Sziasztok! Sehol nem lelek 2005-ös TZRemhez hatsó sár-láncvédőt! Ha valakinek lenne vevő vagyok rá! Ja és még egy dolog, van mikor néha pislákolnak a piros jelzések a műszerfalon bizonyos fordulat fölött 3000-4000 és a fényereje ezzel egyenes arányban erősödik! Köszi
Na igen, nekem 97 környéke kerek hengeres önindítós tézim volt első lánckereket pl csináltatnom kellett volna. De a váltója meg az a fíling, hogy forog is meg erőcske is van benne.
Sziasztok,
Boldog tulaja lettem egy tzr 50-nek. Nagyon szuper kis járgány, de szeretném ha valamivel fürgébb erősebb lenne.
Látok netszerte 13-22K ért henger szetteket, szabad ezeket megvenni? (Apród, jófogás, stb.) Mondanátok pár konkrét alkatrészt ami nem feltétlenül csúcs tuning, de kellemesen megdobja a teljesítményt? (Karbi, henger, kipufogó, cdi)
Költséghatékony megoldások előnyben :)
Például ha teszem azt maradok a gyári kipufogónál, mit ajánlanátok eléje? Valahogy így...
Köszi a segítséget.
Jelenleg minden gyári, 6ezerig babetta, 7től goromba, 10nél nem forog többet, 9ezernél 80Km/h és kb ez a vége.
Az biztos, hogy eléggé selejt. "Restaurálni" próbálnám mert nagyon beleszerettem de alkatrészt szinte lehetetlen hozzá találni. Például tömítő szettet az ilyenekkel foglalkozó oldalon se lehet találni pedig ez eléggé alap.
Ok, köszi.
Most két lehetőség között vacillálok. Vagy levadászom a legolcsóbb tzrt, és reménykedek, hogy jó boltot csináltam, később esetleg csinosítom/fejlesztem. Vagy maradok az nsrnél, kap egy csodás festést, tlc-t, pár dolgot beújítok, athena henger stb, és marad egy csomó pénzem...
Racionálisan az utóbbi, csak ne tetszene az a fránya tzr. A hétvégéig kiderül.
Hello! AM6-os blokk van benne, ami ugye olasz. Rengeteg alkatrész és tuning cucc kapható hozzá. Az enyém 3-3,5l-t eszik és valamivel 100 felett megy. (teljesen gyári) A KM óra meghibásodása típushiba.
Sziasztok,
Lenne pár kérdésem. Erősen gondolkodom egy tzr vásárlásán (2004től-amire tellik,minél fiatalabb) Nem ismerem a típust, kell valamire figyelni vásárláskor?
Mire számítsak a széria blokkal, mennyire tápos? Jelenleg nsr80 használok, az azért elég bivaly.
Ki teszi bele a blokkot? Masszív? Tuningolható? Írnátok valami +/-jeleggel?
Nekem ami tetszik: forma, önindító, viszonylag fiatal (még nem szerelte Jóska Pista). Köszi a válaszokat!
Hátsó sárvédőt keresek, komplett egész. Nem a kerék felettit, hanem amire ül az ülés, tartja az akkut és lehet a végére szerelni a rendszámtáblát. Az enyém szét van mókolva egy rendszámtáblatartó miatt, amit ha leveszek, elég ronda, valószínű simán, kézzel lett lefűrészelve. Valakinek, bontósok?
Csao,nekem 70es hengerhez van 13-47es van ugye 11 47 a gyári.A tiedre szerintem elég a 12es.Mondjuk attól függ mit szeretnél,gyorsulást vagy végsebességet,meg ugye fúvóka csere is lehet kéne a nagyobb fogaskerékhez.
Nektek milyen izzó van az első lámpában? Én most tervezek újat venni ugyanis a mostani semmire se jó... Tudtok valamit ajánlani?
Boldog tulaja lettem egy tzr 50-nek. Nagyon szuper kis járgány, de szeretném ha valamivel fürgébb erősebb lenne.
Látok netszerte 13-22K ért henger szetteket, szabad ezeket megvenni? (Apród, jófogás, stb.) Mondanátok pár konkrét alkatrészt ami nem feltétlenül csúcs tuning, de kellemesen megdobja a teljesítményt? (Karbi, henger, kipufogó, cdi)
Költséghatékony megoldások előnyben :)
Például ha teszem azt maradok a gyári kipufogónál, mit ajánlanátok eléje? Valahogy így...
Köszi a segítséget.
Jelenleg minden gyári, 6ezerig babetta, 7től goromba, 10nél nem forog többet, 9ezernél 80Km/h és kb ez a vége.
A fejidom tutira. Oldalidom meg lehet meglessz
30 5129874
Most két lehetőség között vacillálok. Vagy levadászom a legolcsóbb tzrt, és reménykedek, hogy jó boltot csináltam, később esetleg csinosítom/fejlesztem. Vagy maradok az nsrnél, kap egy csodás festést, tlc-t, pár dolgot beújítok, athena henger stb, és marad egy csomó pénzem...
Racionálisan az utóbbi, csak ne tetszene az a fránya tzr. A hétvégéig kiderül.
Lenne pár kérdésem. Erősen gondolkodom egy tzr vásárlásán (2004től-amire tellik,minél fiatalabb) Nem ismerem a típust, kell valamire figyelni vásárláskor?
Mire számítsak a széria blokkal, mennyire tápos? Jelenleg nsr80 használok, az azért elég bivaly.
Ki teszi bele a blokkot? Masszív? Tuningolható? Írnátok valami +/-jeleggel?
Nekem ami tetszik: forma, önindító, viszonylag fiatal (még nem szerelte Jóska Pista). Köszi a válaszokat!
Hirdetés
Hátsó sárvédőt keresek, komplett egész. Nem a kerék felettit, hanem amire ül az ülés, tartja az akkut és lehet a végére szerelni a rendszámtáblát. Az enyém szét van mókolva egy rendszámtáblatartó miatt, amit ha leveszek, elég ronda, valószínű simán, kézzel lett lefűrészelve. Valakinek, bontósok?