Meg kell keresni a légtelenítőt, én az 1999-2005-ös RS50-es típust ismerem annál át kell dönteni a jobb oldalára a motort, hogy a betöltő nyílás a lehető legmagasabban legyen és ahogy melegszik a motor és kinyit a termosztát akkor utána kell tölteni. Ha hengerfejes akkor bugyborékol a víz. Ha kiegyenlítő tartály van a motoron akkor szintig kell tölteni, kell rajta jelzésnek lenni, nem lehet üres. Ha üres akkor lehet, hogy csak kevés benne a víz. Amúgy tiszta vízzel próbálgasd a motort, de télire lassan fagyállóról kell gondoskodni.
föl van töltve a rendszer , az lehet hogy levegős ,ha henger fejes volna akkor gőzölne a kipufogó vagy nem?lehet hogy a termosztát nem nyit ki mindig egyébként hol van benne a termosztát?rossz vízpumpánál meg mindig forrna vagy nem ?hogyan lehet légteleníteni a rendszert? köszönöm a segítséget. ja és azt vettem észre hogy kinyomja a vizet a hűtőből a tartályba.
Sziasztok.Egy kis segítség elkelne.
TZR50 70 ccm DR henger.
A gyertyát eszi.Most NGK BR9ES gyertya van benne.
Valami nagyobb hőértékű kéne,mert 50esként semmi bajuk.
Valaki tud ajánlani valamit?
Köszönöm!
Roilgold megcsináltatta az övét. Mondjuk szakember kellett hozzá, mert gyárilag nem szétszerelhető. Ha meg olajjal a belsejében kívánod meghegeszteni az tud meglepetést okozni.
Mitől van ?
Mi a teendő ?
TZR50 70 ccm DR henger.
A gyertyát eszi.Most NGK BR9ES gyertya van benne.
Valami nagyobb hőértékű kéne,mert 50esként semmi bajuk.
Valaki tud ajánlani valamit?
Köszönöm!
-kevlár kuplunglamella szett rugókkal
-dellorto olajpumpa
-feszültségszabályzó
-elektronikus indexrelé
-tuning membránház polini carbon lapokkal,szívócsonkal
Érdeklődni az alex_94@citromail.hu címen lehet.