Azon járatom az agyam mostanában, hogy hogyan lehetne az XT-be fordított telókat varázsolni. Belevettem magam szerintem a hasznatauto.hu-ba, aztán körbenézem a hasonló típusokat, hogy melyiknek van olyan, utána jöhet a bontókba telefonálgatás.
függ attól is mire kell
ha csak veretni akkor a tt
ha messzire akarsz menni akkor a tenere (vagy a tt-re nagy tank)
dr-t nem ismerem, de kb xt temperamentum
meg ha dr akkor dr big..... legyen már kövér az a lúd
Sziasztok!Nagy enduro vásárlás elött vagyok és szeretném ki kérni a véleményeteket a témában.Jelenleg egy 250 es kdx sr-em van.Nézegetem a 600 as TT -et meg a Dr eket de sajnos nics viszonyitási alapon:segitségeteket köszönöm!
350est nyáron vettem, nekem az az első hogy széttúrom
fékrendszer takarítás, olajcsere, zsírzások stbstb
valahogy kiment a fékolaj és lemarta a kormányról egyből a festéket.... szóval nem minden festék faca
fékolajjal marattam fel az idomokról is a festéket
most azon agyalok mivel lehetne az idomokat felcsiszolni
2000-es vizes smirglivel csiszolgattam egy ideig, de már lerohadt a kezem és még mindig karcos, valami sarokcsiszolóba fogatható polírkorongot kell néznem
Eddig úgy van hogy nem tartja meg a gépet, mert tavasszal elköltöznek külföldiába, szóval jó lesz az házilag is Az enyém is házilag készült, és bírja faszán. (de tervbe van egy lehomokolás)
istenőrizz! még egyszer nem fogok olyan motort venni amit nem próbálok ki előtte
A tenere régi hengeréről van szó, még alapméretes, és a gyári dugója van benne, és semmi kottyanása nincs. Tök faszán passzol bele. Csak az az egy bibije van, hogy a tetejében lévő négy furat (ami összefogja a hengerfejjel) közül 2 át van vágva 10-es helyett 12-esre. Így muszály volt cserélnem azt is, mert a szép új hengerfejet nem akartam keresztülfúrni.
http://www.youtube.com/watch?v... nézétek meg ezt a kis vidit kis hétvégei ökörködés, kerekezés probámat nem kiröhögni,kikapart a vas:D de a lángokat legalább szorta
Valami nagyobb méretű nicasilos athena henger volt rajta. Rossz furatás kizárva. Ha meg a nicasilost megfúratták, minden elismerésem
A henger cserekor egy első méretes gyári vas henger került rá, azzal fasza volt.
én prox dugót raktam bele, meg az is volt benne
a régi is kapott bőven olyan ovál volt......
gyűrűt cseréltek benne eladás előtt aztán megvolt nekik a full generál
de lehet bénán volt fúrva, nekem a szimóm lett elbaxva fúráskor ette a gyűrűket, 100km volt a max 1 garnitúrának
volt hogy fürdőzni mentünk, aztán menet közben cseréltem gyűrűt.... 2 flakon víz a hengerre, így gyorsan lehűlt, aztán gyűrűcsere 10 percben..... most meg elszuttyogok ilyennel egy órát is.....
Az enyém faszán egybe volt -kívülről-, aztán egyszer fura hang kiséretében megállt. letörött a dugóból egy darab, nem okozott kárt, kapott új dugót, mehetett tovább. kb 100 km után megint eltörött a dugó. Ekkor már új henger kellett, felső görgőkosár, főtengelycsapágyak. Még be se lett járatva, sikerült eladni viszonylag jó áron. Az új gazdi kb 50 km alatt rottyravágta. Amikor eljöttek megnézni, még bejáratós volt, de már akkor azt nézte hogy elkapar-e....
én úgy vettem hogy elég randa hangja volt
elég jól kolompolt benne valami
de inkább én generálozom mint gagyigenerált vegyek.....
beütött némi pénzzavar aztán az idényt még kentem vele
nem kíméltem mert úgy is generálozni akartam erő volt benne ment is csak kopogott
ha full gázon járattam 1-2 percig nem kopogott
télen szétszedtem, a dugó és a henger közé simán befért egy 0.35ös damil mindenhová
utánna megcsinálgattam elmászkáltam még majd egy idényt (augusztusig) aztán elcseréltem, nem volt szívem széthajtani a homokban
aki vette még mindig nyúzza, kiscsávó lehetett vagy 50 kiló akkor volt neki friss a sm kategória, annak ne forralta a vizet
ha csak veretni akkor a tt
ha messzire akarsz menni akkor a tenere (vagy a tt-re nagy tank)
dr-t nem ismerem, de kb xt temperamentum
meg ha dr akkor dr big..... legyen már kövér az a lúd
fékrendszer takarítás, olajcsere, zsírzások stbstb
valahogy kiment a fékolaj és lemarta a kormányról egyből a festéket.... szóval nem minden festék faca
fékolajjal marattam fel az idomokról is a festéket
most azon agyalok mivel lehetne az idomokat felcsiszolni
2000-es vizes smirglivel csiszolgattam egy ideig, de már lerohadt a kezem és még mindig karcos, valami sarokcsiszolóba fogatható polírkorongot kell néznem
nekem is tervben van hogy széttúrom a 350est, ha idén nem akkor jövő télen
A tenere régi hengeréről van szó, még alapméretes, és a gyári dugója van benne, és semmi kottyanása nincs. Tök faszán passzol bele. Csak az az egy bibije van, hogy a tetejében lévő négy furat (ami összefogja a hengerfejjel) közül 2 át van vágva 10-es helyett 12-esre. Így muszály volt cserélnem azt is, mert a szép új hengerfejet nem akartam keresztülfúrni.
már arra gondoltam, hogy vettél motort aztán cseréled rajta a blokkot, futóművet és a vázat
az is cserés?
A henger cserekor egy első méretes gyári vas henger került rá, azzal fasza volt.
a régi is kapott bőven olyan ovál volt......
gyűrűt cseréltek benne eladás előtt aztán megvolt nekik a full generál
de lehet bénán volt fúrva, nekem a szimóm lett elbaxva fúráskor ette a gyűrűket, 100km volt a max 1 garnitúrának
volt hogy fürdőzni mentünk, aztán menet közben cseréltem gyűrűt.... 2 flakon víz a hengerre, így gyorsan lehűlt, aztán gyűrűcsere 10 percben..... most meg elszuttyogok ilyennel egy órát is.....
elég jól kolompolt benne valami
de inkább én generálozom mint gagyigenerált vegyek.....
beütött némi pénzzavar aztán az idényt még kentem vele
nem kíméltem mert úgy is generálozni akartam erő volt benne ment is csak kopogott
ha full gázon járattam 1-2 percig nem kopogott
télen szétszedtem, a dugó és a henger közé simán befért egy 0.35ös damil mindenhová
utánna megcsinálgattam elmászkáltam még majd egy idényt (augusztusig) aztán elcseréltem, nem volt szívem széthajtani a homokban
aki vette még mindig nyúzza, kiscsávó lehetett vagy 50 kiló akkor volt neki friss a sm kategória, annak ne forralta a vizet