Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alkalmas, de nem feltétlen muszáj, pláne ha horganyzott volt a csavar. Az kevésbé hajlamos rá, ha jól tudom.
Természetesen ártani nem árthatsz vele.
Szerelőpaszta kérdés:
Mikor visszaraktam a generátorfedelet új imbusz csavarokkal, nem tettem a menetekre semmit.
Összerohadás ellen érdemes, akár szét is szedjem újra és pótoljam?
Ilyen réztartalmú zsírom van, ez alkalmas?
https://autofejlesztes.hu/rezp...
Megyek, szabad vagyok aznap.
Sajnálom, hogy nem sikerült összeakni a gépet. :(
Az Esztergomira jössz szept. 10-én?
Ah, tényleg.
Hàààt egy jo porlasztobeallitassal annyi is eleg! ;)
Volt ram bizva ilyen szituban levo gsxr 750 92- es evjarat. A gazdaja egyszeruen szerette, nem tudott olyab baja lenni, hogy elfordult volna tole...3x valto csere, 2x hengerfej felujitas, 3-4x aluvaz tores- hegesztes... es most mar kb 20 eve van nala es nem engedi. Erteke a piacon nem nagyon van mert Sreet fighter- nincs rajta idomszett. De!!! Karban van tartva! Kerult ra uj porlasztosor, hollandiban lottem ra egy szinte null kilometerest, gyari fenyu kadmiumozassal, lancszett, gumi, olaj, fekbetetek...
Az kevésbé zavar, mint a riasztó/UPS akksi... :D
Egy 3-4 másodperces indítózást bír. Slussz-passz.
Villámvédelem, túlfesz levezető. :D van vagy 16 mm2 :D
Sziasztok !
9-kor ott leszek.
Ma indítottam, kb 4 hete mentünk utoljára ? .........lassan vége a szezonnak :-(
Nem tudok menni. Most jöttem be, mert rámsötétedett, meg ezek a zebramintás szúnyogok is cseszegettek. Be kell még forrasztanom a hátsó index csatikat, mert kicserélték a kábelt valamikor tőböl és nem tudok plug-and-play index cserét játszani. Van az FZR-ből hála istennek gyári, úgyhogy az megy majd bele. Szelephézag állítás és utána vagyok menetkész. Ezt nem tudom megcsinálni reggelig. :( A fék, a kormány, meg az eleje kész lett. Alig várom a menetpróbát.
Ezt most talaltam benne... :D
Vitpilen:
Akkor igyekezz, és gyere! :) Hol várjunk meg?
A kezeim kozott egy 2003-as lehetett a cbr600- bol aminek az orajaban 44 ezer lehetett... 0,05 mm volt a fotengely csapagy hezaga, rezonalt 4-6 ezer kozott fordulatszam tartomanyban... inkabb " veletlen" osszetortek...
Aztan volt egy szerelo akinek sok ilyen ment at a kezei kozott es csak megerositeni tudta a jelenseg gyakorisagat anno.
Természetesen Blacki!
Ott a Hoppánál. Nagyon tuti a lángosuk! :)
... van aki a sajatjan sem tanul...
Ezt nem tudom, nem kovettem kulonosebben a muanyagba csomagolt csuzlik vilagat. Annyit tudok, hogy ez a Hornet blokkos, pont az EFI elotti utolso iteracio.
Elso motorkent vette tavasszal, mar ez is szarvas hiba volt. Gondolom ez volt olcso. Ugy hozta oda, hogy szeptemberben mennenek Franciaorszagba motorral, nezzuk at, "ja, es az alapjarat ingadozik egy ideje, azt allitsatok be nekem" .
Amikor nekialltunk es meglattuk, mivel allunk szemben (foszlo szelu legszuro, rozsdas lanc es lanckerekek elhajlott fogcsucsokkal, plusz a benzinszivargas es a porlaszto altalanos allapota) az elso dolga volt a kolleganak azt mondani neki, hogy ezt most adja el a picsaba nyomott aron, ha jot akar. Meg egy megkimelt ER-5-tel vagy GS500-zal is sokkal jobban jarna, stb. De nem hallgat a szep szora.
Ezt tartom pazarlasnak. Ilyen allapotu jarmuvekre elpazarolni a draga anyagot, idot es penzt. Regen ertheto volt, mert hatalmas űr volt a kinalatban…, vagy most megint?
Es ha jol emlekszem raadasul a cbr 600 -asok kozott mar sok 50 ezer elott fotengelycsapagyas lesz / lett.
Persze lehet rosszul itelem meg a dolgot…
Közben meglett a fékcső. Ha fel tudom dobni az indexeket, meg elrendezem a cuccokat a fényszóró mögött, akkor oda is érhetek. ;)
Gyere nyugodtan, ha van kedved. Nem száguldozunk, 30-40 km-enként cigiszünet.
Ebben egészen biztos voltam, de nekem még a 80-90 is kihívást jelent (főleg ha van kis szél is).
(Csak lassan gyűlik a tapasztalat és vele a bátorság)
Ugyan, Gyulámék nem mennek állat módon.
2000-es CBR600FY, porlasztósor fojtószelep tengelyek a eSync Tool szerint lógnak (a nyomáslefutás görbéjén ott a kottyanás nyoma), ezt alátámasztja az ingadozó alapjárat. A láncszett botrány állapotban volt, a szívócsonkok betonkemények és a bilincseket kioldani se volt sétagalopp (kulcslyuk-sebészet), a kiegyenlítő tartály alján víz helyett egy evőkanálnyi kosz, szedett-vedett benzin- és vákuumcsövezés mindenhol, a porlaszók közötti műanyag benzinhidak szivárogtak, az idomot facsavarok tartják több helyen... Sorolhatnám.
Úgy jött a haver műhelyébe, hogy "minden mehet, csak legyen rendben". Ehhez képest láncszettel együtt 90 ezer az alkatrészköltség mostanáig, de erősen megcsappant a tulaj lelkesedése :D
Kendácsolni nem fogunk, a hétvégén összetesszük így, ahogy van, ha nem akarja rászánni a karbikra a kellő összeget. A benzinhíd csere és a csövezés mindjárt kész van, így kigyulladni már nem fog.
Jó gurulást Nektek!

(Örömest csatlakoznék, de ekkora táv nekem még korai, illetve csak visszafognám a csapatot a túl óvatos tempómmal...)
Ilyen motor nincs is! ;)
Reszletek, csak hogy at tudjam erezni a kihivast?
Én meg ezzel a fossal küzdök, meg messze is van :D
Majd dobjatok be helyettem is egy jó fokhagymás lángost.