Nem adtam fel! 🙂
Közben megoldottam. Dornival mindkét oldalról megkocogtattam, majd kiköszörült pontozóval megindult.
Teljesen igazad van, nem egyforma a két osztókör.... 35/32mm.
Csak a kikopott "lehúzó" menettel mi legyen. Kb. 3 emelkedés maradt egészséges...... 😕
Varjal. Emlekeim szerint az osztokor eltero a masik harom meneten, de lehet keverem valamivel.
En spec nem adnam fel, egy kobaltos furoszar jutanyosabb ajanlat, mint egy bontott lendkerek.
Sajna egyelőre nem tudom kiszedni a két beletört csavart.
A másik gond, hogy az egyik furatban a menet már csak félig van.
Ha esetleg valahogy ki is tudom szedni a beletört csavarokat, akkor is gond van.
Ha az egészséges furatokba teszem a szabadonfutót, sanszos, hogy többé nem lehet leszedni a lendkereket.
Ha vissza az eredeti furatokba, az egyik csavarja a kikopott furatba kerül.... az sem bíztató... 😕
Lehet, akkor kell vennem egy lendkereket.
Vagy megpróbálom a sérült M8-ast átvágni M10-re. Akkor a leszedésnél az egyik helyre M10-es kell.
Van gond, nem kicsi!
A 24. óra, 59. perce, 30-dik másodpercében szedtem szét.
Nehezen, de lejött. Ahogy kivettem a főtengely csavarját, és lejött a lendkerék, ezer darabban hullott ki minden.... 🙁
Két csavar bele volt törve, a harmadik kitekeredve az is kiesett.
Nem hiszem hogy a beletört csavarokba bele tudok fúrni.
Làssuk a medvèt! ;)
Egy villaskulccsal fogjàl rà a lehuzo valamelyik villajara mikor az orsót tekered-feszited, nehogy hàrmas fonatot csinàlj az M8-as csavarszàrakból...
Szép napot!
Köszönöm Tormy, a képen az elképzelés.
Legújabb "vadász zsákmányom 🙂) VX 535 - 1100 service manual.
Angol, de elég részletes. Adott esetben a .pdf-ben kijelölhető a szöveg, és Gugli fordító! http://www.kriszera.hu/yamaha
Oké, hívjál fel reggel ha jössz.
Sima rugós csappal kivehető a csáp, elég széles a nyúlvány.
A régi felszabályzó a múltkor is nálam volt a motorban, csak elfelejtettem odaadni.
Szia Tormy!
Örülök, hogy olvaslak....
Nagyon szépen köszönöm. Látom ennek nagyobb a feje, ha ki lehet szedni a "csápokat" akkor a helyére a horonyba be lehet tenni az M8-as fejét. A képen látható távolság a lendkeréken 40mm. Ha jól látom, a Te lehúzódnál ez a távolság 60mm.
Majd felhívlak, hogy holnap hogy alakulnak a dolgok.
(A lecserélt fesz. szabályozódat már eldobtad?) 🙂 🙂
Ha a generator dekli leszerelese elott jo volt a valto, akkor valami ilyesmi lesz pedig.
Nemelyik tipusnal eleg, ha egy foggal odebb van es koccan a labtarto rogzito fulenek vagy a szoritocsavarjanak a feje uti a blokkontvenyt.
Igen, én is az 5mm-től félek. Lagalább 10mm. lenne jó.
Holnap beszélek vele a lehetőségekről, de azért ezt elhozom, egy próbára.
Legfeljebb alapnak jó lesz, a megerősítéshez.
Egyszeru, lezervagott, rozsdamentes (1.4301-es) darab. Az 5 mm nekem karcsunak tunik. Membrankent fog " hubogni" mint a 200 literes lemez olajoshordo teteje...abbol az 5 mm es lemezbol legalabb 2 db kene szendvicsbe.
Kb 12 mm-ig atvagjak mar a kisebb lezervagok ( 3-4 kW) a rozsdamentest a szenacelt meg 30 mm-ig. Kerdezd meg nem tud- e vastagabbol vagni-gondolom ilyen gep kozeleben dolgozik, aztan fudiba delutanos muszakba kivagtak...
https://www.ebay.de/itm/131tlg...