Emiatt szerény véleményem szerint ha mindenképp membránt akarsz cserélni (bár szerintem most már duplán vagy biztosítva a felső o-gyűrűvel), akkor anyagilag kb. ugyanott vagy két ilyennel, csak itt a tolattyú is új: https://www.m0moto.hu/karburat...
...illetve a felhasznált anyagok minősége is kétséges. Ez egy csábító ajánlat lenne, de a tű pl. alumínium, a gumialkatrészek pedig lehet két évig se tartanak ki. https://www.aliexpress.com/ite...
Ha megtalalom, mutatom.
Amire en emlekszem nem roncsolasmentes, de a kinai-tajvani membran, amiket ugy kell ki-begyurni... Annal sokkal jobb az a mutatvany, amivel most van tomitve.
Okééééé..... ha kell, hát kell....
Én úgy láttam, (meg mondtad) "roncsolás mentesen" azt nem lehet szétszedni....
utána meg összerakni hermetikusan....
Nem hallgatom el a diagnozisomat, ne felj. :)
A gyogyirt is elmondom, Keyster KY-0574N-nek hivjak. Japani szett, uj tu, uj fuvokak, uj tomitesek, uj emulzios cso... roviden minden, ami szamit.
Igen, előbb nem láttam a válaszod, később olvastam.
Háááááát.... végül is az eredmény a lényeg, de úgy vagyok becsavarva, hogy azt is tudni szeretném, hogy miért...
😂 😂 😂
A tu is kophat, a fuvoka is erodalodhat. Sajnos azonban nem egyszeru ezeket merni: a tu (5DL-8) adatai nem publikusak, tehat nincs az, hogy mikrometerrel 4-5 nevezetes ponton vegigtapogatom 3 oldalrol es kiderul, hogy kopott. A fofuvoka detto, a 122.5 nem azt jelenti Mikunieknal, hogy 1.225mm-es dorzsar pont feszul benne, hanem az atfolyast jelzo adat, 122.5 cm3 folyadek per perc, amit atereszt, de a meres korulmenyei es a hasznalando folyadek nincsenek nyilvanossagra hozva.
Délelőtt megnézem.
A kipuff. vége már szürkül.... 🙂 😂
De mindazon által gondolkodom... ha a gyári beállítás a középső rovátka (beszúrás), akkor mitől lett most jobb? Nem akkora a főfúvoka, mint ami rá van írva? Vagy nem eredeti gyári a tű? Vagy gyengébb a membrán rugó?
Hat, fekpad nem volt. Lapos gyorsulas, inkonzisztens alapjarat, szuros kipufogogaz meg ilyenek voltak. A benzinszint joval fole volt allitva a gyarinak, az uzemanyagjaratokban mocsok, a levegojatarokat a benzintol elszigetelo o-gyuruk szogletesre deformalodva.
Mindent gyari alapbeallitasra tettem vissza a takaritaskor, idovel a kummanto tolattyu is megmutatta magat, ezutan visszajottek a lovak erzesem szerint es alattam 5 korul fogyasztott.
Gyula hazavitte, elment nehany hosszabb turara utassal es pakkal, a motor kimutatta a foga feherjet es elkezdett 6-6.5 kozt enni.
A gyari tupozicio tul dus, ez mar vilagosan latszik. Hogy a tu van-e elvekonyodva vagy a fuvoka erodalt es 122.5 helyett nagyobb, azt nem tudom, de telig ezzel siman el lehet jarkalni igy, majd akkor keritunk hozza egy normalis Keyster szettet tokkal-vonoval.
Összesítve, jól teljesített a masina.
Pénteken Blackiex segítsége, és útmutatása alapján a főfúvóka keverési arányán egy kicsit szegényítettünk, az alapjárati keveréken kicsit dúsítottunk.
Az eredmény a 6,5L/100km. ezen a túrán beállt az 5,25L/100Km. Eltűnt az átmeneti részterhelésen a "torpanás" egyenletesen gyorsul.
Köszi, okééé.....
Gázról jut a hajam alá: először fordítva akasztottam be a gázbowdent.. 😂 😂 😂 Néztem, miért nem lehet húzni.. 😂 😂
Akkor nyitok rajta egy fél fordulatot. Csináltam hozzá "szerszámot" 🙂
Igen, ezert kerdeztem, hol van a botlas.
Ha azt a gumikonyokot amit emlegettem, leveszed es elkezded csavarni a gazt, latni fogod, milyen keson indul meg a tolattyu.
En az alapjarati kevereket a gyari tuallasban (kozepso rovatka) allitottam, meg mondtam is, hogy 1 fordulatnyira van nyitva kb. es ennel tovabb nem akarom szegenyiteni. Lehet a tu alol jott egy kis extra.
Eselyes, hogy most megkoszonne, ha cseppet ranyitnal.
Értem....
Persze, csak gondolkodtam.... Lehet, ott a "lépcső" az alapjárati fúvóka üzeme "vége" és a főfúvóka üzembe lépése között. Pont olyan 3, és 4 ezer környékén.
Igen, de nem javaslom.
Az alapjarati fuvoka okkal ekkora. A nehez tolattyu lassan emelkedik, a tut nem is emeli meg kb. 3000-es fordulatig, ezert addig az alapjaratie a foszerep es meg egesz sokaig beleszol a dolgokba.
Értem, köszönöm....
Csak elméletileg: ha egy lehelletnyit gyengítenénk a tű rugóján, (amit tegnap lejjebb eresztettünk) vagy könnyítenénk az alu öntvényen? Milyen változás történne a keverék képzésben átmeneti tartományban? Lehet, pillanatnyilag bedúsulna?
Mint a mellékelt ábra mutatja, ennek 29 dollár darabja, plusz szállítás. Plusz vámkezelés.
Emiatt szerény véleményem szerint ha mindenképp membránt akarsz cserélni (bár szerintem most már duplán vagy biztosítva a felső o-gyűrűvel), akkor anyagilag kb. ugyanott vagy két ilyennel, csak itt a tolattyú is új:
https://www.m0moto.hu/karburat...
A kínaiakról lebeszélnélek... A megmunkálási minőség sem olyan... (lásd a képeket a lenti linken)
https://www.ebay.de/itm/265493...
...illetve a felhasznált anyagok minősége is kétséges. Ez egy csábító ajánlat lenne, de a tű pl. alumínium, a gumialkatrészek pedig lehet két évig se tartanak ki.
https://www.aliexpress.com/ite...