Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A légszűrőm tök újnak látszik. A felülete enyhén olajos. Nem úgy néz ki hogy vizet kapott volna. A krómbuciban van némi olajsár. Azért be kellene fújnom? Vagy mossam is? Update: azért ha piszkálom bizony mállik. 🤔
Elég sokat.:/
Teljesen tanácstalan vagyok...
Mennyi benzint fecskendeztél be a hengerbe? (Lehet, hogy kevés volt és elpárolgott.) Sztem lehet, hogy kellene az a szivató
Ho, egyszer megmerem magamon is anyomast igy.
:-)
A falusi kompressziomero: az ujjad. A huvelykujjaddal befogod a gyertyalyukat, csutkagaz, inditozol. Egy atlagos felnott ember akarmennyire is nyomja az ujjat a lyukra,8-10 bar-t nem tud tartani, 5-6 bart meg igen.

Ez nem pontos, de arra eleg, hogy lasd, ha pl. lyukas a dugattyu vagy el van gorbulve egy szelep.
Ez nem 535, hanem 125. Mas szerkezet.
Mert ennyi olaj kell bele olajcserekor. Ha a szurot is cserelitek, akkor 1600 ml
A legbubit felejtsd el. NEM KELL legbubinak lenni sehol.

Az olajat ugy ellenorizzuk, hogy egyikotok raul,a masikotok meg leterdel a motor jobb oldalara es megnezi a kis ablakon, hogy a folyadek a MIN es a MAX vonal kozt van-e.
Vettem egy mérőt, de úgy néz ki hibás. Lemértem pár eszközt, de 2bárig ment fel maximum mindegyik. (Be volt csavarva, összerakva rendesen.)
(Flexibilis gumi csővel) A Virago is csak 2 bar volt...
Szóval okosabb nem lettem.
Igaz a viragonál úgy mértem hogy az egyik hengerbe mindig bent volt egy gyertya. ( Most olvastam csak az üzenetet.)csutka gáz megvolt.
Trafókat nem ellenőriztem, mert nem lett hozzá nyúlva az utolsó működés óta és mindenhol volt szikra, de holnap azért szétszedem majd.
Egyenlőre teljesen tanácstalan vagyok, hogyan tovább.
Köszönöm az ábrát tanulmányozom majd.
Blackiex: Ha már így szét van dobva, nem kellene megnézni a szabadon futót is? Utána húzni a csavarokat, (ha a többi jó) menetrögzítővel?
Ja ezt fiam vette észre... Ez miért annyi?😆
Hali! Még nem álltam neki a légszűrőnek, de a motor már a nappaliban van.😆 Holnap nem dolgozom. Viszont most fiammal meg tudtuk néznj az olajszintet és itt sincs légbubi. Ki kell engednem?
Így. Négyütemű V2 blokk, nedves karteres kenési rendszer.

A trafók a tank alatt vannak, az elülső henger felett. Az egyik trafó az elülső (1) hengeré, a másik trafó a hátsó (2) hengeré - hogy melyik melyik azt a gyertyakábel követésével ellenőrizheted. Az elülső henger trafója egy piros/fehér és egy narancs vezetéket kap. A hátsóé egy piros-fehéret és egy szürke vezetéket. Ha ezek fel vannak cserélve, akkor a hátsó henger akkor kap szikrát, amikor az elülsőnek kéne és fordítva, ergo a szikra időzítése is el lehet baszva.
1400 ml asszem. Azért mondtam két litert, mert annyit kell venned, tekintve hogy literes kiszerelésben kapod.
Másfelől a generátordekli magasabban van, mint a karter alja, abból a 1.4 literből bő egy liter még ott van a blokk aljában. Onnan szedi össze a pumpa és nyomja el a kenési helyekre, ahonnan visszacsorog az aljába és kezdődik a verkli elölről. Ami a dekliből kifolyt, az csak egy része, de ha már kieresztettél belőle valamennyit, le is cserélhetnéd.
Kompressziót melegen kéne mérni, de így is jobb a semminél, de 9 bar-t (120 psi-t) mindenképp látnod kéne. Mindkét gyertya ki, csutkagázon tart, indítóz.

A trafók bekötését ellőrizted, amit mondtam?
Igen elég gyengén volt megoldva, helyreállítottam már.
Meg kellett néznem hogy minden rendben van.
2 liter olaj? Alig volt benne valami....
Visszatettem a kipufogót. Minden a helyén van, szikra van, üzemanyag van. Levegő van.
Mégsem indul.még kicsit se röffen....
Próbáltam mindkét hengerhez üzemanyagot fecskendezni, de semmi.
Elmegyek veszek egy kompresszió mérőt. Gondolom méréskor simán csak ráindítok igaz?
(Akku amúgy fullon van màr)
Hu, mobilrol nem latom jol, de igazad lehet, ez amolyan barkacsboltos krimpelheto saru es valoban ott van valahol a N-schalter.
Talán innen csúszott ki..., de ez a lánc sem lesz már hosszúéletü
Lehet, nem latom a szinet.
Ha vilagoskek, akkor uresjelzo.
Ha kek-sarga, sztender bizt. kapcsolo.
Ez viszont nem érintkezik így. Talán az üres jelzö...
Tevedsz. A generator olajban uszik. Ez nem ketutemu, nincs fotengelyszimering.
Masfelol ez csak a generator, egy szem gyujtas-elado van odabent, semmi egyeb. De mivel szikra VAN, nem ertem, miert astal be idaig.
Nem katasztrofa, mert 2 liter olaj meg egy papir deklitomites az ossz koltsege ennek, de kar volt
Két gyertya cserével nem oldottam meg semmit.
Gondoltam leszedem a gyújtás oldalt. Már folyt az olaj, jól gondolom hogy nem kellene hogy ott legyen igaz?
Tehát szimeringes a motor a gyújtás oldalon, ezért nem indult valószínű.
Javítsatok ki ha tévedek.
Pár kép róla.

Nekem javarész Simsonnal van tapasztalatom.
Mire jó vigyázni ilyenkor? Gondolom lenderék ék nincs.
Igen köszi! Én is úgy gondoltam "összevárom" 😅 Megnézem az oldalt, mostmár tudom mit keressek!😘