Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyon jó lett a moci
sport kipufogóba kellet fojtást csinálnom
igaz szétáztam de muszályvólt vele csapatnom
köszönöm a segítséget mindenkinek
úgy néz ki elnapolom az emléktúrát...
eléggé fos idő van
pedig már csináltam pót tankot egy ásványvizes palackból
a subert biztos jó mert előző héten még semmi baja nemvolt
farsot biztos nemszív ma raktam újra össze
szívócsonk le van dugózva rendesen
holnap veszek gyertyát majd kipróbálom
Az 1VJ kézikönyvében is 220 kiló van, de sztem van is annyi. Rövidesen felszerelem a radiálféket meg az újdonsült csöveket, meg kicserélem a hátsógumit is. Kéne venne lassan egy kuplungjavító szettet is. A télen ennek meg kell lennie.
Ha karbi baja van azzal is ki lehet játszani hogy a súbereket fel-le állítgatod ameddig el nem találod. De sztem az valószínűbb hogy falsot szív valahol. A balos szívócsonkon le van dugózva rendesen az üzemanyagpumpa csöcse?
NGK DPR8EA-9 vagy DPR9EA-9
Ja veszek gyertyát de milyet kéne?
szétszedtem a karbit 110-es fúvókák vannak benne
semmi kosz minden rendben szerintem
holnap kipróbálom remélem már nemfog durrogni
kifújkáltam minden járatot
ha mégis elkezdem cserélgetni a gyújtás alkatrészeket
még jó,hogy a havernak ugyan ilyenje van
én meg 185-re emlékszem, de úgy bezsúfoltam a fészerbe a motorokat, hogy nem látom az adattáblát

ma megcsináltam facára a féklámpa kapcsolót&kart
nekem nem tetszett hogy messze volt a kar alaphelyzetben, meg alig kellett húzni máris világított, megfúrtam és betekertem egy nagyobb fejű csavart, így közelebb került a kar, holtjáték is kielégítő és csak akkor világít ha már fékez, mintha nyomás kapcsolós lenne.
3.köszörülésre sikerült eltalálni a méretet
kb 2mm maradt a fejből
Azért kérdezem mert ha veszek egy olyan vázat aminek van forgalmija, nehogy baj legyen hogy nem stimmel benne a motorszám. Ezek szerint akkor nincs benne. Köszi!
Én egyébként úgy tudtam hogy 220 kiló a "nedves" tömeg, de 255 tuti nincsen.
csak típus van.......
motore
tipo: 3AJ
tempi/comb: 4/benz
cilindri: 01
cilindrata cm3: 595
pot. max KW: 34
tipo potenza: ----
giri/min: 6500
pot. fiscale CV: 9

első lapon ahol az első tulaj volt: telatio-3AJ009999 itt van olyan szám ami a vázon és a motoron is van sehol máshol

ami fura
tara: 255
ennyi tuti nincs a gép
Basszus most látom hogy van fent kép az adatlapodon. Akkor tárgytalan
Nemhiszem hogy ebből az 1VJ-ből egyébként túl sok lehet az országban.
Még pár év és kihalnak. Sokszor olyan tulajok kezébe kerülnek hogy rövid időn belül a szemétdombon végzik
meg tudnád nekem nézni hogy az olasz forgalmiban van-e motorszám? vagy egyáltalán van-e benne ilyen mező?
Légyszi tegyél már fel képet a motorodról mert marha kíváncsi vagyok rá!
Én könnyű géppel biztos nem mennék sározni. Ha nincs legalább 180 kiló a gép olyan mintha nem is lenne alattam semmi...
Múlthét előtti hétvégén összemotoroztam a környéket, az összes mocsárt, pocsoját, szántást, vetést, mindent. Volt hogy majdnem a tengelyig sárban volt, és simán kimásztam belőle. Ez egy pille motorral sztem nem ment volna.
Nekem is volt dt-m és semmire nem való. Pillanatok alatt ki lehet nyírni. Nyomatékszegény, rövid élettartamú, könnyű, gyenge futóművek, kaki hátsófék, a berúgója szinte mindig rossz volt(ez sztem típushiba), stb.
Ha tényleg rendesen megcsináltatod az xt-t, azt nagyon meghálálja.
örök élet
azért egy xt-t érdemesebb összepakolni mint egy dt-t....
igaz 3x annyiba van, de 10x annyit bír
meg össze sem lehet hasonlítani a két gépet
lehet régi meg elavult a gép de a nyomaték mindenért kárpótol
azon gondolkozom felkötök egy kólásüveget aztán megyek legalább 2-3 km a géppel
csak nem bírom ki tavaszig
most hogy egyre jobb a lábam, egyre kevésbé akarom kisebbre cserélni
amit sajnálok a sárban való mászkálást, erre meg lehet valami trial utánzatot kellene beszerezni,egy simson súlyával rendelkező géppel könnyebb taposni a sarat
azt elfelejtettem leírni hogy a dt-re kb annyit lehetett volna költeni hogy normálisan működjön mint amennyit erre kell ráfizetnem.ez papírozható a dtvel már néha fostam menni közúton 50es adásvételivel
autónál nekem akkor durrogott amikor túlhordtam a gyertyát....
majd szétszedem a karbit
el volt szakadva de már kicseréltem
nézd meg milyen a szívótorok, régebbieknél sűrűn elválik
hátha....
a multhéten kezdte
addig nagyon jó volt
hát inkább fordulaton durrog
Sztem karbi lesz, kevés üzemanyagot kap. Csak magasabb fordulaton csinálja vagy állíndóan?
Mert ha nem csak magas fordulaton csinálja akkor valószínűbb hogy falsot szív valahol.