nem kezdek el vitatkozni!gondolhatnád h nem teljesen úgy értem ahogy írtam tudom nagyon jól h magában egy henger nem ér semmit a tuning egy folyamat,szinte mindent kell cserélni!ha meg így nézzük h 160as polini nem tud 40le-t akkor egy hetvenes sem tud 15öt!a gyári 7-8lenek a duplája!
Hello,
A piros feher tzr-be van egy masik fojtas is, elektronikai :) szal ne vegyel alapbol 2007eset mert 8ezernel daral a fojtas miatt ... Igen, a 2007es tzrbe van az a piros kis ego a fordulatszamm meronel, de eddig nem tudtam mire jo, vagyis nem tudtuk a tulajjal mire jo :)
En mar lattam 40 lo feletti 125ost :) igaz az cross volt
légyszi ne beszélj mar ekkora hülyeségeket. keréken mért adat az mindig kevesebb mint a főtengelyen mért! 160as polini magába meg kurvára semmmit se ér, rsekre is csak azért rakják mert összeakad és ez olcsobb. nyomatékosabb tőle de 9500nál leadja a maxot (megjegyzem a gyárival is van olyan erős felül)azthiszik ettől majd 40 ló lesz, hát hogyne... rs 125 34es karbis keréken gyárilag 27 Le ha jól bevan állítva az újabbak meg 25. az főtengelyen 33-30 Le kb. Honda CR 125 42 Le ,és rs után is ráülnél igencsak remegve szállnál le.
legyen már eszetek(bocs a kifejezésért)de keréken lehet 45 le!mert a gyári adat az a ftengelyen mért adat ,keréken változik mert más az áttétel meg minden azon lehet variálni!ha meg egy 125re nyomsz egy 160as plinit vagy hasonlót akkor meg "lazán" meg van a 40 45 le!sztem!nem állok senki mellet sem csak a véleményem mondom!az elég nagy hülyeség am h megveszel egy szép 50es speedet(fiatalt)és át "barkácsolod"és lesz egy szedett vedett motorod ami se ez se az az nem jó!eladni sem birod!a másik meg pl ott van régebbi tzr125 rs125 tdr125 pegaso125 ezek mind szépek és jók is és 200000-400000ezerért hozájuk tudsz jutni!és gyáriak!amit "megszögeltek"sosem lesz olyan mint egy gyári!mindíg lesznek bajok!
Sok közöd nincs a motorozáshoz és a motorokhoz az biztos.
Visszaolvastam egy kicsit és csak azt látom, hogy árad belőled a hülyeség.
125-ös utcai motor 46 lóerő? Mikor láttál te már olyat? Ja és ,,hátsó keréken mérve"... Pffff tudod egyáltalán hogy min mérnek teljesítményt? Hátsó keréken... Még mindig sírok a nevetéstől.
De ez csak 1 dolog...
Meg neked csak a váz kell, a többit cserélED. 1. Ennyi idősen nem hiszem hogy meg tudsz vele bírkózni. 2. Minek akkor egy vadi új TZR? Miért nem jó egy totálkáros aminek ép a váza, vagy egy kicsit sérült, vagy motorhibás vagy akármilyen más, ami olcsóbb?
Kell neked egy motor, ami jól megy az utakon, de földúton is.
Azok alapján, amit leírtál, szereted a nagy sebességet (jó persze, az hogy nagy, az relatív ).
Nagy "sebességre" 50-esből csak sportmotor jó, 125ösből szintúgy. Sportmotorral ki a faszom akar endurózni? Túl sokszor nézted meg a Vas című filmet ahol a sivatagban motoroznak a speedmocikkal vagy mi az isten?
Mellesleg én már motorztam földúton, mind az RS-sel, mind az előző motorrommal. Nem süllyedtem el a földben, nem csúsztam meg, nem estem el, sőt még hülyéskedésre csúszkálásra is vetemedtem. Szal hogy ha földúton akarsz motorozni, akkor motoroznod kell hogy tudj legfőképpen. Persze enduroval könnyebb lenne, de akkoris...
Egyébként a helyesírásra is figyelhetnél egy kicsit, mert nem egyszerű megérteni azt amit írsz...
Mindegy, többre nincs időm se kedvem. A legtöbb dolgot amit megemlítettem, azt már a többiek is szóvá tették - most így utólag visszanézve és átolvasva
Köszi, de nekem az a bajom a supermotókkal, hogy nem annyira szépek, és én nem akarok földúton menni, de sok felé járok, mert a szüleimmel rengeteget túrázunk, végülis ezért kéne, és ha véletlenül egy földúton kell menni, ne az legyen, hogy egy kicsit bedőlök a kanyarba, vagy buckát kerülök és azonnal kicsúszik alólam a moci, mert nem magam sajnálom, az nembaj, nem lehet akkorát esni, de szegény motor...
na komolyra fordítva...a TZRnek sportfutóműve van véleményem szerint nagyon jó (nekem jobban bejön mint a mito mert sokkal megbocsájtóbb (ezzel senkit megbántani nem akarok csak vázolom hogy kb milyen lehet eme nagyszerű szunyog)).no SZVSZ vegyél SM-et mert a tzr futóműve szétrázná a feneked földúton
vegyél inkább supermoto-t vagy cross-t! jobb lesz az földútra, ha nagy homokvan TZR-rel csúszkálsz, eldőlsz, vagy beragadsz
ja és a vadiúj szarrátuningolt 125-ös TZR-eddel ha mész földúton, itt egy bucka ott egy másik, és esik szét a moci
Dingó mondta hogy nyaraltál azért nem hívtalak
Én meg most megyek másfél hétre és ha hazajöttem hívlak és megyünk egy jót mocizni
A piros feher tzr-be van egy masik fojtas is, elektronikai :) szal ne vegyel alapbol 2007eset mert 8ezernel daral a fojtas miatt ... Igen, a 2007es tzrbe van az a piros kis ego a fordulatszamm meronel, de eddig nem tudtam mire jo, vagyis nem tudtuk a tulajjal mire jo :)
En mar lattam 40 lo feletti 125ost :) igaz az cross volt
Sok közöd nincs a motorozáshoz és a motorokhoz az biztos.
Visszaolvastam egy kicsit és csak azt látom, hogy árad belőled a hülyeség.
125-ös utcai motor 46 lóerő? Mikor láttál te már olyat? Ja és ,,hátsó keréken mérve"... Pffff tudod egyáltalán hogy min mérnek teljesítményt? Hátsó keréken... Még mindig sírok a nevetéstől.
De ez csak 1 dolog...
Meg neked csak a váz kell, a többit cserélED. 1. Ennyi idősen nem hiszem hogy meg tudsz vele bírkózni. 2. Minek akkor egy vadi új TZR? Miért nem jó egy totálkáros aminek ép a váza, vagy egy kicsit sérült, vagy motorhibás vagy akármilyen más, ami olcsóbb?
Kell neked egy motor, ami jól megy az utakon, de földúton is.
Azok alapján, amit leírtál, szereted a nagy sebességet (jó persze, az hogy nagy, az relatív ).
Nagy "sebességre" 50-esből csak sportmotor jó, 125ösből szintúgy. Sportmotorral ki a faszom akar endurózni? Túl sokszor nézted meg a Vas című filmet ahol a sivatagban motoroznak a speedmocikkal vagy mi az isten?
Mellesleg én már motorztam földúton, mind az RS-sel, mind az előző motorrommal. Nem süllyedtem el a földben, nem csúsztam meg, nem estem el, sőt még hülyéskedésre csúszkálásra is vetemedtem. Szal hogy ha földúton akarsz motorozni, akkor motoroznod kell hogy tudj legfőképpen. Persze enduroval könnyebb lenne, de akkoris...
Egyébként a helyesírásra is figyelhetnél egy kicsit, mert nem egyszerű megérteni azt amit írsz...
Mindegy, többre nincs időm se kedvem. A legtöbb dolgot amit megemlítettem, azt már a többiek is szóvá tették - most így utólag visszanézve és átolvasva
Adios!
ja és a vadiúj szarrátuningolt 125-ös TZR-eddel ha mész földúton, itt egy bucka ott egy másik, és esik szét a moci