Szvena !
Ha kiszmeltél 1 moccot és azt látod h karcos az idom az még nem sok bajt jelnthet , de ha már műanyagheggesztésen volt az idom akkor már kezdhetsz filózni , 1 jó tanács ha nem akarsz szart venni akkor a vázon végigsímítod a kezed , keresed a nem épp gyárilag oda illő bemélyedéseket amiket bármilyen nagyobb bukás után lehet találni 1 mocin ha valamivel csattant , futóművet nézd meg milyen állapotban vannak a szimeringjei , fékeket irősen húzgáld meg a kipróbálod , ha tunyul akkor bajság van , hangját hallgasd meg nem zörög-e üresben is húzd neki 1 szer oda a gázt hogy halld mit is csinál külömböző fordulaton , kuplungot se hagyd ki , ha nehézkesen húzható be vagy lötyög az egész akkor lehet csak bowden probléma de sose tudni , sebváltóban az olajat nézd meg meggig van, olajra kérzezz rá de főleg arra hogy szintetikusat használt -e , kilóméterórát nézd meg ha régebbit veszel aminek még analóg órálya van , ha ott a számok nem állnak 1 síkban a 100 méteres számlálón kívül akkor azt csavargatták . hümmm a többit meg már leírták :D
Nah megvolt az RS-sel az első esti gurulás. Lámpák kurvajók. De tényleg hihetetlenül jók. A tompított is, meg a refi is egyaránt.
Indexeket meg a féklámpákat nagyon jól lehet látni még nagyon messziről is, szal legalább már hátulról is észrve fognak venni :)
RS-sel milliószor könnyebb a kanyarodás is egyébként...
Aztán majdnem elütöttem egy kurva macskát is hogy baszná meg az anyját. Úgy megilyedtem ahogy kell... Szerencsére időben fékeztem és a macska is visszafordult, de ha elcsapom... Bele se merek gondolni hogy az RS-nek annyi lett volna :S
Szvena !
Ha tényleg ilyen motort akarsz venni újonnan, tudom ajánlani a Sz.fehérvári Yamahát vevőbarátok teljes mértékben,bár Tolnában nem tudom hol van Yamaha márkakereskedés.Tegnap pályáztam meg ilyen mocit ebben a színvariációban, hétfőn megyek érte.
na hi ... bevittam igaz mar a masodik vasam :S a 6000ezres szervizre, mire hazaertem 7040 volt benne :S szal kicsit keson vittem ... a motorral sok baj van de nem tudjak pontosan mi szal visszakell vinni mert felmelegszik es ilyen geci szeru anyag folyik a vizhuteses csobol ... valami megolvadhatott ... termosztat sincs benne a mociba :S majd kedden megcsinaljak :( de holnap azert meek motoros talira dombradra ;) nem kell veszekedni amugy tiger te neked mindig van valakivel bajod, ja es az rs 50 megy 49et ! huzd ra 6osba a szivatot :P uncsimnak is azt csinaltam, amikor mentem vele
Majd, HA az 1000-es szervíz után is ilyen hihetetlenül erős lesz ez a fojtás cucc, akkor majd jobban áttanulmányozzuk apámmal ezt a remek műalkotást :) HA!
De reménykedek abban, hogy meg tudjuk beszélni az Apriliás ismerőssel, hogy ha lehetne egy kis plussz zsebpénzért akkor csinálják ezt is már meg :P
De szerintem az 1000-es szervíz után nem lesz ez már ilyen erős. Azt olvastam Tyt írásai között, hogy szar az elektronika, de kitudja, hogy a mostanihoz képest mennyire...
Jah meg azt nem értem, hogy RS125-nél 500km a bejáratás és 1000km-nél veszik ki ezt a gyönyörű fojtás cuccot, RS50-nél meg 500-nál van vége a bajáratásnak és akkor veszik ki a fojtásokat is.
Nem tenne jobbat az RS50-nek is ha ott is 1000-nél fosztanák meg a sok szartól?
Nah szarok én a rend őreire, az 1000km-et akkor is minél gyorsabban bele kéne rakni az RS-be :P
Ma, ebben a gyatra időben is, kivittem a kicsikét hogy szokja az aszfaltot. 45km-rel kevesebbet kell már menni az 1000km-ig, és nemsoká itt az 500km, vagyis lassan vége a bajáratósdinak is.
Nagyon király a futómű, millió fényévekkel jobb, mint az AF1-é volt. Azon az úton, ahol az AF1 majdnem szétesett a sok hepehupától, ezzel sikán, tök kényelmesen lehet flangálni.
Sokkal kényelmesebb az ülés és az üléspozíció is. Semmimet sem nyomta semmi, nem fájt a karom se egyéb testrészem sem :)
Amit egyedül így negatívumként mondani tudok, az a tükrök és ez a rohadt tiltás 5ezernél.
Csak egyesben lehet túlpörgetni az 5000-en, ott is kb 2-3 másodpercet kell hogy pörögjön 5ezren mire túllépi azt... Magasabb fokozatokban nem lehet túlmenni sehogysem az 5ezren, csak visszaváltással.
A tükrökben tiszte semmit sem lehet látni hátra Nem lehet beállítani sem, úgyhogy majd valamit ki kell találnom...
Jól mondod!