én egy szóval sem mondtam, hogy nem jó, csak speciel amivel mentem az leharcolt volt mivel azzal tanulnak és vizsgáznak ugye--- azzal esnek, törik meg
arra pont jó volt, hogy levizsgázzak vele! meg nem is ment rosszul.... ééés rutint egy 250-essel tettem le és a vizsgabiztos le se vágta h nem azzal kellett volna, ő csak a CIPŐMMEL törődött... forgalmi már 125-össel volt
mert az öreg MZ nem jó .... pff
vannak az embereknek olyan elvárások hogy a seggük alá a legjobbat rakják ... sokan úgy mennek el rutinra hogy motort is csak képen láttak, akkor arra nem jó a jó öreg MZ ? én nekem ha lenne anyagi háttér az RS mellé vennék egy ETZ-t nagyon jó pályamotort lehet belőle faragni
Ez a "custom" télleg teljesen más! sokkal jobb mint a sima! már csak a fekete festés miatt is...
én nem akarom ezeket lehúzni, csak nekem személy szerint nem tetszenek...
de jó is lett volna ilyennel vizsgázni én ős MZ-vel vizsgáztam, ami majdnem széthullott alattam.... tükör meg lejárt, tartanom kellett ha hátra akartam nézni tök vicces volt de átmentem vele
Azé Ybrahimocskát nem kéne leszolni nagyon jó kis gép,legalábbis nekem bejön ez a fajta (cg/ybr) "postásfeeling".kényelmes és olyan nyugodtan lehet vele menni de ha olyanod van akár a városhülyegyereke is lehetsz vele...haj de marketingszagú duma...
r125ből nekem is a feka tetszik ybr-ből meg nem az alap hanem az a custom kivitel kéne mert bejön az a csopperes forma (occ fan vok ) meg nekem picit nagyobbnak is tűnik. meg rs nekem is csak a fogyasztás miatt nem kellene. mito is tetszik bár abba nemvok úgy otthol, annyit tok hogy marha komoly sport cucc
Hát nem tudom
Múlt 7végén elmentünk megnézni a jelölteket,csak h mienek élőben!
Voltunk benn hondánál, h megnézzem mien is élőbe a CBR, de ott csak 2db "régebbi" volt, meg is néztem közelebbről, rá is ültem de nem igazán tetszett
TZR-en nagyobb gumi volt mint azon! meg olyan formája van h eleje nagy és hátrafele keskenyedik.... ja meg állati alacsony! behajlított térddel ültem rajta! meg fura az üléspozíció is....
de viszont elég jó ára van! amik ott voltak (2db) az 600vhányezer volt mert ugye már kijött az új, ezért ezeket leértékelték
Aztán voltunk Yamahánál is meglesni az R125-öt. Hát az valami gyönyörű Szép nagy, testes, és pont jó magasságú. Körbenéztem, ráültem, és nagyon megtetsztett! Fekete volt, ami nekem eddig nem tetszett, a kék sokkal jobban bejött, de így élőben eszméletlenjó ha netán lesz, akkor feka lesz
Pont a TZR mellett állt úgyh össze is tudtam hasonlítani, és elég sok hasonló dolog van rajta!
Kár h még kevés a használt, mert csak 1 milla a gép...
Apriliát meg láttam élőbe többször is, az is nagyon teccik, meg az is brutál nagy, megy is mint a golyó, de fogyaszt is rendesen! az eddig olvasottak alapján ha jól küldi neki az ember annyit eszik mint egy autó
Kicsit hosszú lett, de gondoltam leírom mit tapasztaltam...
Másba nem is gondolkodom, csak RS vagy R125. CBR nem jó me kicsi, én meg nagy vagyok , YBR szintén kicsi, mito nem kell, Derbi nem teccik és drága, és más sport 125 meg nincs...
nemtom mibaja a motornak,de ha beakarom inditani csak az inditó motor pörget meg pörget, és nem bír bbeindulni
csak betolásra, akkor meg megy meg minden ,de nem tom miért csinálja ezt!
én vagy a karbira,gyertyára ,vagy vmi üzemanyagelátó zavarra gondolok.
az akku az megfelelő! élénken pörgeti az inditó motort !
Segítsetek!
mért nem olyan mint egy bicaj? mert más a fejidom?
sztem am nem a dizájnal van gond, hanem azzal h KICSI!
meg nem haosnlít a 600-asra viszont jó az ára!
ha olyan formájú lenne mint a 600-as, és minden ugyanilyen lenne(blokk,kezelőszervek,fogyasztás) akkor sokkal joban vinnék
arra pont jó volt, hogy levizsgázzak vele! meg nem is ment rosszul.... ééés rutint egy 250-essel tettem le és a vizsgabiztos le se vágta h nem azzal kellett volna, ő csak a CIPŐMMEL törődött... forgalmi már 125-össel volt
am tzr re matricaszettet,(gyárit hol tok venni)?
vannak az embereknek olyan elvárások hogy a seggük alá a legjobbat rakják ... sokan úgy mennek el rutinra hogy motort is csak képen láttak, akkor arra nem jó a jó öreg MZ ? én nekem ha lenne anyagi háttér az RS mellé vennék egy ETZ-t nagyon jó pályamotort lehet belőle faragni
én nem akarom ezeket lehúzni, csak nekem személy szerint nem tetszenek...
de jó is lett volna ilyennel vizsgázni én ős MZ-vel vizsgáztam, ami majdnem széthullott alattam.... tükör meg lejárt, tartanom kellett ha hátra akartam nézni tök vicces volt de átmentem vele
normál
http://img
404.imageshack.us/im...
custom
(am meg ha vki beszól szard le )
és jólenne használnád a "Válasz erre" gonbot kössz!
T.Laci!
az mien az a custom kivitel? tegyél egy képet lécci, mert valahogy nem tudom elképzelni...
és én is OCC fan vagyok
Múlt 7végén elmentünk megnézni a jelölteket,csak h mienek élőben!
Voltunk benn hondánál, h megnézzem mien is élőbe a CBR, de ott csak 2db "régebbi" volt, meg is néztem közelebbről, rá is ültem de nem igazán tetszett
TZR-en nagyobb gumi volt mint azon! meg olyan formája van h eleje nagy és hátrafele keskenyedik.... ja meg állati alacsony! behajlított térddel ültem rajta! meg fura az üléspozíció is....
de viszont elég jó ára van! amik ott voltak (2db) az 600vhányezer volt mert ugye már kijött az új, ezért ezeket leértékelték
Aztán voltunk Yamahánál is meglesni az R125-öt. Hát az valami gyönyörű Szép nagy, testes, és pont jó magasságú. Körbenéztem, ráültem, és nagyon megtetsztett! Fekete volt, ami nekem eddig nem tetszett, a kék sokkal jobban bejött, de így élőben eszméletlenjó ha netán lesz, akkor feka lesz
Pont a TZR mellett állt úgyh össze is tudtam hasonlítani, és elég sok hasonló dolog van rajta!
Kár h még kevés a használt, mert csak 1 milla a gép...
Apriliát meg láttam élőbe többször is, az is nagyon teccik, meg az is brutál nagy, megy is mint a golyó, de fogyaszt is rendesen! az eddig olvasottak alapján ha jól küldi neki az ember annyit eszik mint egy autó
Kicsit hosszú lett, de gondoltam leírom mit tapasztaltam...
Másba nem is gondolkodom, csak RS vagy R125. CBR nem jó me kicsi, én meg nagy vagyok , YBR szintén kicsi, mito nem kell, Derbi nem teccik és drága, és más sport 125 meg nincs...
nah ez bicikli
http://www.moto-station.com/tt...
ez meg motor
múlthéten voltam hondánál és sokkal szélesebb meg minden az új, összehasonlítva a másikkal (egymás mögött álltak)
csak betolásra, akkor meg megy meg minden ,de nem tom miért csinálja ezt!
én vagy a karbira,gyertyára ,vagy vmi üzemanyagelátó zavarra gondolok.
az akku az megfelelő! élénken pörgeti az inditó motort !
Segítsetek!
Ja és szezonra felkészítve.
sztem am nem a dizájnal van gond, hanem azzal h KICSI!
meg nem haosnlít a 600-asra viszont jó az ára!
ha olyan formájú lenne mint a 600-as, és minden ugyanilyen lenne(blokk,kezelőszervek,fogyasztás) akkor sokkal joban vinnék