni annyira, hogy kiférjen az akku közöttük.
Ha nem fér ki, akkor azt javaslom, lazítsd le a felső tankot lefogó csavart és mozgasd úgy a tankot, hogy a csövek a lehető legjobban engedjék kibújni az akkut. Megbontani nem tűnik szerencsésnek, mert ki tudja, mennyi naftát locsolnál szét. Ha tudsz lőni egy képet a dolgok elhelyezkedéséről, az kicsit segíthet.
Szevasztok,új vagyok a csapatba.Ősszel vettem egy 535-t,még ismerkedek vele 93-as évjárat.Az aksit szeretném kivenni,az aksi felett van két gumicső a felső tankból vezet az alsóba bilincsekkel rögzitve.Az a kérdésem,hogy meg bonthatom-e következmény nélkül,illetve hogyan tudom kivenni az aksit.A segitséget előre is köszönöm .
Használtan vettem egy már megszünt motoros üzletben 13e. ft. volt.De szerintem bármelyik nagyobb motoros boltba lehet rendelni mert ez univerzális. A gyári 60-70 e. ft is van. BUÉK Perol
Van pluszban 535.öshöz egy Leser kipuffogóm,nekem hangos ezért visszaraktam az eredetit,igaz egy kicsit megfurkáltam alul a közösitő dobot.Mondj árat,én pancser vagyok. Szepi
Hello blackiex!
Teletankoltam a vasat,lenulláztam a számlálóját és elindultam. 50 Km után megfordultam és visszamentem a kútra. Pont 100 Km-en állt a számláló amikor újra tankoltam. 4.5 l benzin ment bele. Ezen az úton próbáltam szimulálni a rendes használatot. Százzal mentem,de néha odahúztam neki. Jól mondtad a fogyasztást és örülök,hogy nem kell állítgatni a karburátoron.
Köszi az infót
Attila
mas tema, most jutott eszembe, olvasgatva a forumot. volna valakiknek kedvuk a nyaron erdelybe jonni, egy nyugodt turara? en erdelyi vagyok, szivesen idegenvezetnek, es persze nekem is lenne tarsasagom :)
Kerem szepen. csak nem nyugszok, kozepalvany-ugyben (noha szerintem csak sajog a szivem erte, telviz ideje leven, azert foglalkozok vele ennyit...). felteve, hogy eszkabalok valami hasonlot: milyen pontokbol kell alatamasztani egy 535ost? probaltam autoemelovel felemelni, a motor aljatol (olajtekno alja) de nagyon gyrsan visszaengedtem, mert nyilvanvaloan rettento instabill volt. remelem az olajteknoben nem tettem kart...
Az alsó vezérműkerekek adják. A Viragonak az alsó vezérműkerekei két félből vannak összerakva és rugó húzza össze a két felet.Forgás közben súrlódik a lánccal és az adja a sipoló hangot. Teljesen normális.
Nyáron hoztam egy 5oo as viragot,elötte honda rebelem volt.Menet közben számomra szokatlan ,egy magas hangot hallok/talán sivitás/ motorféknél is,de van olyan fordulat ahol rendes motorhang van csak.Ez gyári vagy mi, a tietek is szól?Egyébként betársulnék szelidebb csapatba,egy két adriai vagy alpesi kirándulás erejéig.Köszi:
Szepi
Elvileg 4 országúton, 5 városban. Már amennyiben ilyen fordulatszámon hajtod. Ha kiforgatod, akkor tud enni. Mondjuk függ a karbi beállításától is. Az én hétszázasom 8 litert evett, amikor megvettem (előző tulaj), most 4-4,5 körül iszik, mert belepiszkáltam. Ha több infó kell XV ügyben és elboldogulsz az angollal, van egy nagyon jó weblap:
Szevasz!
Meg tudnád írni,hogy mennyinek kell lenni az Xv 1100-nak a fogyasztásának?
Finoman megyek vele,3500-4000-nél nem forgatom jobban.Csak azért kérdem ,mert annyira azért nincs jó idő,hogy annyit tudjak menni,amennyiből ki tudnám számolni.
Előre is kösz.
Én is kivettem az akumlátort,de sajnos az eggyik saru a furat mellett eltörött. Van valakinek ötlete,hogy hogyan lehetne visszavarázsolni?Még nagyon jó az aksi,és ha valahogy meg lehetne menteni,akkor nem szeretnék újat venni!Előre is köszi!
BUÉK!