Szerencséd van vele tényleg. Az enyémnek mindig van valami hülyesége, de nagyon remélem hogy 2010 lesz az az év amikor csak motorozni fogok vele. Olajat nekem se kell mostanában cserélni, de viszont a hátsó gumi teljesen elfogyott, azt át kell majd cserélni. Szelephézagot én is akarok nézni, + az önindító fedelénél, meg a fordulatszámmérőnél el akarom állítani az olajcsöpögést. Aztán még van ez a fekete füst dolog, amit szintén meg akarok szüntetni. Aksi csere is lesz a tavasszal, meg fel akarok rakni egy baszottnagy lánckereket hátra, de a nagyvasnál is csak 47-es a legnagyobb amit lehet kapni.
nem tűnik bonyolultnak..... cimbid gépe úgy is szét van túrva le kell szedni a méreteket
de most szerelgetni akarsz vagy motorozni?
én tavasz felé beállítom a szelephézagot (már ha kell) meg kitakarítom a karbit (ha nem indul könnyen) aztán ennyit akarok szerelgetni
idei évadban nem sokat mentem olajat nem cserélek, majd jövő őszre
tiszta szerencse hogy ilyen faca a gépem
660as az 5 szelepes, az még jó gép volt
utánna jött a 750es az nem sikerült igazán az rengeteget eszik(valami svájci import kevesebbet)
az új ténéré is 660as, de az nem jön be, mint motor jó, de már nem ténéré.....
ezek a fényes csöveknek az a baja hogy kicsi sérülés is elég csúnya rajta, vasat lefújod matt feketével azt jólvan.....
Egyébként ennek nem az anyaga az extra, hanem a méretei. Megmutatom a mesterembernek, remélhetőleg az ár egész kicsi részéből csinál nekem ilyet savállóból.
Faternak megvan a motorrevü már a 80as évektől, és amikor ezek a gépek újak voltak, folyamatosan "címlaplányok" voltak. Volt ebből 5 szelepes is, csak már nemtom melyik. Sztem a 660-as lehet.
Ha nem mondod hogy átdolgozták a 3AJ hengerfejét, nem is tudtam volna meg soha. Láttam mindegyiket, a feliraton kívül más eltérés nem láttam rajta, szemre full egyformák. Ezért gondoltam hogy itt is a szelepek méretén/ szögén változtathattak
fene tudja pár lóért néha beletesznek a gépekbe annyi plusz kacatot..... aztán ha romlik 3x annyi a javítás
meg roppan csalóka ám a lóerő
nekünk 1.4es 16szelepes astránk van, sógornak 1.8as vectra, elméletileg mindkettő 66kw
aztán a vectra mégis faszában húz pedig majd 10 évvel idősebb........
Láttam ma reggel egy műsort az MV Agusta-ról. Abban művelték azt, hogy a szelepek dőlésszögét megváltoztatták 1 tized mm-rel, és nyertek vele +3 lovat. Itt is valami ilyen lehetett.
Ami most van nekem a tenere-n, az is full saválló, 25 volt összekötőcsővel. De most hogy meghorpasztottam, megpróbálom eladni valamennyiért, és sztem csináltatok másikat. Így már nem tetszik.
rozsdamentes kipuffon én is agyaltam csak nagy pénz lett volna olyan 40 felé mondták a könyököt
kuplungot meg hidraulikusra kellene csinálni, ami ismét elég sok pénz....
töltőm nekem is van de autóakkura még a tekerős ruszki töltő, de igen jól muzsikál, igaz a diódahídját már kicseréltem egy 50amperesre mert a gyárit megsütötten
de ez a szegény motorakut kinyírná..... mindenféle izzókat kötögettem sorba, elég macerás
téli karbantartásra kellene, szoktam meríteni/töltögetni így tovább bírja
találtam embert aki tudna építeni egy precízet, de 8 pénzt sokallok érte
most egy akkutöltő készítésen dolgozom..
van egy 12V 2x0,8A trafóm abból fabrikálok
csak mindig felmegy a töltőáram 15v-ra
neten nézegetek töltőelektronikákat de azok túl bonyolultak, meg nem is 12Vos trafóhoz valók
de most szerelgetni akarsz vagy motorozni?
én tavasz felé beállítom a szelephézagot (már ha kell) meg kitakarítom a karbit (ha nem indul könnyen) aztán ennyit akarok szerelgetni
idei évadban nem sokat mentem olajat nem cserélek, majd jövő őszre
tiszta szerencse hogy ilyen faca a gépem
utánna jött a 750es az nem sikerült igazán az rengeteget eszik(valami svájci import kevesebbet)
az új ténéré is 660as, de az nem jön be, mint motor jó, de már nem ténéré.....
ezek a fényes csöveknek az a baja hogy kicsi sérülés is elég csúnya rajta, vasat lefújod matt feketével azt jólvan.....
meg roppan csalóka ám a lóerő
nekünk 1.4es 16szelepes astránk van, sógornak 1.8as vectra, elméletileg mindkettő 66kw
aztán a vectra mégis faszában húz pedig majd 10 évvel idősebb........
no de kérem ez nem simson
1mm falvastagnál már annyira nem horpadozik
nem színeződik el?
kuplungot meg hidraulikusra kellene csinálni, ami ismét elég sok pénz....
de ez a szegény motorakut kinyírná..... mindenféle izzókat kötögettem sorba, elég macerás
téli karbantartásra kellene, szoktam meríteni/töltögetni így tovább bírja
találtam embert aki tudna építeni egy precízet, de 8 pénzt sokallok érte
götz krümmer
egy picivel komolyabb kuplung
dyno jet szett
egy ilyen nagy kompresszió arányú wössner dugó
meg egy ilyen kis kő egyszerű dob
van egy 12V 2x0,8A trafóm abból fabrikálok
csak mindig felmegy a töltőáram 15v-ra
neten nézegetek töltőelektronikákat de azok túl bonyolultak, meg nem is 12Vos trafóhoz valók
lehet járatni kell, már mozog olyan 40-45 fokos szögben
XT600:
43F:44le
2KF:45le
3TB:45le
XT600Z:
34L:44le
3AJ:45le
1VJ:44le
az új motorral is így kell