Javaslom akkurendelés előtt kinyitni a szűrőt. Ha foszlik, porlik, öreg, a Louis-nál van DELO gyártmányú cseredarab 7 euróért. Van légszűrőhöz való olajuk is, spray formában.
Igen, akkor a porlasztoval van valami. A szegeny keverek azt jelenti, hogy keves uzemanyagot kap a beszivott levegohoz kepest - jol gondoltad. Igen, ebben az esetben karburator vagy kornyeke a ludas, lehet egy leesett vakuumcso, egy nem illeszkedo szivocso, eldugult fuvoka, tobbek kozott.
Hasonlo tuneteket viszont tud okozni az is, ha cseppet tul dus a keverek, ezert nehez videorol es fulre okosat mondani.
A legszuro olajozasa tortenhet hig varrogep olajjal vagy kaphato legszuro olaj is spre kiszerelesben, utobbit konnyebb felvinni, csak finoman megfujod vele, mintha hajlakkot vinnel fel a hajadra. A folyekony, nem szorofejes olajjal kicsit macerasabb, ott ugye csak csikokat tudsz 'rajzolni' az olajjal, utana jol meg kell nyomkodni kezzel a szivacsot, hogy eloszoljon benne mindenfele.
Köszi! Akkor jól tippeltem.😅 Visszaolvastam és a króm buci alattra gondoltam. A bal alatt valami érzékelőt vagy mit mutat a szerelési kézikönyv amit a blogon találtam.😆 Nem tudok angolul.🤭 Ha szegény a keverék az mit jelent? Miben szegény? 🙄 Benzin kevés? Akkor karburátor probléma? Ne hari a hülye kérdésekért.🥺
A legszuro a krom buciban van, a jobb oldalon. A szivacs betet moshato, mosas utan ki kell szaritani es finoman be kell olajozni. http://youtu.be/0fM1y65B_uw
A fekfolyadek tartalyaban nem kotelezo levegobuborekot latnod.
Elso korben nezd meg, hogy veszi a lapot szuro nelkul. Ha rosszabbodik az allapota, akkor RC51 tippje nyert es szegeny a keverek. Ha jobb lesz, akkor sanszosan mosaskor beazott a szuro.
Vegyek légszűrőt is? Merre keressem amúgy?🤭 Mármint a motoron. Na jó fórumban visszaolvasok.😅 Viszont elfelejtettem kérdezni: úgy vettem hogy fékolaj cserélve. Az oké de akármilyen vízszintes felületre állítom nincs légbubi. Csak ha megdöntöm. Az nem oké ugye? Mi a teendőm? Tudom vigyem szerelőhöz.😆
Hali! Feltöltött aksival pöcc röff indult, ahogy eddig soha. De,mintha a gázadásra nem rögtön reagálna. A betolás után is csinálta hogy fordulaton maradt, lassan ment vissza. Meg összevissza. A videón már nem annyira látni, szerintem. Már nem volt szivatón és meleg volt, de nemolyan mint előtte. És durrog. Azt mondjuk előtte is. Néha magas fordulaton ragad, néha meg nem pörög fel... Lehet ha hosszú távon kipörgetem, akkor elmúlik, vagy valami probléma? Bocsi nem volt még ilyen öreg karbis motorom. Illetve amikor volt még élt a férjem aki értett hozzá.🤷 Tök jó a videót nem tudom csatolni...
Úgy kaptam, hogy nem volt rajta a szivató kar, csak a bowden.
Köszönöm, megrendelem onnan.
Gyertya tisztítás meg volt, légszűrő vizsgálat és tisztítás is.
Üzemanyagot is próbáltam a gyertyáknál befecskendezni de semmi röffenés.
Minden esetre 2 új gyertya csere, majd a kipufogót visszarakva rápróbálok ismét.
Kérdés hogy autó aksit össze tudok kötni a motor aksijával? Mert már merülőben van...
Ha a cellák nem szintig vannak töltve, ki tudja nyomni a folyadékot. Erre mondtam, hogy fecskandővel le kell szívni abból, amiben túl sok van és áttenni abba, ami félig száraz. Másfelől a töltéskor a kis kupakokat a savas akksikról célszerű levenni, bár ha így össze-vissza vannak töltve a cellák elektrolittal, a nyitott kupak se segített volna.
Azért folyik az olaj a vázból, mert az oldalán feküdt. Négyütemű motorokon van úgynevezett kartergáz elvezetés. Amikor a dugattyú fel-le kalimpál nem csak a hengerekben pumpálja a levegőt, hanem a blokkon belül is. Emellett minden alkalommal, amikor a gyertya elsüti a keveréket a hengerben egy kicsi az égésgázokból a gyűrűk mellett le tud szökni - emiatt a blokk belsejét nem lehet hermetikusan elzárni.
A karter szellőző egy kis kimeneti nyílás a blokkon valahol (esetedben a hátsó henger mögött), ahonnan az olajpárával szennyezett levegő ki tud jönni. A környezetvédelmi előírások miatt ezt nem lehet csak úgy a levegőbe engedni, ezért egy vastag gumicső a légszűrőházba viszi. A légszűrőház a Virago-kon a váz maga. Ha a motor az oldalára borul és az olaj nekiáll a számára legközelebbi lehetőségnél kicsorogni - ami bizony ez a nyílás lesz - akkor simán és gond nélkül eljut a légszűrőig. Ott meg összeolajozhatja a papírszűrőt, amitől az eldugul, a levegő-üzemanyag keverék arány megváltozik és nehezen fog indulni.
Tehát gyertya pucolás, légszűrő kiszerelés és vizsgálat, a felgyűlt olaj kitörölgetése a következő.
Van megoldás a bowdenes szívatóra, a kérdés csak az, hogy mi vele a baj?
Még annyit elfelejtettem, hátha abban is tudtok segíteni, hogy a kipufogó tömítést honnan érdemes beszerezni, vagy melyik motor tömítése passzol hozzá? Ahogy néztem szintén csak gyáriban van horror áron...
Sziasztok!
Sikeresen kicseréltem az első teleszkópokat, jó lett minden.
Kipufogóra való rögzítés gyártása folyamatban, próbáltam kipufogó nélkül beindítani de nem sikerült. Önindító teker, szikra van, levegő van, üzemanyag van, de csak teker, nem indul.
Szerintetek hol kezdjek el nézelődni?
Mikor ütköztek vele, akkor is beindult állítólag kipuf nélkül.
Akku is már merülőben, a töltőt meg nem találom. Gondolom hülyeség rákötni egy autós akkut?
Valaki tud megoldást a bowdenes szivatóra? Csak a kábel van meg, a többi része sehol, néztem gyáriba, horror áron van...
Annyi észrevétel hogy tiszta olajsár volt a légszűrő alja, meg ahol csavarom ki a légszűrő házat ( 2db furat van a vázba) folyt ki az olaj a vázból, ilyet még nem nagyon láttam pedig szereltem pár motort...
Köszi! Veszek hétfőn egy újat. Ezt feltettem töltőre, elvileg fullra töltötte és 12,9 et mutatott. Amikor feltettem 10,7-et. Viszont a tetején reggel folyadékot láttam. Ami gondolom meging csak nem jó?🤷
A Saito egy elfogadható márka, a Bannernél nem rosszabb.
Nem tudom, mi történt egész konkrétan, nem voltam ott. Az ülés alatt van egy csomó villamos dolog, egy óvatlan pillanatban a magasnyomású mosó (feltételezem azt használtál) valszeg benyomhatott némi vizet a dekli mögé. Mivel a magasnyomású mosó berendezések meleg vízzel és hozzá adagolt mosószerrel működnek, én bizony nekiállnék átnézni, ami hozzáférhető, pl. biztosítékok, effélék, s ahol van még a mosóvízből, tiszta vízzel vagy WD40-nel kifújkálnám.
Felkapcsolt világítás esetén kellene világítania a sebességmérő háttérfényének is. Hogy ez összefügg-e a mosással, nem tudom, de okozhatta az akku hiánya is, ugyanakkor egy szem izzó van benne, ami ki is éghetett - pláne ha nem volt jó az akksi. Ha a motor lábon hazament, akkor remélhetőleg túlélte a gyújtásvezérlő.
Ha a cellák a jelenlegi akkumulátorban össze-vissza vannak töltve elektrolittal, ne kísérletezz vele. Meg lehetne próbálni ugyan fecskendővel kiegyenlíteni a folyadékszinteket, de ez semmire nem garancia. Egy normális minőségű savas akksinak nem lenne szabad sem a cellák között az elektrolitot átereszteni, sem pedig meghalnia egy ilyen esettől.
Szolgáltatásaim:
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
-Felni görgőzés
-Kulcs másolása (bármilyen)
Tegnap elvittem nagyon óvatosan lemosni az öregurat... Hát nem sikerült. Utána az aksi már csak berregtette. Eltoltam úgy 2km-t és a spar parkolóban hagytam, aztán szomszédommal elmentünk érte, de a vitt aksi nem fért bele. Ketten betoltuk és hazavittem. Mit rontottam el?🤷 Amúgy milyen zselés aksit tehetek bele? Most ez savas. Szomszédom szerint 4 cella túl van töltve egy meg kevés. Így vettem, hogy új aksival.😅 Amúgy már sötét volt és a sebességmérő nem világított. Kellene, vagy csak nappali motor?🤣 Olvasgattam a blogot, remélem nem okoztunk kárt azzal, hogy betoltuk, és az aksi le volt merülve.😕 Kb 1-2km-et mentem úgy vele. Fesszabályzónál olvastam, hogy soha nem szabad aksi nélkül. Mire hazaértem már nyekkenteni se nyekkentette az aksi. Ma felteszem töltőre, de jobb szeretnék egy gélest. Banner van a másikban is, de olyat csak savasban találtam. Louisban van amit jónak írnak hozzá, viszont nem ismerem a márkát.🤷 https://www.louis.at/de/saito-...
Hasonlo tuneteket viszont tud okozni az is, ha cseppet tul dus a keverek, ezert nehez videorol es fulre okosat mondani.
A legszuro olajozasa tortenhet hig varrogep olajjal vagy kaphato legszuro olaj is spre kiszerelesben, utobbit konnyebb felvinni, csak finoman megfujod vele, mintha hajlakkot vinnel fel a hajadra. A folyekony, nem szorofejes olajjal kicsit macerasabb, ott ugye csak csikokat tudsz 'rajzolni' az olajjal, utana jol meg kell nyomkodni kezzel a szivacsot, hogy eloszoljon benne mindenfele.
http://youtu.be/0fM1y65B_uw
A fekfolyadek tartalyaban nem kotelezo levegobuborekot latnod.
Elso korben nezd meg, hogy veszi a lapot szuro nelkul. Ha rosszabbodik az allapota, akkor RC51 tippje nyert es szegeny a keverek. Ha jobb lesz, akkor sanszosan mosaskor beazott a szuro.
https://drive.google.com/file/...
Az akksis muvelet, amit csinalni keszulsz az sima mezei bikazas, mukodnie kell.
Arra gondoltam hogy az autós akkut rárakom egy jobb fajta bikakábellel a motor akksira és ráindítok. Bár ez lehet hülyeség de annó robogónál működött.
Ha nem gyujt, ellenorizd, van-e szikra.
Köszönöm, megrendelem onnan.
Gyertya tisztítás meg volt, légszűrő vizsgálat és tisztítás is.
Üzemanyagot is próbáltam a gyertyáknál befecskendezni de semmi röffenés.
Minden esetre 2 új gyertya csere, majd a kipufogót visszarakva rápróbálok ismét.
Kérdés hogy autó aksit össze tudok kötni a motor aksijával? Mert már merülőben van...
Tessék, két komplett kapcsoló, szívatókarral.
https://www.motorosboltroadrid...
Azért folyik az olaj a vázból, mert az oldalán feküdt. Négyütemű motorokon van úgynevezett kartergáz elvezetés. Amikor a dugattyú fel-le kalimpál nem csak a hengerekben pumpálja a levegőt, hanem a blokkon belül is. Emellett minden alkalommal, amikor a gyertya elsüti a keveréket a hengerben egy kicsi az égésgázokból a gyűrűk mellett le tud szökni - emiatt a blokk belsejét nem lehet hermetikusan elzárni.
A karter szellőző egy kis kimeneti nyílás a blokkon valahol (esetedben a hátsó henger mögött), ahonnan az olajpárával szennyezett levegő ki tud jönni. A környezetvédelmi előírások miatt ezt nem lehet csak úgy a levegőbe engedni, ezért egy vastag gumicső a légszűrőházba viszi. A légszűrőház a Virago-kon a váz maga. Ha a motor az oldalára borul és az olaj nekiáll a számára legközelebbi lehetőségnél kicsorogni - ami bizony ez a nyílás lesz - akkor simán és gond nélkül eljut a légszűrőig. Ott meg összeolajozhatja a papírszűrőt, amitől az eldugul, a levegő-üzemanyag keverék arány megváltozik és nehezen fog indulni.
Tehát gyertya pucolás, légszűrő kiszerelés és vizsgálat, a felgyűlt olaj kitörölgetése a következő.
Van megoldás a bowdenes szívatóra, a kérdés csak az, hogy mi vele a baj?
Sikeresen kicseréltem az első teleszkópokat, jó lett minden.
Kipufogóra való rögzítés gyártása folyamatban, próbáltam kipufogó nélkül beindítani de nem sikerült. Önindító teker, szikra van, levegő van, üzemanyag van, de csak teker, nem indul.
Szerintetek hol kezdjek el nézelődni?
Mikor ütköztek vele, akkor is beindult állítólag kipuf nélkül.
Akku is már merülőben, a töltőt meg nem találom. Gondolom hülyeség rákötni egy autós akkut?
Valaki tud megoldást a bowdenes szivatóra? Csak a kábel van meg, a többi része sehol, néztem gyáriba, horror áron van...
Annyi észrevétel hogy tiszta olajsár volt a légszűrő alja, meg ahol csavarom ki a légszűrő házat ( 2db furat van a vázba) folyt ki az olaj a vázból, ilyet még nem nagyon láttam pedig szereltem pár motort...
Nem tudom, mi történt egész konkrétan, nem voltam ott. Az ülés alatt van egy csomó villamos dolog, egy óvatlan pillanatban a magasnyomású mosó (feltételezem azt használtál) valszeg benyomhatott némi vizet a dekli mögé. Mivel a magasnyomású mosó berendezések meleg vízzel és hozzá adagolt mosószerrel működnek, én bizony nekiállnék átnézni, ami hozzáférhető, pl. biztosítékok, effélék, s ahol van még a mosóvízből, tiszta vízzel vagy WD40-nel kifújkálnám.
Felkapcsolt világítás esetén kellene világítania a sebességmérő háttérfényének is. Hogy ez összefügg-e a mosással, nem tudom, de okozhatta az akku hiánya is, ugyanakkor egy szem izzó van benne, ami ki is éghetett - pláne ha nem volt jó az akksi. Ha a motor lábon hazament, akkor remélhetőleg túlélte a gyújtásvezérlő.
Ha a cellák a jelenlegi akkumulátorban össze-vissza vannak töltve elektrolittal, ne kísérletezz vele. Meg lehetne próbálni ugyan fecskendővel kiegyenlíteni a folyadékszinteket, de ez semmire nem garancia. Egy normális minőségű savas akksinak nem lenne szabad sem a cellák között az elektrolitot átereszteni, sem pedig meghalnia egy ilyen esettől.
Látatlanban korlátozottan vagyok okos.
Ez eddig pont nulla forint.
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
-Felni görgőzés
-Kulcs másolása (bármilyen)
https://www.louis.at/de/saito-...