Nah akkor még egy jótanács :
a tükröt sosem szabad nézni. Csak magadra figyelj. A hátsó motoros felelőssége mindig, hogy vigyázzon. Mellesleg pont azért amit leírtam nem mehetnek 125 alattiak a pályákon.
Euroringen jobban éreznétek magatok, mert ott még az 50-essel is tudnátok élvezeteset motorozni. a Hring annyira széles, hogy 100 alá soha nem csökken a sebesség, így ti végig tudjátok nyelezni az egészet - annak meg sok értelme nincs.
De én drukkolok nektek...!
Amúgy csak egy jótanács, ami nektek is és másoknak is fontos.
Ha levelet írtok és a pályán akartok motorozni, akkor azt kérjétek, hogy legyen megosztva és külön legyen 20-30 perc CSAK az 50-es/80-as/125-ös motorosoknak. Mint ahogy van külön páros motorozás. Nem azért mert lenézem a kis gépeket, de kurva balesetveszélyes ha együtt engednek fel mindenkit a pályára. Gondoljatok bele, hogy a célegyens végén az ideális íven mentek mondjuk 80-al, én pedig 260-ról kezdem meg a féktávot. Vagy a kanyarból kifelé a kigyorsításnál érlek utol amikor 2-esben nyelezem és 200-nál rugom fel a hármast. Ez most is zavaró, sok kisebb motornál, meg kisebb tudású pilótánál, pedig nincsenek fent 50-esek. Emellett sztem a hungaroringet nem fogjátok élvezni, mert nyélen végig tudtok menni.
Zoli, ebben a dologban, én is benne lennék!
Minden motorozás után fújom. Motul Racing Factory Line. Azért van ilyen világos színe a láncnak, mert ez ilyen teflonos cucc.
a tükröt sosem szabad nézni. Csak magadra figyelj. A hátsó motoros felelőssége mindig, hogy vigyázzon. Mellesleg pont azért amit leírtam nem mehetnek 125 alattiak a pályákon.
Euroringen jobban éreznétek magatok, mert ott még az 50-essel is tudnátok élvezeteset motorozni. a Hring annyira széles, hogy 100 alá soha nem csökken a sebesség, így ti végig tudjátok nyelezni az egészet - annak meg sok értelme nincs.
De én drukkolok nektek...!
Az aprilia nyiltnapon is volt azt hiszem hogy csak rs-ek
Ha levelet írtok és a pályán akartok motorozni, akkor azt kérjétek, hogy legyen megosztva és külön legyen 20-30 perc CSAK az 50-es/80-as/125-ös motorosoknak. Mint ahogy van külön páros motorozás. Nem azért mert lenézem a kis gépeket, de kurva balesetveszélyes ha együtt engednek fel mindenkit a pályára. Gondoljatok bele, hogy a célegyens végén az ideális íven mentek mondjuk 80-al, én pedig 260-ról kezdem meg a féktávot. Vagy a kanyarból kifelé a kigyorsításnál érlek utol amikor 2-esben nyelezem és 200-nál rugom fel a hármast. Ez most is zavaró, sok kisebb motornál, meg kisebb tudású pilótánál, pedig nincsenek fent 50-esek. Emellett sztem a hungaroringet nem fogjátok élvezni, mert nyélen végig tudtok menni.
Jól néz ki a piros felnicsíkod.