Igen Devius arról beszéltünk, de nekem ez a mutatvány úgy nézne ki hogy: vennék egy rendszámos motort, amin lejárt7.hóban a vizsga és ez neke mmibe fájna. ezt próbáltuk fejtegetni
Szal csak engedjem le az olajokat, és öntsem rá az újat? Kipróbálom egy kupaknyival, hogy mit csinál egymással a MOL 2T ásványi 450HUF-os csoda, meg a szintetikus aztán meglátom...
Értem ezt a témát amit irtok
De most homály van a fejemben
Veszek egy motort 125 öst,van rendszám forgalmi mondjuk még jó egy évig
ilyenkor csak átirás van ugye?ami kb 30 rongy
Nekem a nagyon közeli jövőben szándékomban áll, egy olajcsere meg powerpucolás.
Mintha már lett volna, de milyen olajat kéne, odalöttyinteni?
Mert jó hogy szintetikus, de azok mennek 2300-10ezerig, ki használ jó, és olcsót?
Meg a régi ásványival mi a rossebet csináljak?? Az oké, hogy leengedem a tartályból, de nem kell azt valahogy kimosni??(meg mivel mossam ki?) Szar volna kibelezni az olajszivattyút...meg utána beszívja amit betöltök, vagy levegőt kapkod olaj helyett, és rögtön besül?? Nem csináltam még ilyet.
Valami olyan megoldásnak örülnék, hogy egy spéci olajat ráöntök a kevéske kis maradék ásványira, és ha abból is kevés van már akkor arra öntöm a szintetikust. Van ilyen
A váltóba is lehet, hogy kéne teni valami mosóolajat előbb...
Ez se lessz olcsó művelet
vidd el müszakira átirás elött,mert különben idénlegesen kivonják a forgalombo ha nincs vizsgájal(persze ezt is pénzért csinálják1500 kivonás+1500Ftvissza h)
Na:
1.eredetvizsga 500ccm alatt mkp-ra 13500
2.új törzskönyv 6000
3.új forgalmi 6000
ez összesen 25500,-
(ezek kb fél éves árak.)
Ha 15 napon belül nem iratod át(az adásvételire írt dátumhoz képest), akkor kivonják a forgalomból (Azaz sietni kell mert az eredetvizsgára még időpontot kell kérni, akkor odavinni, stb., ha nincs pénzed, akkor kérd meg az eladót, hogy ne írjatok rá dátumot, és ha lessz akkor ráirtok egyet...)
Az eredetvizsgát ha elvégezték, az 60 napig érvényes, utána meg kell ismételni, ha nincs átiratva.
Az eredetvizsgán amúgy megröntgenezik a fejcsőnél a heggesztéseket(nem cserélték-e le a vázszám miatt), és a vázszámot is, hogy nincs-e kiöntve egy puha fémmel és átütve. (ugyanez a motorszámmal) És utána ezeket egyeztetik a papírokkal, és ha minden ok, akkor megvan a vizsga. (Aztán, hogy ebből mit csinálnak meg ténylegesen az más kérdés )
A lejárt forgalmi olyan 12500körül. fékek, lámpák stb.
jah és izévan kérdeznék egy olyat, hogy az átirítás és a vizsgáztatás ne mtudja valaki hogy mennyibe fáj? esetleg egy oylan vizsgáztató hely ahol olcsón meglehet úszni? előre is nagyon köszi!
nekem van: tomasszojer@freemail.hu már lehet lassan 1-2 nap múlva én is ide tartozok ha midnen jól megy. most volt itt a zember a motor ért, melóból hazafele jövet, és mondta hazamegy megmondja az assznynak és jön érte 160 lett a vége
Jah fehérváron van 45 km csak hogyviszem le?teharutó az gázosssss
az mennyivel drágább?
pl egy karbitisztitás mennyi?ennél a szerelőnél 4-5
sztem ez rohatt drágán dolgozik
Chevy
Az a helyzet h nekem szerintem már csak papiron meg az emlékezetbe van motorom
mert hogy egy hónapja nem láttam az tuti.
Mi a rákot csinájjak má máshova fölösleges elvinni,ezt beszívtam.Azon gondolkodok veszek egy babettát valamin guruljak má
Tök szar nézni városba meg megy mindenki ,én meg csöpögök csak
mondom én beszéltem az emberrel, és mondom neki most mia a vaslós ára a gépnek: hát olyan köztes ár aztmondja, mondom az mit jelent, erre olyan 180ba már elvihető. ennyit mondott. nos hogy miért ilyen olcsó ne mtudom, dugó csere tuti ráférne, de meg kel lmajd nézni, nem tudom.
abba mol 2T használsz?
De most homály van a fejemben
Veszek egy motort 125 öst,van rendszám forgalmi mondjuk még jó egy évig
ilyenkor csak átirás van ugye?ami kb 30 rongy
mutass opár kéept a mocidról
Mintha már lett volna, de milyen olajat kéne, odalöttyinteni?
Mert jó hogy szintetikus, de azok mennek 2300-10ezerig, ki használ jó, és olcsót?
Meg a régi ásványival mi a rossebet csináljak?? Az oké, hogy leengedem a tartályból, de nem kell azt valahogy kimosni??(meg mivel mossam ki?) Szar volna kibelezni az olajszivattyút...meg utána beszívja amit betöltök, vagy levegőt kapkod olaj helyett, és rögtön besül?? Nem csináltam még ilyet.
Valami olyan megoldásnak örülnék, hogy egy spéci olajat ráöntök a kevéske kis maradék ásványira, és ha abból is kevés van már akkor arra öntöm a szintetikust. Van ilyen
A váltóba is lehet, hogy kéne teni valami mosóolajat előbb...
Ez se lessz olcsó művelet
1.eredetvizsga 500ccm alatt mkp-ra 13500
2.új törzskönyv 6000
3.új forgalmi 6000
ez összesen 25500,-
(ezek kb fél éves árak.)
Ha 15 napon belül nem iratod át(az adásvételire írt dátumhoz képest), akkor kivonják a forgalomból (Azaz sietni kell mert az eredetvizsgára még időpontot kell kérni, akkor odavinni, stb., ha nincs pénzed, akkor kérd meg az eladót, hogy ne írjatok rá dátumot, és ha lessz akkor ráirtok egyet...)
Az eredetvizsgát ha elvégezték, az 60 napig érvényes, utána meg kell ismételni, ha nincs átiratva.
Az eredetvizsgán amúgy megröntgenezik a fejcsőnél a heggesztéseket(nem cserélték-e le a vázszám miatt), és a vázszámot is, hogy nincs-e kiöntve egy puha fémmel és átütve. (ugyanez a motorszámmal) És utána ezeket egyeztetik a papírokkal, és ha minden ok, akkor megvan a vizsga. (Aztán, hogy ebből mit csinálnak meg ténylegesen az más kérdés )
A lejárt forgalmi olyan 12500körül. fékek, lámpák stb.
De ez az egész olyan adó szerűség szerintem!
david0089@msn.com
az mennyivel drágább?
pl egy karbitisztitás mennyi?ennél a szerelőnél 4-5
sztem ez rohatt drágán dolgozik
Az a helyzet h nekem szerintem már csak papiron meg az emlékezetbe van motorom
mert hogy egy hónapja nem láttam az tuti.
Mi a rákot csinájjak má máshova fölösleges elvinni,ezt beszívtam.Azon gondolkodok veszek egy babettát valamin guruljak má
Tök szar nézni városba meg megy mindenki ,én meg csöpögök csak