Én vettem 2 db ködlámpát, ezekben 12V 55W-os H3-as izzó van.
Egy szezont használtam eddig, jellemzően úgy, hogy hétköznap 2*5 km-t, míg hétvégén (bár nem rendszeresen) kb 100 km-t motoroztam. Ehhez még hozzá kell számítani, hogy munkaidőben ment a riasztó is, illetve menet közben természetesen égett az összes lámpám.
Ilyen körülmények miatt semmi problémám nem volt az akkuval. Leghoszabb megtett utam 390 km volt egyhuzamban, ez idő alatt nem lehetett észrevenni, hogy a generátor túlmelegedett volna.
Tehát úgy látszik, hogy nincs vele probléma.
Természetesen a 14V 24A-es generátortól nem lehet csodát várni, ezért kipróbálom a lámpát 35W-os izzóval is. Jelzek, hogy mi a tapasztalat - bár az idő egyenlőre nem kedvez.
Na szevasz Gyurago!
Már azt hittem nem jut kint eszedbe ez az oldal, mert néha azért komonikálhatnánk itt is! Ahogy Zoli írta itt nem valami motoros idő van de azért ha kisüt a nap és nincs minusz és még az út sem taknyos akkor csak nem bírunk a vérünkkel és elő vesszük a gépet néha. Akarom mondani veszem mert Zolié most egy kicsit szét van "esve". Tuggya mire gondútam" ! Na üdv a távoli Taljániába sok vendéget neked, aztán mielőőb gyertek haza mert már nagyon hiányoztok! Ha meg jöttök indulunk bográcsozni! Még egy kép azért itt is volt ám tél!
Ha Viragot veszel,akkor az a legjobb ha egy Virago tulajdonossal mész
nézelődőbe.Azt felejtsd el,hogy a gazda nőszemély,meg öregé volt meg egyebek.A km.óra visszatekerhető.Ha nem fogsz kapni vezetett szervizkönyvet,akkor gyanakodj,de nem kizáró.Én Ausztriából hoztam a gépet 1 éve,ott megkiméltebbek a gépek mint a német vagy az olasz. Egy 96 os gépben 14 ezer volt, gyanus de elképzelhető.Fogj egy csavaruzót ,tedd a füledre és a motorblokkhoz,melegen járó motornál figyeld a zörejeket,ha valami csilingel vagy kattog, akkor kutakodj.Less a blokk alá,folyik e valami.Ha gép tiszta és ragyog akkor jó gazdái voltak,ha koszos,menj haza.A tárcsafékbetét beszédes ha eredeti ,a kardánból zaj nem jöhet.A gumik nem mondanak semmit,egy 1o éves gumit akkor is le kell dobni,ha az nem ment semmit.A próbauton azt nézd,hogy alcsony sebességből hogy gyorsul ki a gép,nem kell vele 14o et menni,ha tetü akkor máskor is az.Ha a gép füstöl hagyd ott,ha eredeti a fényezés akkor bizakodj.
Miután tied a gép fohászkodj,mert ami elromolhat az el is fog.
Egyébként jó a történet. A latin eredet felvet egy kérdést, nézzetek utána ha tudtok. Valahol régen egy Virago 1100 lapon azt olvastam, hogy latinosan Virágo-nak kell ejteni a nevet, de a többség Virádzsó-nak mondja angolosan. Persze lehet hogy ez is elangolizálódott (jó szó) világunk betegsége. Nálunk a Mitsubishi "Pahéroja" is "Padzseró" lett.
A viragonak persze angolul is az a jelentése, ha jól tudom, csak már nem csak asszonyt jelent, hanem sárkányt, az asszonyra mondott értelemben.
Én nem igazán tudom "kezelni az ottani fóórumot.
Néhány észrevétel a történethez:
v2 motoros a gép, az ikermotor nem értelmezhető magyarul, ill. mást jelent. (gondolom a v-twint fordítottad így)
Ja és a Virago nem cruiser, hanem chopper, ami ma már egyre ritkább.
A gyártást inkább 2001-ben állíthatták le, mert az enyém is 2001-es, és az ezt követő tipusváltozatok a Drag Starok voltak, legalábbis 125-250-650-1100 ccm-ben. Valóban létezik V, és Road Star is, asszem az az 1600-1700 ccm-es változat.
dolgozgattam meg az oldallal, arra gondoltam, mi lenne ha kezdetnek tennenk muszaki leirast a modelekrol? a wikirol szedtem ossze a 250es leirasat, de sajna angolul nem tudok muszaki dolgokat, nem tudtam leforditani... a "sztori" szoveget a wikirol forditottam, biztos nem jo, de varom, hogy szoljatok hozza. lehetne meg mondjuk "gyakori muszaki problemak es megoldasaik", illetve kepcsarnokok, igy kezdesnek.
a szervizkonyveket is fel tudom tenni, de utana kene nezzunk, nehogy jogi problema legyen, szerzoi jogok stb.... nem kene mar az elejen bezarjak a honlapot...
Abban biztos lehetsz, hogy leégni nem fog, legfeljebb az akksid fog menetközben is merülni, legfeljebb naponta rátöltögetsz.
Én régen néztem meg a 250-est, annak a generátora 25 A 5000-es fordulaton, de 2000-nél csak 10 A-t tud. Namost, ha ezeket szorzod 12-vel, akkor kijön 120-300 W, ami nem túl sok, ha nem pörgeted a motort. Én mindenesetre kivettem belőle a 80/100-as fényszóróizzót.
Melyik sztenderre gondolsz? Ami general , vagy az időszakos.
tettem fel két képet. A gyors emelőről van több is.
http://www.virago.ro/
nekem megy, jelen pillanatban is a frissitesen dolgozok
A honlap címét is dobd át, hadd lessek rá. :)
david (pont) chopperfield (kukac) gmail (pont) com
Én vettem 2 db ködlámpát, ezekben 12V 55W-os H3-as izzó van.
Egy szezont használtam eddig, jellemzően úgy, hogy hétköznap 2*5 km-t, míg hétvégén (bár nem rendszeresen) kb 100 km-t motoroztam. Ehhez még hozzá kell számítani, hogy munkaidőben ment a riasztó is, illetve menet közben természetesen égett az összes lámpám.
Ilyen körülmények miatt semmi problémám nem volt az akkuval. Leghoszabb megtett utam 390 km volt egyhuzamban, ez idő alatt nem lehetett észrevenni, hogy a generátor túlmelegedett volna.
Tehát úgy látszik, hogy nincs vele probléma.
Természetesen a 14V 24A-es generátortól nem lehet csodát várni, ezért kipróbálom a lámpát 35W-os izzóval is. Jelzek, hogy mi a tapasztalat - bár az idő egyenlőre nem kedvez.
Már azt hittem nem jut kint eszedbe ez az oldal, mert néha azért komonikálhatnánk itt is! Ahogy Zoli írta itt nem valami motoros idő van de azért ha kisüt a nap és nincs minusz és még az út sem taknyos akkor csak nem bírunk a vérünkkel és elő vesszük a gépet néha. Akarom mondani veszem mert Zolié most egy kicsit szét van "esve". Tuggya mire gondútam" ! Na üdv a távoli Taljániába sok vendéget neked, aztán mielőőb gyertek haza mert már nagyon hiányoztok! Ha meg jöttök indulunk bográcsozni! Még egy kép azért itt is volt ám tél!
nézelődőbe.Azt felejtsd el,hogy a gazda nőszemély,meg öregé volt meg egyebek.A km.óra visszatekerhető.Ha nem fogsz kapni vezetett szervizkönyvet,akkor gyanakodj,de nem kizáró.Én Ausztriából hoztam a gépet 1 éve,ott megkiméltebbek a gépek mint a német vagy az olasz. Egy 96 os gépben 14 ezer volt, gyanus de elképzelhető.Fogj egy csavaruzót ,tedd a füledre és a motorblokkhoz,melegen járó motornál figyeld a zörejeket,ha valami csilingel vagy kattog, akkor kutakodj.Less a blokk alá,folyik e valami.Ha gép tiszta és ragyog akkor jó gazdái voltak,ha koszos,menj haza.A tárcsafékbetét beszédes ha eredeti ,a kardánból zaj nem jöhet.A gumik nem mondanak semmit,egy 1o éves gumit akkor is le kell dobni,ha az nem ment semmit.A próbauton azt nézd,hogy alcsony sebességből hogy gyorsul ki a gép,nem kell vele 14o et menni,ha tetü akkor máskor is az.Ha a gép füstöl hagyd ott,ha eredeti a fényezés akkor bizakodj.
Miután tied a gép fohászkodj,mert ami elromolhat az el is fog.
A viragonak persze angolul is az a jelentése, ha jól tudom, csak már nem csak asszonyt jelent, hanem sárkányt, az asszonyra mondott értelemben.
Néhány észrevétel a történethez:
v2 motoros a gép, az ikermotor nem értelmezhető magyarul, ill. mást jelent. (gondolom a v-twint fordítottad így)
Ja és a Virago nem cruiser, hanem chopper, ami ma már egyre ritkább.
A gyártást inkább 2001-ben állíthatták le, mert az enyém is 2001-es, és az ezt követő tipusváltozatok a Drag Starok voltak, legalábbis 125-250-650-1100 ccm-ben. Valóban létezik V, és Road Star is, asszem az az 1600-1700 ccm-es változat.
a szervizkonyveket is fel tudom tenni, de utana kene nezzunk, nehogy jogi problema legyen, szerzoi jogok stb.... nem kene mar az elejen bezarjak a honlapot...
szoljatok hozza.
Akksim nem zselés, egy normál 10 Ah-s akksi, most múlt 3 éves.
Én régen néztem meg a 250-est, annak a generátora 25 A 5000-es fordulaton, de 2000-nél csak 10 A-t tud. Namost, ha ezeket szorzod 12-vel, akkor kijön 120-300 W, ami nem túl sok, ha nem pörgeted a motort. Én mindenesetre kivettem belőle a 80/100-as fényszóróizzót.