Sziasztok!
Van egy 97"-es évjáratú tzr-em, most esett át egy teljes generálon és valamiért összeszerelés után nem indul be. Folyamatosan Megszívja magát, állítottam a benzin szinten, súberen durván gyári szintre de nem tud beindulni viszont ha túlszívja magát akkor nehezen de beindul viszont nagyon füstöl. Gyújtás elvileg jó, karbi tiszta, és fúrva volt a henger most 41.50es dugó van benne. Már szinte mindent próbáltam de sehogy sem tudom belőni.
Előre is köszönöm a segítséget.
Köszi a képeket. Hogy működik a kijelzés? Tévesztés? Vagy pontos? Mennyire volt egyszerű beszerelni, és pontos típus azonos, vagy univerzális típust vettél.
Itt a jó idő, végre lehet bütykölni. A kötelezőkön már túl vagyok, olaj csere, lánc ellenőrzés, kenés. A kormánycsapágy sem volt az igazi, előző gazdinak volt egy követési távolsága, ezért ideje volt cserélni.. szépen hullottak a golyók szerelés közben, szóval mindenképpen jó ötlet volt a nagyvasról megrendelni az új kormánycsapágy szettet. Télről még egy dologgal maradtam adós :) ez pedig az ebayról beszerzett fokozat kijelző installálása.
Ezt a mai naptól kezdem beépíteni, további 2-3 napot csúsztatva a nyugodt szezon kezdésig, amikortól végre a slozira is motorral járhatok.
XD
Képek a linken azaz a galériámban láthatóak. http://www.sportmotor.hu/motor...
Hézagolás, beépítés. Kiegyenlítő tengely szinkronja... főtengely is üthet, bár akkor az is széthullana. Látatlanba több ötletem nincs. Hol veszed a csapágyakat? C hányasok?
Sziasztok! 2007 es tzr 50/70 em van! 10-20 km és forr a víz de van amikor elalszik a vissajelő lámpa és minden ok de később kezdődik újra! A hőgomba jó a termosztát nyit és a vízpumpa is dolgozik! Kitisztítottam a rendszert és lelégtelenítettem!Annyit vettem észre hogy légbuborékok keletkeznek a kiegyenlítőtartályba amikor még nem forr! Hengerfejes lenne esetleg?
Sziasztok,
Olyan kérdés lenne, hogy rieju am6 blokk, melegen nehezen indul ha önindítózod, tolásra azonnal. Eladó a verda tehát előélet nem ismert sajnos... Valakinek valami ötlet?
Van egy 97"-es évjáratú tzr-em, most esett át egy teljes generálon és valamiért összeszerelés után nem indul be. Folyamatosan Megszívja magát, állítottam a benzin szinten, súberen durván gyári szintre de nem tud beindulni viszont ha túlszívja magát akkor nehezen de beindul viszont nagyon füstöl. Gyújtás elvileg jó, karbi tiszta, és fúrva volt a henger most 41.50es dugó van benne. Már szinte mindent próbáltam de sehogy sem tudom belőni.
Előre is köszönöm a segítséget.
Én csak annyit kérdeznék, hogy ha teszek 70es hengert a motorra, akkor az önindító elég a 70eshez is, vagy nem indul be vele?
Köszi a képeket. Hogy működik a kijelzés? Tévesztés? Vagy pontos? Mennyire volt egyszerű beszerelni, és pontos típus azonos, vagy univerzális típust vettél.
Ezt a mai naptól kezdem beépíteni, további 2-3 napot csúsztatva a nyugodt szezon kezdésig, amikortól végre a slozira is motorral járhatok.
XD
Képek a linken azaz a galériámban láthatóak.
http://www.sportmotor.hu/motor...
kilométeróra jeladót keresek akár hibás is lehet ha van valakinek írjon
Olyan kérdés lenne, hogy rieju am6 blokk, melegen nehezen indul ha önindítózod, tolásra azonnal. Eladó a verda tehát előélet nem ismert sajnos... Valakinek valami ötlet?
https://m.facebook.com/groups/...