Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végyé! Most hívtak a DHL-től, náluk van a tárcsa. A jövő hét elején megkapom. (hétfőn vagy kedden kiszállítják)
Úgy néz ki, szerdán el is tudom küldeni neked.
De zavarjon. A durrogás káros. A kipufogó szelep mögött elégő anyag hosszú távon árt a szelepnek és a kipufogókönyök-henger találkozásánál is okozhat bajt, deformációt.
Lentebb leírtam, hogy lehet segíteni ezen.
Üdv!
A kipufogóbol kivannak szedve a furulyák én raktam vissza mert megkaptam szatyorban annyivolt hogy csak vissza ütütem enyhén a helyükre, de simán átmegy rajtuk a kipufogó égésterméke fojtás az nincs benne se lamellák.A durugás nem zavar az a lényeg hogy akarbi membránok jók.
Szinte ugyanilyen sisakom van, csak a márkejezés más. Szerintem ezek egy helyen készülnek, csak több forgalmazó több márkanéven árulja. A mai világban nagy divat ez. :)
Köszönöm. Bukósisak ügyben most szólok hozzá, mert most próbáltam ki az új sisakom (http://akcioswebaruhaz.hu/term...). A tapasztalatom egyértelműen pozitív, Szélzaj 100-120 körül, az sem túl nagy, a belső szellőzés tökéletes (most túl jó), egyszerűen menet közben lehetetlen "belehelni", bepárásítani a plexit 10 foknál! Belül tágas, mégis rendesen tart. Hátrányai:csat nem az igazi, 1.6kg. Eddig egy Uvex Quattrot használtam a plexiproblémáktól eltekintve meg voltam vele elégedve. Sajnos muszáj zárt bukót használnom arcüreggyulladás miatt.
Ha a blokköntvény repedt, azt igazából nem sokminden tudja megfogni. Annyit tehetsz, hogy alábújsz, lepucolod és megkeresed a folyás helyét. Ha tényleg repedés vagy rés van valahol, akkor piros szilikonnal (benzin, olaj és hőálló fajtával) újra kell kenni azt a részt, csak okosan: nem a felületet kencézed össze, hanem bele kell masszírozni ujjal a résbe a szilikont. Pepecs meló, de ez az egyetlen tartós megoldás (a hegesztés mellett), ami úgy-ahogy segíthet.
Műszaki nem gond, ott annyira nem paráznak emiatt. Vittem már 27 éves Hondát műszakira, amiből szinte percenként csöppent olaj a leállítást követő 5 percben. Elfogadták, hogy "öreg már szegény". :)
Köszönöm a választ. Épp olajcsere előtt állok, az előző tulaj cserélt benn olajat, csak az a probléma, hogy olajfolyásom van. Szorgalmasan öntögetem utána, szezon alatt(kb 5000km) fél liter ment bele. Egyébként egy XV1100- as 1989-es évjáratban(3LP). Az lenne a kérdésem, hogy tud-e valaki olyan anyagról ami kívülről meg tudja ezt állítani. A blokk aljáról folyik, szerintem padkáztak a blokkal. Már be van kenve valami sziloplaszt szerű anyaggal, aminek nem tett túl jót a sterimobos mosás. Szétszedni emiatt ha egy mód van rá, nem szeretném. Meg ráadásul tavasszal megy műszakira, és ott nem tudom mennyire számít ez.
A Virago-nál a lámpa az olaj szintjét jelzi, nem a nyomást! Ellenőrizd a szintet és tölts utána - lehetőleg - ugyanolyan olajat, mint ami benne van.
Ha a vas durrog motorféknél, az alapjárati keverékszabályozón kell állítani (dúsítani). A jelenség lényegét ugyan leírtam, csak azt hagytam ki, hogy mi és mikor durrog. Amikor a kipufogó ütemnek épp vége, a szívószelep lassan elkezd kinyitni. Van egy pici időintervallum, amikor egy kicsit mindkettő nyitva van. Ekkor a friss levegőben dús keverék beömlik és egy része kiszökik a kipufogóba. Mivel jó sok oxigén van benne, egyből berobban. Ha viszont az alapjárati keveréket feldúsítjuk egy kicsit, hogy a keverék oxigénben szegényebb legyen, a kipufogó hője már nem tudja begyújtani a kiszökött anyagot. A másik megoldás a nagyobb fojtású kipufogó, de nyilván okkal lett az kiherélve. :)
Na szal az alapjárati keverékszabályozón kell variálni.

535-ösön itt van:

http://i210.photobucket.com/al...

700-1100-ig
pedig az ábrán látható PILOT SCREW-t kell állítani:

http://www.viragotech.com/XV75...

Nagy
Virago-nál kifelé tekerve dúsul a keverék, 535-nél nem tudom, próbálgatni kell. Tekersz fél fordulatot kifelé, hajtod a vasat. Ha többet durrog, akkor befelé kell tekerni, ha kevesebbet, akkor kifelé. Ha megvan, melyik irányba dúsul és merre szegényedik, akkor célszerű negyed fordulatonként haladni a beállítással.
Minden tiszteletem blackiex-nek, nekem mint másoknak is már nagyon sokat segített. A durrogásban (teljesen hiherélt kipuffogó) nagyon sokat segített egy gyertyacsere, ami még csak átmeneti mert BPR7ES- t tettem bele.
Egy kérdésem lenne, hidegen rövid melegítés után (ha hosszabban melegíteném kinyírnának a szomszédok ) menet közben kb1 km után kigyullad az olajnyomáslámpa, ami némi motorfékkel való lassítással elalszik. Ezt most csinálja csak éscsak hidegen.
A kipufogóról nem nyilatkoztál még. Hangos? Kép alapján gyári rendszerre tippelek, de a kipufogó dobban nem látom a "furulyákat". Szerintem módosítva lett, csak nincs hozzá hangolva a karburátor.
Amiket a durrogás viselkedésével kapcsolatban leírtál, az teljesen normális, motorféknél kell is durrognia, alapjáratra leesve (behúzott kupplunggal vagy üresben guruláskor) nem. Ugyanígy gyorsításkor se durrog.
A jelenség magyarázata a következő: motorféknél felborul a gázegyensúly, az alapjárati üzemre beállított benzin-levegő keverék többezres fordulaton kénytelen munkát végezni a hengerekben, holott az 1000 f/p környékére van beállítva. Magasabb fordulaton végzett motorfékezésnél ugyanis több levegő halad át a rendszeren, míg az alapjárati fúvóka fix méretéből adódóan nem tud több anyagot átengedni, hogy tartsa az 1:15 benzin-levegő arányt. A keverék szegény lesz, az egységnyi benzinre jutó levegőmennyiség túl nagy, ettől az anyag nem tud tökéletesen elégni a hengerben. Alap kipufogóval ez nem probléma, a gyárilag beépített fojtások és hangtompító elemek korlátozzák a motor "kilégzését", az elégetlen gáz nem tud olyan könnyen a kipufogóba ömleni. Nyitott doboknál azonban motorféknél - a kisebb ellenállásnak köszönhetően - a megritkult keverék átszalad a hengeren és a kipufogószelep környékén robban be, ettől a durrogás. Ezen lehet segíteni, dúsítani kell az alapjárati keveréket, illetve picit variálni kell az alapjárati fordulatszámot.
Köszi a választ. Megnyogodtam mert az alapjárat tökéletes és ugrik a gép mint az állat.
Ha a membrán lyukas, akkor az alapjáratod ingadozik össze-vissza, a motor nem pörög fel egyből, ha odarántasz és dadog terhelés alatt.
A kiherélt kipufogó = nem gyári, hangosított, ki van pakolva.
Köszi a választ már kezdtem megilyedni mert egy membrán 30 ezer itthon az Ebay-on is 24 ezer.Ha lukas a memmbrán az hogyan jelentkezik és mit értesz azon ,hogy azért durog mert kivan herélve. Egyébként ha behuzom a kuplungot és ugy gurulok a motor visszaesik alapjáratra a durrugás egyből megszünik.
Üdv Tibor
F@sz vagyok, kihagytam a lényeget... Na szal a KIPUFOGÓ van kiherélve. Nyertem? :)
A durrogást nagyon sokminden okozhatja, de van egy olyan tippem, hogy ki van kicsit herélve. Erre még visszatérünk.
Ami a fogyasztást illeti, ha kened a száját, akkor ennyit eszik. A 8 lityit is le lehet küldeni a torkán, ha nem vigyázol. Próbáld ki egyszer 80-100-as országúti, szolíd nagyfateros stílusú városi gurulás közben. 4-4,5 körül lesz a 100 km-re vonatkoztatott fogyasztás.
Ha a membrán szakadt, az máshogy jelentkezik.
Üdvözöllek.Az 535-ös 97-es évjáratú Virágom szeritem sokat eszik,(5 literrel 70 km megyek) modjuk meg én kenem a száját. A másik jelenség: ha visszaveszem a gázt de sebességbe hagyom és motorfékkel gurulok a lámpáig a kipufogo durrog szerintem elnem égett benzin kerülbele és az gyullad be és durran.Igy vettem augusztusban és már akkor észrevettem a durrogást.Lehetséges hogy lukas a karburátor membrán? szerinted én mint kezdő megtudom ezt nézni esetleg kicserélni?
Köszi a válaszod!
Mindenkinek köszönöm a kimerítő válaszokat! Ahogy az időm engedi szétbombázom a csapot és végére járok a hibájának! Nagyon jó a fórum! Célra mutató! Még egyszer KÖSZÖNÖM!
Szia!Most minden oké csak az idő nem,de tavasszal majd bepótolom.Üdv daffos
Akkor egész korrektül megúsztad. Remélem, most teljes az elégedettség. :)
Köszi, ez helyretett egy-két dolgot. (mondjuk nincs 535-ös kézközelben, szal csak tippelgettem)
Guseau, íme a válasz. :D
Hali!

Sajnos az én motorom előző tulajdonosa is a biztonságra törekedett, ezért gyakran járhatott tankolni. Lényeg, hogy a RES állást nem használta soha, ennek eredményeként a tartalék furatra rátapadt a membrán, nem nyitott ki, "nem volt" tartalék.

Működési elv a következő: a tartály alatt, a csap csak a teljes elzárásra való. Ha a kormányon ON állásba teszed a kapcsolót, akkor nem történik semmi, a benzincsap magasabbik csövéből közvetlenül a nyitott furatra kerül a benzin, az AC teheti a dolgát. Ha a RES állást kapcsolod, akkor a benzincsapon található mágnesszelep áramot kap, behúz és áram alatt behúzva is marad mindaddig, amíg le nem állítod a motort, vagy vissza nem váltasz ON-ra. A behúzott mágnesszelep miatt egy rugó hatására el tud mozdulni a membrán és szabaddá válik egy újabb furat, ez az alacsonyabbik csőből engedi kifolyni a benzint.

Először érdemes megnézned, hogy a mágnesszelep működik-e? Fogd meg kézzel, ha működik, akkor érzel egy kattanást. A bal oldali dekni alatt megtalálod a csatlakozót, ott kimérheted, hogy áramot kap-e?
Ha működik a szelep, akkor elképzelhető, hogy neked is csak beragadt a membrán. Ezen úgy lehet segíteni, hogy leszereled a benzincsapot, szétszeded és megtisztítod a felületeket. Persze a benzin az utolsó cseppig ki fog folyni a tartályból!
Nem egy komoly munka, csak ügyeskedni kell a benzincsapot felfogató 2 db kereszthornyú csavarral (én már nem is azokat tettem vissza, hanem BK-s csavarokat, igaz így nem eredeti, de kevésbé érdekel, mint az esetleges újabb szívás).
Remélem sikerül megoldanod.
Köszönöm mindenkinek a tanácsát sisak ügyben.
Akira, Zeus, B-square. Majd ezek közül keresgélek.
Szia Blackiex!Kész lett a vas,minden tömítés az összes fúvóka ki lett cserélve kapott egy szinkront és 97 km re tankoltam 4,1litert .Most elteszem téli álomra,mert nagyon hideg van.Tavasszal csak a benzint cserélem le és lehet gurulni ha az egészség engedi.Ja és 31,000ft ba került a mutatvány.
A feketer csapon FUEL felirat Alatta a szerkezeten on felirat! Ha függőlegesen áll akkor az on állásból mutatt egy kicsi nyíl felfelé!
Megnézem mégegyszer KB 10 perc! Csúcs a gyorsaságod!