Azt így sztem nem lehet megállapítani kívülről hogy csak szelepszárszimering-e. Megaztán a világ összes pénzét rá lehet költeni egy ilyen gépre, ezt tapasztalatból mondom!
Nem számolok sehogy, mert srácnak mondtam, csak úgy hozza le a motort, ha szimeringet kell cserélni. Szerelő lesz velem, ha más baja is van akkor nem cserélek...
hogy füstöl? kék, fekete, fehér? mindig v gázhúzásra, túráztatva......
szelephézagot állítsátok be utánna meg lehet hallani a többi baját is..
legfaszább egy kompressziómérés lenne ha sikerül kivitelezni, én a 600asban nem fértem hozzá a becsavaróssal
komplett generál lesz minimum 100pénz úgy számolj
Hali!
Tudnék cserélni egy XT-t egy TT350-re, ami füstöl, eszi az olajat és szelephangja van. Érdeklődnék, hogy ez szelepszárszimering csak? Vagy fúrás, gyűrűzés is?
Előre is köszi.
meg akartam csinálni a gépem "terepes lazulós" és "túrázós mászkálós" kivitelre
csak egész más az 1vj felfogatása, és ha azt megcsinálom nem fér rá a 3aj tank
szóval inkább az eredeti tankot horpasztgatom
no, pihinek vége. hasítok gyógytornászkodni, sok mami közé hemperegni a tatamin.....
fac kivan evvel is. gyógyásztornász mindig hajtogat, "nagyon jól hajlik ez"...... aztán én meg majd behugyozok.....
reggel még el is vagyok, utánna egész nap feszül, ropog, fáj. brrrrrrrrr
Nekem azért még van mit javítgatni a tenere-n, de nemsoká kész lesz fullra nekem is. A legutolsó motorozásnál el sikerült dőlnöm(majdnem állóhelyben) és a tankot lehet el kell majd vinnem a festőhöz hogy menjen rajt egy kört a polírgéppel, mert úgy látom egy kicsit felhasadt a lakk.
Hátsó lámpát egész tűrhető áron láttam ledeset ebay-en, asszem előkeresem.
index, féklámpa tuti kell
7.hóban viszem a 350est akkor meglátom mit néznek
nekem patent a tenere műszaki állapota, a tankon van egy kis defekt meg a fejidom sarka hiányzik
kicsi gitt, műanyagfoltozás foltozás
ülését újrahúzatom aztán gyári állapot
de azért előtte tépek pár kört, mert ha nem jön be a motorozós-sátrazós élet akkor nem lesz rendszám
1 naposra meg jó ami van
ilyen kor mindig kattog az agyam amikor nem tudok mit csinálni......
jövő hétre már 15 fokot is jósol, ha kötéllel kell felkötni a lábam akkor is tépek valamerre
kar nélkül, elméletileg ép tartály, felfogatás stb
aztán majd megbuherálom ha unatkozom....
szelephézagot állítsátok be utánna meg lehet hallani a többi baját is..
legfaszább egy kompressziómérés lenne ha sikerül kivitelezni, én a 600asban nem fértem hozzá a becsavaróssal
komplett generál lesz minimum 100pénz úgy számolj
Tudnék cserélni egy XT-t egy TT350-re, ami füstöl, eszi az olajat és szelephangja van. Érdeklődnék, hogy ez szelepszárszimering csak? Vagy fúrás, gyűrűzés is?
Előre is köszi.
nap süt..... de azért hideg van....
eddig aki autójában tudok az vagy plusz 5 pénz vagy kiveszi........
első műszakin meg érdemesebb kivenni
csak egész más az 1vj felfogatása, és ha azt megcsinálom nem fér rá a 3aj tank
szóval inkább az eredeti tankot horpasztgatom
no, pihinek vége. hasítok gyógytornászkodni, sok mami közé hemperegni a tatamin.....
fac kivan evvel is. gyógyásztornász mindig hajtogat, "nagyon jól hajlik ez"...... aztán én meg majd behugyozok.....
reggel még el is vagyok, utánna egész nap feszül, ropog, fáj. brrrrrrrrr
nekem van egy feleslegbe...... akár meg is boltolhatjuk valamire
Hátsó lámpát egész tűrhető áron láttam ledeset ebay-en, asszem előkeresem.
7.hóban viszem a 350est akkor meglátom mit néznek
nekem patent a tenere műszaki állapota, a tankon van egy kis defekt meg a fejidom sarka hiányzik
kicsi gitt, műanyagfoltozás foltozás
ülését újrahúzatom aztán gyári állapot
de azért előtte tépek pár kört, mert ha nem jön be a motorozós-sátrazós élet akkor nem lesz rendszám
1 naposra meg jó ami van
ilyen kor mindig kattog az agyam amikor nem tudok mit csinálni......
jövő hétre már 15 fokot is jósol, ha kötéllel kell felkötni a lábam akkor is tépek valamerre