Figyelem tüzértulajdonosok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy lenne-e igény üvegszálból készített pályaidomokra?
4 vagy több rétegű szövött üvegszálrétegből és epoxigyantából készül, a gyári felfogatási helyek egyeznének (semmi kókányolást nem kellene vele végezned) és egyénileg bármilyenre fényezhető! (saját minta,szín stb.)
Természetesen lenne benne pár eltérés a gyárihoz képest(pl.: légbeömlő a hátsó idomon nem lenne), de a forma és az összkép,ezért a légellenállási tényező is ugyanaz maradna.Gondolom nektek is jobban menne néha a gyakorlás, ha nem kéne izgulnotok a pályán, hogy mi lesz ha kicsúszol... (a gyári ára kicsit húzós)
Árat nem tudok, de ha bármiféle érdeklődés is lesz iránta, akkor nagy valószínűséggel megindul a gyártása.
Azért szeretném felmérni kb-ra, hogy hány embert érdekelne, mert nekem vásárolnom kéne egy párat ha akarok egyet mert csak úgy érné meg az illetőnek legyártani (nagyobb tételben).
A visszajelzéseket előre is köszönöm!
Jaja lassan 16ekm-es szervíz köetkezik.
Énis ígyvoltam h 10e km alattira nem kell költeni de elöjöttek ezek a cserék mégis.
Nagyon oda kell figyelni az rs, mert ha nem figyelsz oda akk jönnek elő a gondok....
őőőő köszönöm, de nem érdekel
de mért is adod el?
am én se szeretnék leharcolt RS-t, nem mintha a tied az lenne de 10ezer km alatti már jobb lenne! már a tiedbe 15e-van mindjárt dugócsere nem? nekem olyan kellene amire nem kell most költeni, és kevesebb kmes jobb lenne...
Kedves Z3!
Nem irigykedtem, mindössze annyit jegyeztem meg, hogy jó érzés lehet kemény 17 évesen jobbról jobb mocira ülni úgy, hogy feltételezem, pénzt még soha nem kerestetek. Ráadásul nem céloztam senkire, mert itt többen is vagytok ilyen szerencsés srácok. Én sem panaszkodhatom, mert bár kissé idősebb vagyok, de én is rendelkezem egy spéci kis majomköszörűvel. Majd ha egyszer nagy és érett úriember leszel, akkor rájössz, hogy sokkal jobban tudsz olyan dolgoknak örülni, amiért magad dolgoztál meg és talán jobban is becsülöd majd, még ha kisebb dolgokról is van szó.
Minden jót kedves motoros barátom!
Ha rendesen kenem olyan 7liter körül megáll a fogyasztása...
Én 80kilo vok, és 160at megy óra szerint, de mértük több motorral is, kb 160-170között mozog a vége.
Utast is vittem azzal is mentem kb 150et de ment volna 1picit még.
Hát én csak jót tudok mondani az Rs-ről és ezek tapasztalat alapján van....
Én 7000km-rel vettem most 15e van és eddig semmi nem romlott el benn, gyári dugó van benn, fékbetétet kelett cserélnem rajt, láncszetett, gumit, jah meg elszakadt a km óra spirál ennyi.Csak azok voltak rajt cserélve amit 1motoron általában kell.Sokan mondják h igy az rs ugy az rs de valójában ha jó kezekbe van, jól bevan lőve akk gondja nem lehet.RS
Hali!
Adrenalin, ha így írtál az rs-ről akkor kérdenék 1-2 dolgot te már otthon vagy benne. Télleg kurva kényesek? Pl .:Komolyan félni kell az olaj pumpától? Gondolkodom hogy jövőre be kéne szerezni egy nem "széthasználtat" 5-7 ezer km környékén, csak egy kicsit fosok:) Ja és tegyük fel hogy normálisan! szekálva a jobb csuklódat,a zabálása 4,5-5 liternél több?Meg ami még fontos egy 60kg utast az rs125 már "nem érez meg" gondolom? Ja és a régi TZR-sek közül akik már R125-el nyomják azoktól is kérdem hogy mondjuk egy 60kg utast mennyire érez meg? gyorsulás vagy mittom én végsebesség ? És ha valaki kapcsolatba tud lépni motogp46-al szóljon már neki hogy jöjjön fel mert tőle is akarok kérdezni. Kösz!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy lenne-e igény üvegszálból készített pályaidomokra?
4 vagy több rétegű szövött üvegszálrétegből és epoxigyantából készül, a gyári felfogatási helyek egyeznének (semmi kókányolást nem kellene vele végezned) és egyénileg bármilyenre fényezhető! (saját minta,szín stb.)
Természetesen lenne benne pár eltérés a gyárihoz képest(pl.: légbeömlő a hátsó idomon nem lenne), de a forma és az összkép,ezért a légellenállási tényező is ugyanaz maradna.Gondolom nektek is jobban menne néha a gyakorlás, ha nem kéne izgulnotok a pályán, hogy mi lesz ha kicsúszol... (a gyári ára kicsit húzós)
Árat nem tudok, de ha bármiféle érdeklődés is lesz iránta, akkor nagy valószínűséggel megindul a gyártása.
Azért szeretném felmérni kb-ra, hogy hány embert érdekelne, mert nekem vásárolnom kéne egy párat ha akarok egyet mert csak úgy érné meg az illetőnek legyártani (nagyobb tételben).
A visszajelzéseket előre is köszönöm!
Énis ígyvoltam h 10e km alattira nem kell költeni de elöjöttek ezek a cserék mégis.
Nagyon oda kell figyelni az rs, mert ha nem figyelsz oda akk jönnek elő a gondok....
de mért is adod el?
am én se szeretnék leharcolt RS-t, nem mintha a tied az lenne de 10ezer km alatti már jobb lenne! már a tiedbe 15e-van mindjárt dugócsere nem? nekem olyan kellene amire nem kell most költeni, és kevesebb kmes jobb lenne...
Nem irigykedtem, mindössze annyit jegyeztem meg, hogy jó érzés lehet kemény 17 évesen jobbról jobb mocira ülni úgy, hogy feltételezem, pénzt még soha nem kerestetek. Ráadásul nem céloztam senkire, mert itt többen is vagytok ilyen szerencsés srácok. Én sem panaszkodhatom, mert bár kissé idősebb vagyok, de én is rendelkezem egy spéci kis majomköszörűvel. Majd ha egyszer nagy és érett úriember leszel, akkor rájössz, hogy sokkal jobban tudsz olyan dolgoknak örülni, amiért magad dolgoztál meg és talán jobban is becsülöd majd, még ha kisebb dolgokról is van szó.
Minden jót kedves motoros barátom!
Én 80kilo vok, és 160at megy óra szerint, de mértük több motorral is, kb 160-170között mozog a vége.
Utast is vittem azzal is mentem kb 150et de ment volna 1picit még.
Én 7000km-rel vettem most 15e van és eddig semmi nem romlott el benn, gyári dugó van benn, fékbetétet kelett cserélnem rajt, láncszetett, gumit, jah meg elszakadt a km óra spirál ennyi.Csak azok voltak rajt cserélve amit 1motoron általában kell.Sokan mondják h igy az rs ugy az rs de valójában ha jó kezekbe van, jól bevan lőve akk gondja nem lehet.RS
Adrenalin, ha így írtál az rs-ről akkor kérdenék 1-2 dolgot te már otthon vagy benne. Télleg kurva kényesek? Pl .:Komolyan félni kell az olaj pumpától? Gondolkodom hogy jövőre be kéne szerezni egy nem "széthasználtat" 5-7 ezer km környékén, csak egy kicsit fosok:) Ja és tegyük fel hogy normálisan! szekálva a jobb csuklódat,a zabálása 4,5-5 liternél több?Meg ami még fontos egy 60kg utast az rs125 már "nem érez meg" gondolom? Ja és a régi TZR-sek közül akik már R125-el nyomják azoktól is kérdem hogy mondjuk egy 60kg utast mennyire érez meg? gyorsulás vagy mittom én végsebesség ? És ha valaki kapcsolatba tud lépni motogp46-al szóljon már neki hogy jöjjön fel mert tőle is akarok kérdezni. Kösz!
Rs
Csukló függvénye