Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztos azért mert az full power rs
mérési hiba .
Én is stopperral mértem...
7.5körül volt úgy hogy 9ezernél elváltottam.
Aztán egyszer normálisan is lemértem és( a csúcsszuper beépített köridőmérővel :P ) 6-6.5körül volt.
9386 és 9387es hsz
kibeszélt itt újról?
de nem az újnak annyi grr
mondtam én hogy kb 6,7...
én mértem az enyémnek a stopperrel 6.8at, és a 2006os rs-t fogtam bőven...
6,7
6.5
ezt nem lehet tudni pontosan, mindenhol mast irnak. de fötengelyen valoban kb 30
27
7
"csak" 29LE, mégis 6sec alatt van százon és 160fölött megy...
Figyelj az uj Rs125 06" is csak 29 Le ...
nitroturbókompresszorrulz!
én meg power szelepeset is
én csak azt tudom mondani, amit láttam, olvastam, hallottam... ennyi
nincs még akkora tapasztalatom, majdnem semmi...
jah láttam én már 15pacis TZRt
hát figyelj sokminden kilehet áám írva nem minden arany ami fénylik sajna!
NEM, ha nekem szól! Én a google.co.hu-n keretem 125-ös hengereket, és ki volt írva egy mocira, valameik árverésen, hogy 38 LE, folytás kint, de nuku tuning!
nyugtass meg hogy nema használtauto.hu-n nézted...ja és a crosst ne nézd...
De jó kis viták... És ez mind a hülyeségem miatt... Utánanéztem énis, és egy alap motor, tuning nélkül, 125-ös persze, ami erősnek számít 38 LE... Nagyobbat nem találtam! Dehát ez van ha béna az ember! Visszatérve, mert télleg segítettetek, Köszönök mindent! Elkezdtem gondolkodni, és annak ellenére, hogy minden második emberke azt írta, nekem nem való motor, én megpróbálom, minden tuning nélkül! TZR... És lehet kivárom a 2008-as modelt
13,5 a cbr , az xt 11. hiaba lusta , ha erőbe ugyannyi nem kene rosszabbul mennie föleg h a nyomatekja meg nagyobb