Jóestét!
Én egy teli tankkal mentem kb 300 km - t, vagy egy picivel kevesebbet vagy többet..
Típushibája szerintem az ami van, az a műszerfal.. ( de ez sem tuti.. én tapasztaltam, és rajtam kívül még pár ember, ezért írtam.. ) A láncnak semmi baja szerintem.. csak foglalkozni kell vele, ahogy Beci írta.
Nem szabad szétpörgetni ( nem azt jelenti, hogy ne pörgesd.. mert pörgetni kell, mivel 2 T ), mert akkor széthajtod és nagyon hamar elfognak veszni belőle a kompressziók. ( nem olcsó mulatság visszahozatni.. )
Az alkatrészek nagyon drágák, mivel az egész hobbi drága, a Yamaha meg főleg drága.. az oldalidomok + a matricák horror árban vannak sajnos.. Hát, én kb. ennyit tudtam válaszolni kérdésedre.. ha van még valami esetleg, írj bátran!
a lánc az ami macerás nála mivel gyorsan nyúlik(már akinek) ,mert nem mindegy hogy hogyan hajtod.akkor a fordulatszámmérő ha túlmelegszik. pl egész nap kint áll a kánikulában akkor hajlamos megragadni mert a tű kitágul és csak ha lekocogtatod akkor visszamegy meg persze ha lehűl.
még vmi. ha ilyet veszel pár év múlva úgy megunod az erejét hogy elakarod majd adni és majd számolgathatod a maradék pénzed amit kaptál érte. én is ettől tartok a
Sziasztok!
Most készülök venni egy TZR50-est és azt szeretnék mindent tudni rola...
Pl. mennyire igényes-igénytelen motor, van-e valami típus hibája vagy amit többet kellhet benne cserélni, igy álltalában mennyi hozzá az alkatrész?(pl henger,dugó stb.)
A válaszotokat és a segítséget előre is köszi
jól vanna erre a vacak nyomorék gépre (PC) de ez kicsit se off az rst meg az RS topicba árulják basszus aki rst akar odamegy...logikus...nem?nem...úgylátszik
Sziasztok
Haverom úgy döntött megválik szeretett RS125-ösétől, mert nagyobbat vesz.A moci szép megkimélt állapotban van, az alábbi linken megtekinthető http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=122805
További infóért hivjátok őt
császtok..az lenne a kérdésem h a 2004-es tzr-be jo-e az aprilia af1 europa 50 villlaszárai?fontos lenne ..ide is irhattok .de van msn -em is .c7nyad@freestart.hu. köszi
Jah értem hát nem tom, mert nekem azt mondta a szerelö vagy a gyujtoelektronikálya halt meg vagy az alaplapja szal tippelnek csak, mert erröl a motorrol semmiféle gyári adatot nem közöltek. De azért köszi a segitséget utánna nézek majd ez után is!
őőm hát nekem a simoval volt ez és marha nehezen indult be és gyengén is ment. lendkeréknél kell babrálni. az alaplapot kell piciket mozdítani és úgy állítod. nemtom tzr-nél is így van e
én is leraktam A1-et, TZR-t eladtam és jön a 125-ös, csak még kérdéses milyen... te hogy állsz a jogsival?