Tud valaki TZR50hez (2007) rendszámtábla tartót, indexekkel.
Nekem az komplettbe van, azért írtam így..
Meg, van egy 70-es hengerem, de, kicsit gondoskodást igényel, még mielőtt felkerül. Sose volt még a motoron, és nem is fog már felkerülni, nem szeretném fejlesztgetni.
Kell valakinek?
Sportmotor a fotók között Yamaha TZR50 Rossi Replica néven!
Yamaha TZR50 Rossi Replica, 2006-os évjáratú (nem úgy mint a társai, amik hirdetve vannak, tisztelet a kivételnek, én is hirdethetném 2008-2009-es is akár), tuningmentes, gyári állapotban, valós km-rel, első tulajdonostól. Az összes papírjával, szervízkönyv (elején volt vezetve, amíg garanciás volt, utána én csináltam a többit), kezelési utasításokkal. Tavaly letételkor szervízeltem le, új olajat, gyertyát, lánckerekeket, láncot kapott, hátul új Dunlop vágott slick gumikkal (ezek max 300 km futottak). Blokkja gyári, még nem lett hozzányúlva, eddig nem is kellett. A gyári típushibája ki lett javítva (önindító és műszerfal, 2 hónaposan jöttek ki a hibák), azóta tökéletesen fut. Adok hozzá ledes indexeket és kis tükröket is. Az első képek még sérülésmentesen készültek, az utolsók a jelenlegi állapotot mutatja, az idomok meg vannak, de sajnos fültöröttek, egy jó műanyagos össze tudja hozni pillanatok alatt max 10ezer Ft-ból. Csere nem érdekel, az útódja már megvan. 0630/843-0232 vagy david46@vipmail.hu ÁR: 250.000 FT! ENNÉL OLCSÓBB NEM LESZ, AKKOR INKÁBB MEGMARAD! IDOMJA KORÁNTSEM OLYAN VÉSZES, FÜLEKET KELL HEGESZTENI!
Szerintem nem probléma.Az én 203 centimmel is kényelmesen elvagyok a TZR-en. Szóval,ha ezen múlik,nyugodtan vegyél. Mindenki szerint jól áll nekem,szóval nálad se lehet probléma ez sem.
Üdv.
Sziasztok!
Elképesztően tetszenek az újabb TZR-ek és szeretnék egyet a nyáron vásárolni. Egyetlen probléma merülhet fel, majdnem 190 centi vagyok és 93 kiló. Mennyire lógnék le erről a motorrol ?
Előre is köszi
Üdv: PG
Köszönöm a választ :)
úgy néz ki meg van a probléma.. ma le lett szedve a henger és a henger meg a dugó falában mély karcok vannak... pedig a bejáratás meg minden okés volt, de innentől szerintem már oké lesz minden :)
Nem vagyok szakértő.Most van egy TZR-em.
Régen volt nekem egy CPI GTR,hasonló problémája volt mint most a Te Yamahádnak.Mentem a motorral városban és mikor már meleg volt a motor,kiszámíthatatlan időnként a fordulatszámmérő leesett 0-ra.Megállt a motor,minden lekapcsolt és már csak gurult,amíg félre nem álltam.Ezt többször is eljátszotta.Míg rájöttem,hogy a gyújtás alap volt a hiba oka.Kicseréltem kompletten és utána már semmi baj nem volt vele.
Nem tudom állítani,hogy neked is ez a hiba oka,csak gondoltam írok,hogy benne lehet ez is a pakliban.Szakértő meg tudja mondani.
Szép napot!
Sziasztok!
új vagyok itt és segítségre lenne szükségem
múltkor történt egy olyan, hogy elmentem motorozni így a városban egyedül és mikor mentem egy külvárosi úton (éppen 9000es fordulaton) egyszer csak a fordulatszámmérő óra nullára ugrott. Nem szépen lassan lement hanem szó szerint lepattant nullára.. Persze rögtön megijedtem, hogy megszorult a henger, de a kerék nem fogott be , tehát ezt kizártam. Szépen leszálltam vártam vele egy kicsit majd próbáltam önindítóval indítani, de csak dadogott és nem indult.. Vártam tovább telefonáltam egyet, majd elhatároztam, hogy akkor szépen tolom.. Eszembe jutott, hogy hátha jó lenne, ha fordulna egyet a henger ezért gurulás közben egyes, kuplungot ki és durr be is indult ! leállítottam felvettem a sisakot kesztyűt meg mindent próbáltam újra önindítóval, de semmi megint csak tolásra indult be.. Hazajöttem végig 40-el, de a hangja nem volt rosszabb és ugyanúgy ment volna mint korábban, tehát erő az volt, ja és mire hazaértem már önindítóval is indult. Itthon hallgattuk semmi baja, olyan a hangja, ereje minden, mint volt.. Kiszedtük a gyertyát és eléggé fekete volt.. nem volt beköpve, de nem is éppen ősz barnának hatott. Megtisztogattuk visszaraktuk és kutyabaja.. utána is használtam semmi változás nincs se a hangjával se az erejével olyan mint mikor elhoztam. de sajna azóta is csinálta. Egyébként mikor vettem a motort egy motor felújításon volt túl (dugó, gyűrű csere) és az eladó azt mondta, hogy még 500 km-t kell beleraknom addig csak finoman és utána fokozatosan lehet küldeni neki. Az 500 km már rég megvolt, szerintem már az 1000 is.. és fokozatosan kezdtem a sportosabb vezetést. Az első eset után már többször megtörtént. Ma apum is kipróbálta, hátha rájön mi a gond és 9500-nál neki is megállt, fordulat leugrott, volt egy fura hang ilyen kis nyekkenés abban a pillanatban mikor megáll mintha egy rövidet visítana, a kerék pedig nem állóra fog be de nem is szimpla motorfékre. Majd nem indul önindítóval. Kicsi várás aztán tolásra máris indul. Indulás után az ereje, a hangja teljesen ugyanolyan mint amilyen volt... Ezért nem gondoljuk, hogy megszorul mert akkor lenne valami más tünet, mégis olyan mintha megszorulna. Először a gyertyára gyanakodtunk hátha nem megfelelő hőértékű, de az van benne ami kell és ha gyertya baj lenne akkor motorfék fogna be, de ez intenzívebb, mint a motorfék.
Ma öntöttünk egy kicsi olajat a benzinbe, holnap kiderül, hogy csinálja-e még, ha igen akkor nem olaj gond, ha nem akkor viszont örülök, mert megvan hol kell elindulni!
Ha esetleg valaki tudna mondani rá valamit azt nagyon megköszönném!
Előre is köszi
Széles utat!
Van vmilyen megoldás a KM óra nem működésére? ma vettem egy TZR-t és én is belefutottam a szériahibába.