A hétvégénél előbb sajnos nem jutok el a garázsig, de majd megpróbálom. Sajnos van kettő gyenge pontja is amit a tavasszal cserélnem kéne, az egyik a karbi, a másik meg az aksi.
Ezeket kidobom belőle, aztán kéne egy központi teló javíttatás(jelenleg eléggé lágyfos), meg egy kuplungcsere és készen vagyok. A karbinál nemtom érdemes-e az átfúvókázással szenvedni, van egy tuti tippen honnan tudnék egy nagyon polírt szerezni, csak sokba lenne. Még megálmodom hogy legyen.
egyik nap beröffentettem olyan 6-7 tekerésre beindult, igaz utánna 3x is leállt de utánna 1 fordulat és már ment is, hidegen 1-2x mindig megáll indításkor, esetleg ha előtte nap ment akkor nem
lehet hiányzik neki az ac pumpa, vagy keveset kap, vagy a fene sem tudja
próbáld úgy indítani hogy egy kis benzint leengedsz a túlfolyón, nekem így jobban indul
Csak az a baj ezzel az aksival, hogy olyan motorba találták ki ami fél tekerésre indul hidegen melegen, nem az én szartalicskámba amit fél délután tekertetni kell(mostanában sajnos...).
Egyszer biciklivel estem egy hatalmasat, egy lábbal tekertem hazáig, utána meg úgy másztam be...
Egyébként sztem valami marharépa ráragasztotta a lendkereket a főtengelyre... egész délután tornáztam vele, 3szor kellett újragyártani a lehúzót, de meg se mozdul. Amikor az én blokkomat szedtem szét, elsőre lepattant a helyéről probléma nélkül.
Hello mindenkinek!
Segitsére lenne szükségem,,nemrég vettem egy xt 600 ast 89 eset...
hétvégén elkezdett zörögni,,végül rájöttem hogy a hengerfejnél lévő dekompresszor,,a ludas a bowdenje elszakadt és össze vissza kalimpál ott a hengerfejnél,,kikötöttem gyorskötözővel,ideiglenesen,, valaki letudná irni hogy a hengerfejnél a dkompresszor az hogy működik,,milyen állapotban nyitja vagy zárja az egyik szelepet,meg hogy hogy lehet a blokkba bekötni a bowdent... sajna nem nagyon vágom ezt az egészet,,mert eddig csak 2t motorjaim voltak
Segítséget előre is köszönöm.
én nemrég megborítottam a gépet
jó pár perc fetrengés után sikerült feltenni 2 kerékre
egy csepp sem folyt ki belőle........
jó pár éve még a zsigulis korszakban vettem egy ezüstös extra bosch akkut, gázzal ment a gép télen nem indult pöccre, szóval kellett valami izom akku
ez a bosch meg jóval nagyobb indítóáramos volt
télen jó is volt de kb 1 évet bírt mert leszakadtak a cellái, visszavittem kaptam másikat, de annak is leszakadtak.......
nem bírták a rázkódást (terepeztünk rendesen)
utánna minden ősszel/tél elején lett egy új legolcsóbb beletéve ........
a kivett régi meg jó volt horgász akkunak
Nekem leginkább az volt a bajom a savassal, hogy állandóan folyott belőle a sav. Ezért kötöttem ki hogy savasat soha többet. De most ezt lejjebb adom, lehet savas, ha találok gondozásmenteset.
Ami a zselés előtt volt savas, azon olyan kis lófasz sárga műanyag kupakok voltak, és folyton kitekeredtek...
múltkor nem mondtam hogy yuasa savast vegyél?
nem is olyan horribilisen sok, enyém gépben 4 éve van azt most kezd haldokolni
de a jövő évet kibírja még, mondjuk múlt évben is ez volt az elvárás
15 alatt van egy 14 Ah és valami szulfásodás elleni dolog, pont motorra tervezve mert ott ritkán ideális a töltés.....
Nagyon leállt a topic, majd akkor én írok.
Aksi téma:
Aki teheti, kerülje a zselés aksit, egy nagy szar, semmire nem való! kétszerannyiba került mint egy savas, és kb 10 mp tekertetés után már szinte halott!
Ami volt előtte, sokszor 6-7 mp tekerés után is még simán beröfentette a motort, sosem merült le, ezt a szar zseléset meg minden motorozás előtt tölteni kell, mert nem tud akkorát tekerni hogy elinduljon a motor.
Attól tartok hogy lejjebb kell adni az elvárásaimat, és vissza kell térnem a savashoz, mert ez szarra se való.
Szeva elmosogattam a hengert,amúgy én meg délután dolgozok. küldtek képeket margate szálodáról majd hétvégén megmutatom nagyon durván néz ki a hely,meg a tenger is kitűnő.
faca
ma megyek haza, aztán fater készletei között nézek valamit arra az esetre ha valami hiba csúszna a számításba. holnap meg későn érek haza, de szerdán tuti lerobbantjuk azt a lendkereket
Megoldjuk azt egyszerűbben, már kigondoltam, csak kell hozzá egy két db 10es vagy 12es ACÉL anya.
Mivel az após dolgozik szombaton sztem én leszek a pilóta, a gps meg mutatja az utat. 88 km-re van, nem olyan vészes.
€102
Sajnos más is rácuppant, 18 licit érkezett rá, én meg majdnem elfelejtettem aztán az uccsó pillanatban rohantam ide a géphez és még pont volt 3 perc.
Remélhetőleg még a héten ideér, aztán rohanhatok is vele a szervizbe.
Ezeket kidobom belőle, aztán kéne egy központi teló javíttatás(jelenleg eléggé lágyfos), meg egy kuplungcsere és készen vagyok. A karbinál nemtom érdemes-e az átfúvókázással szenvedni, van egy tuti tippen honnan tudnék egy nagyon polírt szerezni, csak sokba lenne. Még megálmodom hogy legyen.
lehet hiányzik neki az ac pumpa, vagy keveset kap, vagy a fene sem tudja
próbáld úgy indítani hogy egy kis benzint leengedsz a túlfolyón, nekem így jobban indul
Egyszer biciklivel estem egy hatalmasat, egy lábbal tekertem hazáig, utána meg úgy másztam be...
lendkereket meg befeszíteni aztán 2 kiskalapáccsal oldalba verni
boruláskor még fel tudtam mászni, 1esbe letapostam aztán hazadöcögtem, otthon meg levettek
Azt még nem is kérdeztem hogy szakadt szalagokkal hogy motoroztál haza?
Segitsére lenne szükségem,,nemrég vettem egy xt 600 ast 89 eset...
hétvégén elkezdett zörögni,,végül rájöttem hogy a hengerfejnél lévő dekompresszor,,a ludas a bowdenje elszakadt és össze vissza kalimpál ott a hengerfejnél,,kikötöttem gyorskötözővel,ideiglenesen,, valaki letudná irni hogy a hengerfejnél a dkompresszor az hogy működik,,milyen állapotban nyitja vagy zárja az egyik szelepet,meg hogy hogy lehet a blokkba bekötni a bowdent... sajna nem nagyon vágom ezt az egészet,,mert eddig csak 2t motorjaim voltak
Segítséget előre is köszönöm.
jó pár perc fetrengés után sikerült feltenni 2 kerékre
egy csepp sem folyt ki belőle........
jó pár éve még a zsigulis korszakban vettem egy ezüstös extra bosch akkut, gázzal ment a gép télen nem indult pöccre, szóval kellett valami izom akku
ez a bosch meg jóval nagyobb indítóáramos volt
télen jó is volt de kb 1 évet bírt mert leszakadtak a cellái, visszavittem kaptam másikat, de annak is leszakadtak.......
nem bírták a rázkódást (terepeztünk rendesen)
utánna minden ősszel/tél elején lett egy új legolcsóbb beletéve ........
a kivett régi meg jó volt horgász akkunak
Ami a zselés előtt volt savas, azon olyan kis lófasz sárga műanyag kupakok voltak, és folyton kitekeredtek...
nem is olyan horribilisen sok, enyém gépben 4 éve van azt most kezd haldokolni
de a jövő évet kibírja még, mondjuk múlt évben is ez volt az elvárás
15 alatt van egy 14 Ah és valami szulfásodás elleni dolog, pont motorra tervezve mert ott ritkán ideális a töltés.....
Aksi téma:
Aki teheti, kerülje a zselés aksit, egy nagy szar, semmire nem való! kétszerannyiba került mint egy savas, és kb 10 mp tekertetés után már szinte halott!
Ami volt előtte, sokszor 6-7 mp tekerés után is még simán beröfentette a motort, sosem merült le, ezt a szar zseléset meg minden motorozás előtt tölteni kell, mert nem tud akkorát tekerni hogy elinduljon a motor.
Attól tartok hogy lejjebb kell adni az elvárásaimat, és vissza kell térnem a savashoz, mert ez szarra se való.
ma megyek haza, aztán fater készletei között nézek valamit arra az esetre ha valami hiba csúszna a számításba. holnap meg későn érek haza, de szerdán tuti lerobbantjuk azt a lendkereket
Mivel az após dolgozik szombaton sztem én leszek a pilóta, a gps meg mutatja az utat. 88 km-re van, nem olyan vészes.
mire bejönnek az izmosabb fagyok tudsz is motorozni
Sajnos más is rácuppant, 18 licit érkezett rá, én meg majdnem elfelejtettem aztán az uccsó pillanatban rohantam ide a géphez és még pont volt 3 perc.
Remélhetőleg még a héten ideér, aztán rohanhatok is vele a szervizbe.