09.03-án szombaton tervezünk egy gurulást.
Én indulok Kispestről 08:00 Útvonal:
Kispest>Üllői u.>Könyves K./Huhgária Krt.>Árpád híd>Pilisvörösvár>Piliscsaba>Tinnye.
Tinnyén találkozunk a homokszobornál a többiekkel kb. 09:00-kor.
Esztergom>Párkány>Ipolyszalka>Letkés>Szob>Nagymarosi komp.
A komppal átmegyünk Visegrád>Pilismarót Hoppá lángos>Pilisszentlélek Teca Kocsmája>Pilisvörösvár.
Innen mindenki amerre gondolja a haza utat. Mi Kispest.
Kispest és Tinnye között mi a fenti útvonalon megyünk, a további útvonal nem kötött, megbeszélés kérdése. (Pl. Tinnyéről mehetünk az Üveg Tigris felé is.)
Ha valki csatlakozna, szívesen látjuk, írja meg, hol/mikor.
Erről eszembe jutott egy kis érdekesség: amikor az FZR hozzám került, egy vákuumos szivattyú volt rajta, amit a 3-as henger szívogatott. Viszonylag hamar lecseréltem a gyári elektromos megoldásra, mert hosszabb állás után sokat kellett indítózni, hogy feltöltse a karbikat, meg amúgy sem volt ügyes (bár leleményes) a kivitelezés. Amíg nem lett Viragom és nem kezdtem alkatrészeket keresgélni, addig nem is tudtam, hogy egy 250-es Virago szivattyú volt az. :)
Köszi szépen! Ha viszacsapó szelep nem szükséges, akkor még olcsóbb is. A kreativitás nem gond, tetszik az, hogy kisebb mint a gyári = több helyem marad + a gyári eredetit el tudom tenni szebb napokra. 🙂
A román sráctól is megjöttek a kerekek. Még nem volt időm kicsomagolni, de már itt van. Jobban izgult mint én, hogy rendben megérkezik-e.
Emez itt pl. egy 1100-es Virago. Az akksitarto doboz hatara tette a koma a Holley Mighty Mite pumpat (kb. ugyanaz, mint a Facet Posiflo), kicsit masfele vezette el a csoveket es kesz.
Pici kreativitas kell hozza csak.
Persze. Honda Shadow-tol kezdve a Virago-n, Intruderen at a Drag Starig barmire jo, ami:
- karburatoros
- es 2-4psi nyomasu membranos pumpaval van gyarilag szerelve
A visszacsapo szelep meglete vagy hianya nem lenyeges a mi esetunkben.
Szia blackiex! Ez a szivattyú esetleg Viragora is jó? Visszacsapó szelep is jár hozzá, ami nincs a képen. (Természetesen rábarkácsolással.) https://race-shop.hu/kisnyomas...
Leginkább csak ennyire, illetve ha nem kötőelemmel, hanem alkatrésszel találkozol, mint pl. 2UJ-81410-00 (a generátor állórész) a 2UJ kapásból elárulja az eredeti modellkódot, amin először alkalmazták. A generátor pl. az XV250 modellkódját viseli, de a fékmunkahenger (2RJ-25870-00) már öröklött alkatrész, a TZR125-től (2RJ) származik. Hasznos, ha a sajátodhoz mondjuk nem találsz és valami kompatibilis modelléra kell rámenni. Vagy ha szembesülsz azzal, hogy egyes kereskedők ugyanazt a cuccot több áron forgalmazzák.
Pl. Kawasakihoz kellett volna benzincsap felújító készlet, 28 dollár volt. Ugyanaz a szett (cikkszám szerint megnéztem, kivel csereszabatos) elérhető volt 16-ért is ugyanonnan, csak "Suzuki Bandit 600" címkével.
Zseniális!
Köszi az infot :)
Nem tudtam hogy beszédesek a partnumbereik.
(Eddig ahol dolgoztam - főleg multiknál - ellene voltak mert előbb-utóbb belezavar valami... Nem hittem el, a saját cégemben is szemantikus termékkódokkal kezdtem kialakítani a katalógusomat, aztán az élet ott is hamar bebizonyította hogy fenntarthatatlan... Vagy, a japánok esetleg nagyon jól csinálnak valamit amit mi itt ajrópában nem :)
Ja és ha valaki tűkön ült volna, sikeresen összeraktam új tömítéssel a 250-est, és immár nem jelöli meg a területét :)
Végre pironkodás nélkül parkolhatok vele bárhol.
Vitpilen,
Nagyon köszönöm az infokat a VMC kupáról!
Kormánybefogó:
Ahogy blackiex írja, 10-es.
(Meg kellett néznem, nem tudtam eddig hogy különbség van a kettő között, azt hittem csereszabatos :)
Már csak az a kérdés, hogy a kései 250-eken (és amit a mai napig gyártanak v-star 250 néven) gyárilag szerelt hosszú befogó vajon akkor 10-es vagy 14-es? : )
Az alacsony tizes, a magas 14-es. 750-eseken és 1100-eken ugyanez a felállás: a 750 kormánya kevésbé hajlik magasra, de hosszú kiemelője van vastag menetes szárral, az 1100 kormánybefogója meg alacsonyabb és a kormány hajlik magasabbra.
A szilentezett persely a villahídba van préselve 400-astól felfelé (csak a 87-89 közötti 535 cserélhető és a kicsik - 125/250). Ha magas befogóra alakítasz, fúrni kell ha magasod volt és alacsonyra csinálod, akkor meg hézagolnod kell egy betéttel.
CNV, ha már így összefutottunk, engedj meg egy kérdést. Milyen átmérőjű az alacsony kormány befogód szára? A magasé 14 mm, de az alacsony, amit szereztem csak 10 mm-es. Nyomozok. Lehet, hogy más a szilent, vagy az egész felső villahíd is. Ezt most megoldom bronz persellyel, de azért érdekel.
Itt tudhatsz meg többet:
https://www.facebook.com/groups/287051439238879/permalink/754368302507188/
Pontos kiírás még nincs. Tájékozódási és ügyességi feladatok lesznek. Idén 1. alkalommal ültetik át az autós veterán rallyt a motorokra. Átlagsebességmérés lesz a tájékozódási etapokon tehát pl. a száguldás büntetéssel jár. Ezt is csak az autós szabályzatból lestem ki.
Nincs. 7 Nm-rel kell meghúzni. Nem kell oda több az M6 imbusznál. Igazából a JIS is elég LENNE, ha nem mindenki PH csavarhúzóval esne neki. :D
Az imbusz ideális, mert M6 méretben "elvisel" simán 3x annyi nyomatékot a hatlap nútja, mint ami az előírt meghúzási nyomaték - arra az esetre, ha az alu menet rágyógyul a csavarra. Ha megszorul is ki lehet hajtani kis erőlködéssel. A JIS-t már nehezebb, pláne PH csavarhúzóval, ezért is szoktak olyan "szépen" kinézni.
Igazából gondolkodom hogy akkor már ne Torx legyen-e :)
(Csak akkor el kéne mennem csavarboltba, Allen meg van mindenféle méretben a műhelyben...)
(Meg azért az már ágyúval verébre... Nincs itt akkora nyomaték :)
Ezeket mindig szetb_szva talalom a hasonlo motorokon... Virtualis vallveregetes neked, szepen kikaptad oket, remelem az imbusz csereszett mar megvan :)
Áldassék a törtcsavar kiszedő készlet és az Ő nemzetsége!
Ezt a csinos kis csokor szétbarmolt fejű JIS csavart sikerült kiszednem a generátorfedélből.
Egyben az is kiderült, mi okozta az olajszivárgást.
A tömítés - ki tudja, talán korábbi szerelési hiba okán - már idejekorán meghátrált a feladat elől, és visszavonult a tömítő felületek közül, a szabadulni vágyó kenőanyag nagy örömére.
Holnap összerakom új tömítéssel, ezzel az ügy - remélhetően - lezárva.
Bizony, nagyon jó kezdőként ilyen leírásokat olvasni. Visszamenőleg meg lehetne jelölni egy egy keresőszóval ezeket a hsz-kat válaszban, így a fórumon keresve, majd az előzményre kattintva bejönne a leírás. Ha netán újra bezárnak egyszer a covid miatt, én elszöszölnék vele.
Vitpilen,
Erről a VMC veterán rallyról hol lehet olvasni? Hol lesz pontosabban?
Neten semmit nem találtam október 1 dátumra.
Innen Tatáról elég közel van a Vértes, felmennék, ha csak nézőnek is.
Meg is érkezett. 😊
Már csak persely kell a rövid befogókhoz, mert 10-es szárral tudtam szerezni SR250-ről, a hosszú (gyári flachlenker befogó) tengelye pedig 14 mm. A hétvégén már ki kéne próbálni.
Én indulok Kispestről 08:00 Útvonal:
Kispest>Üllői u.>Könyves K./Huhgária Krt.>Árpád híd>Pilisvörösvár>Piliscsaba>Tinnye.
Tinnyén találkozunk a homokszobornál a többiekkel kb. 09:00-kor.
Esztergom>Párkány>Ipolyszalka>Letkés>Szob>Nagymarosi komp.
A komppal átmegyünk Visegrád>Pilismarót Hoppá lángos>Pilisszentlélek Teca Kocsmája>Pilisvörösvár.
Innen mindenki amerre gondolja a haza utat. Mi Kispest.
Kispest és Tinnye között mi a fenti útvonalon megyünk, a további útvonal nem kötött, megbeszélés kérdése. (Pl. Tinnyéről mehetünk az Üveg Tigris felé is.)
Ha valki csatlakozna, szívesen látjuk, írja meg, hol/mikor.
A román sráctól is megjöttek a kerekek. Még nem volt időm kicsomagolni, de már itt van. Jobban izgult mint én, hogy rendben megérkezik-e.
Pici kreativitas kell hozza csak.
- karburatoros
- es 2-4psi nyomasu membranos pumpaval van gyarilag szerelve
A visszacsapo szelep meglete vagy hianya nem lenyeges a mi esetunkben.
https://race-shop.hu/kisnyomas...
Pl. Kawasakihoz kellett volna benzincsap felújító készlet, 28 dollár volt. Ugyanaz a szett (cikkszám szerint megnéztem, kivel csereszabatos) elérhető volt 16-ért is ugyanonnan, csak "Suzuki Bandit 600" címkével.
Köszi az infot :)
Nem tudtam hogy beszédesek a partnumbereik.
(Eddig ahol dolgoztam - főleg multiknál - ellene voltak mert előbb-utóbb belezavar valami... Nem hittem el, a saját cégemben is szemantikus termékkódokkal kezdtem kialakítani a katalógusomat, aztán az élet ott is hamar bebizonyította hogy fenntarthatatlan... Vagy, a japánok esetleg nagyon jól csinálnak valamit amit mi itt ajrópában nem :)
Ja és ha valaki tűkön ült volna, sikeresen összeraktam új tömítéssel a 250-est, és immár nem jelöli meg a területét :)
Végre pironkodás nélkül parkolhatok vele bárhol.
Figyu... Ez egy magas kiemelos kormanyu 250 alkatreszkatalogusa.
A kiemelo anyajanak a merete ott van az alkatreszkodban.
Az anya kodja: 95617-10100
A masodik szamcsoport elso ket szamjegye (6-7 szamjegy). Tizes, meghozza M10 x 1.25
Csavaroknal a hossz is bele van kodolva. Lasd 3. kep, A 10. sz. csavar.
95024-08040 = M8, 40mm hosszu
Nagyon köszönöm az infokat a VMC kupáról!
Kormánybefogó:
Ahogy blackiex írja, 10-es.
(Meg kellett néznem, nem tudtam eddig hogy különbség van a kettő között, azt hittem csereszabatos :)
Már csak az a kérdés, hogy a kései 250-eken (és amit a mai napig gyártanak v-star 250 néven) gyárilag szerelt hosszú befogó vajon akkor 10-es vagy 14-es? : )
A szilentezett persely a villahídba van préselve 400-astól felfelé (csak a 87-89 közötti 535 cserélhető és a kicsik - 125/250). Ha magas befogóra alakítasz, fúrni kell ha magasod volt és alacsonyra csinálod, akkor meg hézagolnod kell egy betéttel.
https://www.facebook.com/groups/287051439238879/permalink/754368302507188/
Pontos kiírás még nincs. Tájékozódási és ügyességi feladatok lesznek. Idén 1. alkalommal ültetik át az autós veterán rallyt a motorokra. Átlagsebességmérés lesz a tájékozódási etapokon tehát pl. a száguldás büntetéssel jár. Ezt is csak az autós szabályzatból lestem ki.
Marad az imbusz.
Az imbusz ideális, mert M6 méretben "elvisel" simán 3x annyi nyomatékot a hatlap nútja, mint ami az előírt meghúzási nyomaték - arra az esetre, ha az alu menet rágyógyul a csavarra. Ha megszorul is ki lehet hajtani kis erőlködéssel. A JIS-t már nehezebb, pláne PH csavarhúzóval, ezért is szoktak olyan "szépen" kinézni.
(Csak akkor el kéne mennem csavarboltba, Allen meg van mindenféle méretben a műhelyben...)
(Meg azért az már ágyúval verébre... Nincs itt akkora nyomaték :)
Ezt a csinos kis csokor szétbarmolt fejű JIS csavart sikerült kiszednem a generátorfedélből.
Egyben az is kiderült, mi okozta az olajszivárgást.
A tömítés - ki tudja, talán korábbi szerelési hiba okán - már idejekorán meghátrált a feladat elől, és visszavonult a tömítő felületek közül, a szabadulni vágyó kenőanyag nagy örömére.
Holnap összerakom új tömítéssel, ezzel az ügy - remélhetően - lezárva.
Erről a VMC veterán rallyról hol lehet olvasni? Hol lesz pontosabban?
Neten semmit nem találtam október 1 dátumra.
Innen Tatáról elég közel van a Vértes, felmennék, ha csak nézőnek is.
Már csak persely kell a rövid befogókhoz, mert 10-es szárral tudtam szerezni SR250-ről, a hosszú (gyári flachlenker befogó) tengelye pedig 14 mm. A hétvégén már ki kéne próbálni.